eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ZP/PN/01/2016 Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego dla pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Gdynia: ZP/PN/01/2016 Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego dla pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 120839 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50815 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 660 88 11, faks (058) 660 88 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/01/2016 Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego dla pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju napędowego (Kod CPV - 09134000-7 - oleje napędowe), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji za pomocą elektronicznych paliwowych zabezpieczonych kodem PIN, i odroczonym terminem płatności zgodnym z SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w następujących granicach (poniższe wartości dotyczą całego okresu trwania zamówienia, tj. 24 miesięcy): 1) Zamawiający szacuje swoje minimalne zapotrzebowanie na olej napędowy ON w ilości 110 000 (sto dziesięć tysięcy) litrów - opcja minimum, 2) Zamawiający szacuje swoje maksymalne zapotrzebowanie na olej napędowy ON w ilości 144 000 (sto czterdzieści cztery tysiące) litrów - opcja maksimum. Opcja minimum w przedmiotowym postępowaniu polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamawiania w zakresie minimum na zasadach określonych w SIWZ. Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję minimum, na zasadach określonych w SIWZ, do zakresu wartości maksimum. Wartością maksymalną zamówienia jest kwota wskazana w ofercie Wykonawcy jako opcja maksimum. 3. Zamawiający będzie odbierał olej napędowy w terminach i ilości dostosowanych do swoich rzeczywistych potrzeb. Miejscem realizacji dostaw będą stacje paliw Wykonawcy. Płatność za przedmiot zamówienia następować będzie bezgotówkowo, na podstawie faktur VAT wystawianych 2 razy w miesiącu, w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty ich doręczenia. 4. Po każdorazowym zakupie paliwa, Zamawiający powinien otrzymywać potwierdzenie dokonanej transakcji, która ma zawierać: ilość paliwa, wartość, datę, godzinę, nr rej. karetki, nr karty paliwowej, nazwisko kierowcy oraz stan licznika pojazdu. 5. Olej napędowy dostarczany przez Wykonawcę musi być dostosowany do okresu dostawy tj. pory roku i temperatury otoczenia w okresie letnim i zimowym, oraz musi spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) oraz wymogi Polskich i Unijnych norm.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00 - Oleje napędowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA z siedzibą w Rzeszowie, ul. Hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 512000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561686,40

  • Oferta z najniższą ceną: 561686,40 / Oferta z najwyższą ceną: 561686,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.