eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › rozbudowa budynku mieszkalnego w osadzie leśnej w Świerżach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Chełm: rozbudowa budynku mieszkalnego w osadzie leśnej w Świerżach
Numer ogłoszenia: 120936 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm, ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, tel. 082 5603298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www/lublin.lasy.gov.pl/chelm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku mieszkalnego w osadzie leśnej w Świerżach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest: - adaptacja poddasza na pomieszczenia użytkowe , - wykonanie klatki schodowej do piwnicy i na poddasze , - wymiana konstrukcji dachowej oraz wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachę dachówkową , - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , - docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekką-mokrą - wymiana podłóg z wykonaniem podłoży betonowych , - wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej , - wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej , - wykonanie robót malarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -zakres robót- zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000 zł słownie: trzy tysiące złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 wymienionej ustawy, a w szczególności: 2.1 Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. 2.2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda jednocześnie odpowiednio potwierdzone ,że zostały wykonane należycie. 2.3 Posiadają uprawnienie do wykonywania czynności tzn. wykonawca dysponuje przy realizacji zamówienia kierownikiem budowy robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budownictwa ogólnego ,a na czas wykonywania robót elektrycznych i sanitarnych dysponują osobą lub osobami z uprawnieniami do nadzorowania robót elektrycznych i sanitarnych potwierdzone przynależnością do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa 2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 tys. zł. 3. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane prace licząc od daty końcowego odbioru robót. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonych czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz spełnia wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 wymienionej ustawy - załącznik nr 2. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) kopię dokumentów stwierdzające ,że kierownik budowy posiada uprawnienia ogólnobudowlane oraz kopię uprawnień do nadzorowania robót elektrycznych i sanitarnych wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego e) kopię zezwolenia odpowiedniego organu administracyjnego na zdejmowanie i utylizację eternitu, 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3. Wykonawca przedstawi także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych (referencje lub protokoły odbioru robót) o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 200 tys. zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punkcie VII. 1 i 3 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, pozostałe warunki spełniają łącznie a dokumenty składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela. W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawidłowości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www/lublin.lasy.gov.pl/chelm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chełm 22-100 Chełm ul. Hrubieszowska 123.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Chełm 22-100 Chełm ul. Hrubieszowska 123 pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.