eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Bełżyce dla potrzeb Celowego Związku Gmin PROEKOB z siedzibą w Bełżycach ul. Lubelska 3

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Bełżyce: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Bełżyce dla potrzeb Celowego Związku Gmin PROEKOB z siedzibą w Bełżycach ul. Lubelska 3
Numer ogłoszenia: 120544 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Celowy Związek Gmin PROEKOB , ul. Przemysłowa 26, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 81 511 11 39, faks 81 511 11 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proekob.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Bełżyce dla potrzeb Celowego Związku Gmin PROEKOB z siedzibą w Bełżycach ul. Lubelska 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający w dniu 3 sierpnia 2010r. podpisał z Zarządem Województwa Lubelskiego, Umowę o dofinansowanie nr 16/09-UDA-RPLU.06.01.00-06-053/09-00-0298 projektu p.n. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Bełżyce dla potrzeb Celowego Związku Gmin PROEKOB z siedzibą w Bełżycach, ul. Lubelska 3, w ramach Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Priorytetu VI: środowisko i czysta energia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy na świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w sytuacji wypowiedzenia przez UMWL umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie dochodził dodatkowych roszczeń. 1. Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość robót budowlanych i ich zgodność z dokumentacją projektową oraz uzyskanym na jej podstawie pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi normami, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB) oraz zasadami wiedzy technicznej i umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych; b)Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego określa załącznik nr 1 do umowy; c)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia; d)Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w okresie realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Bełżyce dla potrzeb Celowego Związku Gmin PROEKOB z siedzibą w Bełżycach, ul. Lubelska 3; e)Wszystkie przedsięwzięcia organizacyjne Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym na piśmie; f)Wykonawca dla koordynacji działań prowadzonych przez inspektorów nadzoru budowlanego ustanowi funkcję kierownika inspektorów nadzoru - koordynatora. 2. Do obowiązków i czynności kierownika inspektorów nadzoru - koordynatora należy w szczególności: a)reprezentowanie interesów Zamawiającego i występowanie w jego imieniu wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; b)koordynacja nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż i wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; c)obecność na budowie co najmniej raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego; d)wnioskowanie o zatwierdzenie przez Zamawiającego uzgodnionych z autorami projektu oraz Wykonawcą robót budowlanych wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego jak również przez przyszłych użytkowników; e)kierowanie pytań i zastrzeżeń do autorów opracowań projektowych zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych i Zamawiającego, dokonywanie uzgodnień, a w razie konieczności wzywanie ich na budowę; f)nadzór nad zapewnieniem przestrzegania przepisów p.poż. i bhp w trakcie realizacji inwestycji przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; g)udział w naradach roboczych i radach budowy oraz kontrola realizacji wypracowanych na nich ustaleń; h)protokolarne przeprowadzanie odbiorów częściowych robót, odbiorów robót zanikających oraz odbioru końcowego wraz ze skompletowaniem oraz sprawdzeniem pełnej dokumentacji powykonawczej; i)sprawdzanie i potwierdzanie zgodności ze stanem faktycznym sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych obmiarów i kosztorysów z wykonanych robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę polegającą na pełnieniu kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jednym zakładem zagospodarowania odpadów o łącznej wartości zadania min. 20 000 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Uznane będą wyłącznie zadania wykonane i rozliczone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej po jednej osobie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznej, drogowej, które posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zaś dla sortowni i kompostowni wykształcenie inżynierskie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a)ustalone wynagrodzenie może być zmniejszone lub zwiększone jedynie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia robót objętych umową z wykonawcą robót budowlanych. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia będzie obliczone proporcjonalnie do wartości umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych; b)zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji projektu przez Wykonawcę, powodująca konieczność przesunięcia terminów o których mowa w SIWZ (zakończenia rzeczowej i finansowej realizacji projektu), jest możliwa jedynie po akceptacji Zamawiającego, c)ustalone wynagrodzenie może być zmniejszone lub zwiększone również w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proekob.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Celowego Związku Gmin PROEKOB, ul. Przemysłowa 26, 24-200 Bełżyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:15, miejsce: Siedziba Celowego Związku Gmin PROEKOB, ul. Przemysłowa 26, 24-200 Bełżyce, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w dniu 3 sierpnia 2010r. podpisał z Zarządem Województwa Lubelskiego, Umowę o dofinansowanie nr 16/09-UDA-RPLU.06.01.00-06-053/09-00-0298 projektu p.n. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Bełżyce dla potrzeb Celowego Związku Gmin PROEKOB z siedzibą w Bełżycach, ul. Lubelska 3, w ramach Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Priorytetu VI: środowisko i czysta energia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.