eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Konserwacja i naprawa (wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych ) kserokopiarek używanych we wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Białystok: Konserwacja i naprawa (wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych ) kserokopiarek używanych we wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 120451 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 83681 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa (wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych ) kserokopiarek używanych we wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest serwis kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej urządzeniami , obejmujący w szczególności : a/ przeglądy okresowe b/regulacje niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń c/naprawy urządzeń d/utrzymywanie stałej jakości kopii e/dostawę i wymianę uszkodzonych części ,które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzeń f/dostawy i wymianę zużytych części g/czyszczenie maszyn h/wymianę i dostawę tonerów i/konserwacja urządzeń j/pomoc telefoniczna z zakresu obsługi urządzenia k/transport urządzeń do i z serwisu l/instalowanie sprzętu u użytkownika po wykonanej usłudze m/ dojazd do obiektów Zamawiającego n/ inne czynności konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej pracy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych 2. Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały eksploatacyjne były : a/ fabrycznie nowe , nieregenerowane b/ posiadały aktualne certyfikaty dopuszczające do ogólnego stosowania wydane na podstawie obowiązujących przepisów b/ termin przydatności do użytku wynosił minimum do 31.05.2009r c/ wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery i bębny od czasu podpisania protokołu d/ dopuszcza się możliwość zaoferowania materiałów równoważnych (zamienników ) pod warunkiem zagwarantowania co najmniej takich samych parametrów techniczno-jakościowych ( pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku ) jak parametry materiałów oryginalnych. 3. Wykonawca zapewni serwis w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia ( tel. fax, lub e-mail ). 4. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności związanych z konserwacją , naprawa kserokopiarek i do czynności zapewniających prawidłową pracę , działanie kserokopiarek oraz dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części , za wyjątkiem papieru. 5. Zamawiający wstępnie zakłada, że przez cały czas trwania umowy wykona na swoich kserokopiarkach ( zestawienie zał. Nr . 1 do SIWZ ) ok. 1 700 000 kopii. Powyższe ilości nie są dla Zamawiającego wiążące. 6. Wymagany jest odbiór od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzony kartą przekazania odpadu, zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. ( Dz. U z 2007r. Nr. 39 poz.251 ze zmianami ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 100328 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KSEROBUD Irena Świsłocka IMPORT-EXPORT, ul. Fabryczna 37/6, 15-482 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0,26
  • Oferta z najniższą ceną: 0,26 / oferta z najwyższą ceną: 0,87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.