Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Baranów: Modernizacja drogi gminnej we wsiach Murowaniec - Basin oraz we wsi Kaski gmina Baranów
Numer ogłoszenia: 120444 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8560320, fax 0-46 8560324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-baranow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej we wsiach Murowaniec - Basin oraz we wsi Kaski gmina Baranów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej we wsiach Murowaniec - Basin oraz we wsi Kaski gmina Baranów Droga gminna we wsi Murowaniec - Basin gmina Baranów: - długość - 500 mb - szerokość jezdni - 3,5 m - powierzchnia - 1750 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - powierzchniowe potrójne utrwalenie nawierzchni emulsją modyfikowaną grysem o wymiarach: 8-11 mm, 5-8 mm i 2-5 mm. Droga gminna we wsi Kaski gmina Baranów: - powierzchnia - 500 m2 - powierzchniowe potrójne utrwalenie nawierzchni emulsją modyfikowaną grysem o wymiarach : 8-11 mm, 5-8 mm i 2-5 mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie wymaganych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do SIWZ podpisana przez przedstawiciela uprawnionego. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: spółki cywilne - umowa spółki. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4) Kserokopie uprawnień zawodowych w specjalności drogowej. 5) Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów. 6) Wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dot. uprawnień budowlanych wydanych po 1 stycznia 1995r. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 8) Oświadczenie o akceptacji SIWZ i wzoru umowy. 9) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 11) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wymagane min: - Szczotka mechaniczna / zamiatarka samochodowa z możliwością czyszczenia na sucho i na mokro oraz zbierania luźnego kruszywa /. - Skrapiarka lepiszcza i Rozsypywarka kruszywa wchodzące w skład kombajnu o wydajniści dziennej 20 000 m2. - Walec drogowy ogumiony wyposażony w opony o gładkim bieżniku ze stałym ciśnieniem do 0,6 Mpa i obciążeniem 15 KN na koło. - Walec statyczny w stalowych pancerzach. - Cysterna samochodowa do przewozu emulsji. 12) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich dwóch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 13) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane min 10 pracowników do obsługi maszyn z odpowiednimi uprawnieniami oraz do pozostałych prac. 14) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, że wykonawca posiada środki pieniężne w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł. 15) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie nie mniejszej niż 20 000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-baranow.pl/index.php?id=28&lan=pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Baranowie Baranów, ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Baranowie Baranów, ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4708 E Galewice-Głaz
- "Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020".
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
- "Przebudowa ul. Polnej oraz budowa ul. Słonecznej w Trzcielu."
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+700,00 do km 10+970,00
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.