eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów › Przebudowa drogi gminnej nr 832556 Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,390 km oraz Przebudowa drogi gminnej nr 832555 Kaliszkowice Ołobockie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,950 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Grabów: Przebudowa drogi gminnej nr 832556 Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,390 km oraz Przebudowa drogi gminnej nr 832555 Kaliszkowice Ołobockie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,950 km
Numer ogłoszenia: 120737 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną, Ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7305024, fax 0-62 7305050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/grabownp/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 832556 Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,390 km oraz Przebudowa drogi gminnej nr 832555 Kaliszkowice Ołobockie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,950 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 832556 Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,390 km obejmuje: - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, - Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm, - Plantowanie - (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów - poboczy wykonywane ręcznie w gr.kat. IV, - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-biturnicznych asfaltowych o grubości 3 crn (warstwa ścieralna), - Dywanik na zimno typu Slurry Seal gr. 2 cm Przebudowa drogi gminnej nr 832555 Kaliszkowice Ołobockie - Grabów Wójtostwo na dł. 0,950 km obejmuje: - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, - Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namutu gr. 20 cm, - Plantowanie - (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów - poboczy wykonywane ręcznie w gr.kat. IV, - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm (poszerzenie podbudowy), - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym za-gęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), - Dywanik na zimno typu Slurry Seat gr. 2 cm, - ZJAZDY - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - ZJAZDY - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, - POSZERZENIE NA ŁUKU - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - POSZERZENIE NA ŁUKU - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), - POSZERZENIE NA ŁUKU - Dywanik na zimno typu Slurry Seal gr. 2 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: zakres szczegółowy zamówienia oraz dane uzupełniające wynikające z opisu robót objętych przedmiarem robót, projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacjami techninicznymi wykonania i odbioru robót, z jednoczesnym obowiązkiem ze strony wykonawcy dokonania wizji lokalnej na terenie robót celem ustalenia warunków realizacji robót, mających wpływ na kalkulację cen ofertowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykonawca musi dysponować następującym sprzętem specjalistycznym: układarki na podwoziu gąsiennicowym lub kołowym, walce drogowe, zagęszczarki, kombajn do cienkich dywaników slurry - seal). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1. SIWZ. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1. SIWZ. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie art. 24 ust. 1 p.z.p. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; (załącznik nr 1 do SIWZ), d) wykaz sprzętu specjalistycznego świadczącego o jego potencjale technicznym (załącznik nr 2 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/grabownp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną. ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną. Telefon: /0- prefiks-62/ 730 50 24 , Faks: /0-prefiks-62/ 730 50 50. Godziny urzędowania: od 7 oo do 15 oo.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną. Adres: ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną. Kancelaria Główna, pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.