eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Przebudowa drogi przy ul. Parkowej, ul. Pułaskiego oraz ul. Sienkiewicza w Drezdenku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Drezdenko: Przebudowa drogi przy ul. Parkowej, ul. Pułaskiego oraz ul. Sienkiewicza w Drezdenku
Numer ogłoszenia: 120481 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87263 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi przy ul. Parkowej, ul. Pułaskiego oraz ul. Sienkiewicza w Drezdenku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi przy ul. Parkowej, ul. Pułaskiego oraz ul. Sienkiewicza w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni chodników, zjazdów, zatok postojowych, terenu utwardzonego. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe c) Roboty ziemne, d) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki kamiennej, kostki - kamień polny, e) Wbudowanie krawężników i obrzeży, f) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego, g) Plantowanie nawierzchni, humusowanie z obsianiem, h) Wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, i) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami. 4. Zakres zamówienia obejmuje również transport materiałów z rozbiórki na teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Drezdenku oraz ich pokruszenie. Należy posortować pokruszone materiały - osobno z kamienia oraz betonu. 5. Materiały do wbudowania, o których mowa w projekcie technicznym znajdują się na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Drezdenku. Obowiązkiem wykonawcy będzie również ich transport na plac budowy. 6. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni dróg, do wykonania są nawierzchnie chodników, zjazdów, zatok postojowych, terenu utwardzonego. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Projekt wraz z rysunkami, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Projekt stałej organizacji ruchu. 8. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. 9. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 10. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 11. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego. Ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 12. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 13. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić prace zgodnie z opinią Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 14. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała także aktualizacja przekazanych przez zarządcę książek dróg zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach inwestycji. 15. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). 16. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 17. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 18. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów. 19. Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtowo. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 20. Zamawiający przewiduje płatności częściowe pod warunkiem złożenia przed zawarciem umowy kosztorysu zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku. Kosztorys nie będzie podstawą rozliczenia inwestycji będzie stanowił element pomocniczy do określenia wysokości płatności częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Budowlany JAN-BUD Jan Biłas, Lipki Wielkie Pl. Kościelny 12a, 66-431 Santok, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 412896,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262128,99

  • Oferta z najniższą ceną: 262128,99 / Oferta z najwyższą ceną: 283264,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.