To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-21
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie podłóg, malowaniu pomieszczeń biurowych, naprawie pokrycia dachowego wraz z kominami wentylacyjnymi oraz remoncie klatki schodowej w obiektach użytkowanych przez
Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 120512 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85714 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4319100,4319130,4319128, faks 091 4334650.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie podłóg, malowaniu pomieszczeń biurowych, naprawie pokrycia dachowego wraz z kominami wentylacyjnymi oraz remoncie klatki schodowej w obiektach użytkowanych przez Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące zadania: 1) Zadanie nr I Szczecin, ul. Małopolska 44: - odtworzenie otworu drzwiowego w klasie pożarowej w pomieszczeniu nr 0.10 zgodnie z dokumentacją budynku, - malowanie, wykonanie przepustów kablowych, montaż podłogowych skrzynek sieciowej infrastruktury technicznej,wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny strukturalne PCV w pomieszczeniach nr: 1.10, 1.01, 1.17, 2.12, 2.17, 2.19, 3.01, 3.02, 3.07, 3.13, 3.14, 3.15, 3.16, 3.17, 3.18, 4.01, 4.05, 4.05A, 4.06, 4.10, 4.13, 4.14, 4.15, 4.16. Remont pomieszczeń współfinansowany z POPT - Nowa perspektywa 2014-2020, projekt o roboczym tytule: Wsparcie stanowiska pracy pracowników Instytucji Audytowej. 2) Zadanie nr II Koszalin, ul. Zwycięstwa 140: - naprawa kominów wentylacyjnych i pokrycia dachowego; 3) Zadanie nr III: Kamień Pomorski, ul. Długosza 17: - remont klatki schodowej, - naprawa gzymsów okapowych dachu oraz ościeży okiennych zewnętrznych. w obiektach użytkowanych przez Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 2.Zakres rzeczowy robót oraz sposób ich wykonania określają dokumenty stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą: 1)Projekt budowlany i wykonawczy - Przebudowa pomieszczeń nr 1.10 w budynku przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie; 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 3)Przedmiary robót. 3.Projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią o zamawianym zakresie i stanowić będą integralną część zawieranej umowy, a wszystkie wymagania, zawarte choćby w jednym z tych dokumentów, obowiązują Wykonawcę. 4.W związku z przyjęciem zasady wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 1 do SIWZ, należy traktować wyłącznie jako dokumenty poglądowe. Nie stanowią one części dokumentacji projektowej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji przedmiaru robót w celu złożenia rzetelnej oferty cenowej. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń oraz rękojmi. 6.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres rękojmi - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania robót. Okres rękojmi będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać okres rękojmi w miesiącach 7.Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zastrzega się, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje możliwości odbycia wizji, jeżeli nie zostanie ona zgłoszona najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia ofert. 8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne ma obowiązek wykazać, że posiadają one parametry takie same lub wyższe niż materiały określone w przedmiarze, kosztorysie nakładczym, dokumentacji technicznej i projekcie budowlanym. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów lub materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00 - Betonowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Remont pomieszczeń współfinansowany z POPT - Nowa perspektywa 2014-2020, projekt o roboczym tytule: Wsparcie stanowiska pracy pracowników Instytucji Audytowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr I: Szczecin, ul. Małopolska 44
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER Grabowski Augustyn, ul. Bol. Śmiałego 44/8, 70-350 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162422,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147300,00
Oferta z najniższą ceną: 147300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 231006,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Wykonanie prac remontowo budowlanych w budynkach zakładu poprawczego w Barczewie w podziale na trzy części
- Budowa skateparku w Świątnikach Górnych
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.