eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna i drzwi z PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ROM-5 w Gliwicach, administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Gliwice: wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna i drzwi z PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ROM-5 w Gliwicach, administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 120554 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, fax 032 3392962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna i drzwi z PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ROM-5 w Gliwicach, administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z obmiarami (szkice, wytyczne do zakresu robót, wykaz stolarki).Cena ofertowa winna uwzględniać wykonanie okien nietypowych (łukowych, itp.), jeżeli występują w wykazie adresów.Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu robót osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej podpisania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - według załączonego do SIWZ druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. Zestawienie kosztów-informacja szczegółowa- dokument określa szczegółowe cechy oferowanej stolarki, łączną powierzchnię stolarki przeznaczonej do wymiany, cenę jednostkową za 1m2, łączną cenę za całość zamówienia - do wypełnienia druk stanowiący załącznik do niniejszych SIWZ. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca co najmniej czterech zamówień dotyczących wymiany stolarki okiennej na PCV o wartości min. 150 000,00zł (brutto) każde, wykonywanych nie dłużej niż 3 miesiące. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazania w ofercie zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę, który był podwykonawcą przy realizacji robót budowlanych, stanowiących znaczną część inwestycji. Jednakże dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót przez takiego Wykonawcę może być wyłącznie dokument wystawiony przez Inwestora (a nie głównego Wykonawcę, który podzlecił roboty). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. Szczegółowy opis zastosowanej stolarki oraz kserokopie dokumentów dopuszczających -wykonawca zobowiązany jest do załączenia szczegółowego opisu oferowanych okien, sporządzonego według własnego wzoru oraz dołączenia kserokopii dokumentów dopuszczających: certyfikatów, deklaracji zgodności z Polską Normą, aprobat technicznych w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją lub wszelkich innych wymaganych do obrotu i stosowania (dotyczy: profili dla ram i skrzydeł, szkła, okuć, uszczelek, okiennych nawiewników powietrza zewnętrznego do pomieszczeń), wraz z atestem higienicznym Państwowego Zakładu Higieny na cały wyrób -okna ze wskazaniem na zastosowane w nim materiały: PCV, szkło, elastomery i inne. Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku Spółek z o.o. do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe (2006r., 2005r., 2004r.) wraz z opinią biegłego rewidenta, jeśli podlega ono badaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające: -obrót za ostatnie 3 lata (2006r.,2005r.,2004r.) - zysk za ostatnie 3 lata (2006r.,2005r.,2004r.) - zobowiązania na dzień 31.12.2006r., 31.12.2005r. i 31.12.2004r. - należności na 31.12.2006r., 31.12.2005r. i 31.12.2004r. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, należy przedstawić odpowiednio ww. dokumenty za właściwy okres. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień, zostały wykonane z należytą starannością. Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót). Należy dołączyć zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz kierownika robót z co najmniej 5-letnim stażem pracy, w tym 3 letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tzn. wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do niniejszych SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/stolarka5.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.