eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont budynku magazynowego nr 13 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie w zakresie wymiany bram garażowych i stolarki okiennej, naprawy elewacji, remontu pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego remontowanych elementów - postępowanie nr 81/RB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Olsztyn: Remont budynku magazynowego nr 13 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie w zakresie wymiany bram garażowych i stolarki okiennej, naprawy elewacji, remontu pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego remontowanych elementów - postępowanie nr 81/RB
Numer ogłoszenia: 120609 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51241 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku magazynowego nr 13 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie w zakresie wymiany bram garażowych i stolarki okiennej, naprawy elewacji, remontu pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego remontowanych elementów - postępowanie nr 81/RB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku magazynowego nr 13 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie w zakresie wymiany bram garażowych i stolarki okiennej, naprawy elewacji, remontu pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego remontowanych elementów. W ramach zamówienia należy wykonać roboty polegające w branży budowlanej na: remoncie części pomieszczeń magazynowych, szkoleniowych oraz węzła sanitarnego w zakresie: rozebrania istniejących pomieszczeń wewnętrznych o ścianach działowych i stropach o konstrukcji drewnianej oraz ścian o konstrukcji stalowej szkieletowej z okładziną z płyt azbestowo-cementowych, wymurowania nowych ścian działowych p. pożarowych, wykonania pomieszczeń wewnętrznych o konstrukcji ścian i stropów z materiałów niepalnych, remontu posadzek, skucia i uzupełnienia tynków cementowo-wapiennych, przetarcia pozostałych tynków wewnętrznych ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, wykonania podsufitek z płyt g-k ognio- i wodoodpornych w pomieszczeniach sanitarnych, wymiany drewnianej stolarki okiennej na okna z profili PCV z okuciami sprowadzonymi nad posadzkę we wszystkich pomieszczeniach objętych remontem, wymiany parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach sanitarnych na parapety z płytek glazurowanych lub z konglomeratu kamiennego, montażu wewnętrznej stolarki drzwiowej w wykonaniu odpornym na wilgoć wejścia do pomieszczeń węzła sanitarnego, stolarki stalowej w ścianach p. pożarowych oraz stolarki metalowej z profili ciepłych wejść do pomieszczeń nr 12, 13 i korytarzyka oraz drzwi antywłamaniowych wejść do pomieszczenia nr 8A, montażu bram stalowych ocieplanych z furtkami do pomieszczeń magazynowych nr 5, 6, 8, 10, 11, robót wykończeniowych: szpachlowania i malowania ścian i sufitów, posadzek betonowych i z płytek gres we wszystkich pomieszczeniach objętych remontem; remontu elewacji w budynku w zakresie: uzupełnienia cegłą klinkierową istniejących otworów, wnęk i pasów przyległych do nawierzchni utwardzonych, uzupełnienia spoin, uzupełnienia podokienników zewnętrznych z płytek betonowych; opracowaniu projektu wykonawczego remontowanych elementów budynku: posadzek, ścian p. pożarowych, pomieszczeń wewnętrznych i węzła sanitarnego, wymienianej stolarki okiennej i drzwiowej, wymienianych bram zewnętrznych; roboty w branży sanitarnej polegające na: robotach demontażowych; wykonaniu nowej instalacji wody zimnej, ciepłej z rur i kształtek warstwowych PEX-AL.-PEX; wykonaniu instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej; wykonaniu przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej; wykonaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania; wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej; opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na dobór grzejników w n/w pomieszczeniach remontowanego budynku nr 13 z istniejącej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; roboty w branży elektrycznej polegające na: wykonaniu robót demontażowych; wykonaniu nowej instalacji z podziałem na obwody oświetleniowe, gniazd wtykowych jednofazowych oraz trójfazowych, montażem osprzętu, opraw oświetleniowych; wykonaniu pomiarów i badań odbiorczych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, 22 WOG w Olsztynie. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres minimum 3, maksimum 5 lat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MF INVEST Maciej Fydrych, ul. Wiosenna 1, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1046564,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 922500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 922500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1244015,37

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.