eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › wykonanie bitumicznych robót nawierzchniowych na drogach miasta Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Oleśnica: wykonanie bitumicznych robót nawierzchniowych na drogach miasta Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 120350 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sekcja Dróg Miejskich, ul. B. Krzywoustego 31B, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7889416, fax 071 7889416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie bitumicznych robót nawierzchniowych na drogach miasta Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu bitumicznych robót nawierzchniowych na drogach miasta Oleśnicy w zakresie: - łącznik ulic Sucharskiego - Podchorążych: frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1041,6 m2, ułożenie geosiatki o wytrzymałości na rozciąganie 50/50 kN na powierzchni 1041,6 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitum. grubości 5 cm - 1041,6 m2; - ul. Przyjaźni: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej - 521,75 m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitum. średniej grubości 2 cm - 521,75 m2, ułożenie geosiatki o wytrzymałości na rozciąganie 50/50 kN na powierzchni 521,75 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitum. grubości 5 cm - 521,75 m2;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 Ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 3 zadania o podobnych charakterze i wartości. - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie branży drogowej. 3. Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 do SIWZ - Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. - Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych) - Kalkulację cenową ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone - załącznik nr 3 do SIWZ, - Podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z gwarancją - załącznik nr 7 do SIWZ. - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. - Wykaz wykonanych prac w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających wymogom określonym w rozdziale VI pkt. 2 tiret drugi, z podaniem ilości wykonanych metrów kwadratowych nawierzchni bitumicznej, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz podmiotów, które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ - Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Dróg Miejskich ul. B. Krzywoustego 31B 56-400 Oleśnica woj. dolnośląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Sekcja Dróg Miejskich ul. B. Krzywoustego 31B 56-400 Oleśnica woj. dolnośląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.