eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Urządzenie parku wiejskiego i remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej placu jako miejsc spotkań i integracji społeczności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Dąbrowa Biskupia: Urządzenie parku wiejskiego i remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej placu jako miejsc spotkań i integracji społeczności
Numer ogłoszenia: 120515 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia , Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie parku wiejskiego i remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej placu jako miejsc spotkań i integracji społeczności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I : Urządzenie parku wiejskiego w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - ułożeniu chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami, o pow. łącznej 478,24 m2 - wykonaniu drogi wraz z placem manewrowym z kostki betonowej o pow. łącznej 404,50 m2, - wykonaniu oświetlenia ciągów pieszych , 10 lamp z masztami, - zagospodarowaniu zieleni poprzez wykarczowanie drzew i przygotowanie warstwy gleby a następnie sadzenie drzew i krzewów liściastych ( 93 szt.) i iglastych ( 60 szt.). - montażu elementów małej architektury ZADANIE II : Remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej placu Na zadanie to składa się : 1) utwardzenie placu przy świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - rozebraniu istniejącej nawierzchni betonowej, - wykonaniu robót ziemnych - wykonaniu podbudowy, profilowaniu i zagęszczaniu podłoża - wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 263,9 m2 - wykonaniu obrzeży betonowych - wykonanie zieleni drogowej; 2) roboty remontowe w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - przygotowaniu ścian do malowania , - malowaniu ścian, podłóg i sufitów, krat, balustrad, rur, stolarki drzwiowej, - wymianie 3 sztuk drzwi wraz z ościeżnicami, - naprawie kraty zewnętrznej, - demontażu i wykonaniu nowych balustrad na schodach i na balkonie, - wykonaniu pochylni przy scenie i schodów na zaplecze, - obłożeniu pochylni i schodów przy scenie oraz schodów zewnętrznych płytkami typu gress - ociepleniu sceny styropianem i otynkowanie - rozebraniu obudowy drewnianej ścian - uzupełnieniu listew na sufitach i ścianach drewnianych; 3)przebudowa sceny i okotarowanie w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - dostawie oraz montażu elementów okotarowania oraz podłogi dla sceny, jak również zasłon na okna i drzwi dla sali głównej świetlicy w Dąbrowie Biskupiej. - zaprojektowano dla sceny następujące elementy okotarowania: kurtyna główna, kulisy boczne - 6 szt, horyzont tylny, paludamenty - 3 szt. Tkaniną zaproponowaną do wykonania okotarowania sceny oraz zasłon na okna i drzwi w sali głównej świetlicy jest materiał typu plusz, posiadający aktualny certyfikat przeciwpożarowy. - elementy okotarowania (kulisy, horyzont, paludamenty) zawieszone będą na stalowych uchwytach, rurach i linkach, a kurtyna będzie poruszała się po torowisku aluminiowym, w którym wózki jezdne poruszane będą przez silnik elektryczny sterowany ze sceny oraz stanowiska operatora na balkonie. - dla podłogi sceny zaprojektowano tzw. podłogę baletową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają SIWZ a w szczególności : projekty budowlane,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.30-6, 45.21.21.40-9, 45.23.70.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 PLN do terminuskładania ofert. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35 9551 0002 0200 0101 2010 0017 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej do terminu składania ofert, z dopiskiem :Wadium na przetarg.Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać DLA ZADANIA I że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające budowie nawierzchni z kostki betonowej o wartości co najmniej 50 000 zł każde i co najmniej dwie roboty polegające na urządzaniu terenów zielonych o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia i wartości co najmniej 50 000 zł każde. DLA ZADANIA II że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane kubaturowe w zakresie remontu o wartości co najmniej 50 000 zł każda i co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni z kostki betonowej o wartości co najmniej 50 000 zł każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich branżach określonych w zakresie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zestawienie rzeczowo - finansowe, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników ( jeśli dotyczy) pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy , w przypadku wystąpienia :zawieszenia robót przez Zamawiającego,wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, siły wyższej, klęski żywiołowej,jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności np. niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych,odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności :konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań, technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. pozostałe zmiany: jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę , rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami,kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w siwz i ofercie wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, pokój 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013 dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie parku wiejskiego w Dąbrowie Biskupiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ułożeniu chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami, o pow. łącznej 478,24 m2 - wykonaniu drogi wraz z placem manewrowym z kostki betonowej o pow. łącznej 404,50 m2, - wykonaniu oświetlenia ciągów pieszych , 10 lamp z masztami, - zagospodarowaniu zieleni poprzez wykarczowanie drzew i przygotowanie warstwy gleby a następnie sadzenie drzew i krzewów liściastych ( 93 szt.) i iglastych ( 60 szt.). - montażu elementów małej architektury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej placu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na zadanie to składa się : 1) utwardzenie placu przy świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - rozebraniu istniejącej nawierzchni betonowej, - wykonaniu robót ziemnych - wykonaniu podbudowy, profilowaniu i zagęszczaniu podłoża - wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 263,9 m2 - wykonaniu obrzeży betonowych - wykonanie zieleni drogowej; 2) roboty remontowe w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - przygotowaniu ścian do malowania , - malowaniu ścian, podłóg i sufitów, krat, balustrad, rur, stolarki drzwiowej, - wymianie 3 sztuk drzwi wraz z ościeżnicami, - naprawie kraty zewnętrznej, - demontażu i wykonaniu nowych balustrad na schodach i na balkonie, - wykonaniu pochylni przy scenie i schodów na zaplecze, - obłożeniu pochylni i schodów przy scenie oraz schodów zewnętrznych płytkami typu gress - ociepleniu sceny styropianem i otynkowanie - rozebraniu obudowy drewnianej ścian - uzupełnieniu listew na sufitach i ścianach drewnianych; 3) przebudowa sceny i okotarowanie w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na : - dostawie oraz montażu elementów okotarowania oraz podłogi dla sceny, jak również zasłon na okna i drzwi dla sali głównej świetlicy w Dąbrowie Biskupiej. - zaprojektowano dla sceny następujące elementy okotarowania: kurtyna główna, kulisy boczne - 6 szt, horyzont tylny, paludamenty - 3 szt. Tkaniną zaproponowaną do wykonania okotarowania sceny oraz zasłon na okna i drzwi w sali głównej świetlicy jest materiał typu plusz, posiadający aktualny certyfikat przeciwpożarowy. - elementy okotarowania (kulisy, horyzont, paludamenty) zawieszone będą na stalowych uchwytach, rurach i linkach, a kurtyna będzie poruszała się po torowisku aluminiowym, w którym wózki jezdne poruszane będą przez silnik elektryczny sterowany ze sceny oraz stanowiska operatora na balkonie. - dla podłogi sceny zaprojektowano tzw. podłogę baletową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9, 45.23.70.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.