eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Zebrzydowice: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej
Numer ogłoszenia: 120341 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zebrzydowice , ul. ks. A. Janusza 6, 43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie, tel. 032 4755107, faks 032 4693266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy niezależne części tj.: Część I - ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną Część II - ubezpieczenia komunikacyjne Część III - ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony został w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony został w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony został w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.: - Ubezpieczeniw od ognia i innych zdarzeń losowych - Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji - Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego - Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów - Ubezpieczenie Auto Casco w związku z ruchem i postojem pojazdów - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów - Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach - Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej - Ubezpieczenie młodzieżowych drużyn pożarniczych nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję tj. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r o działalności ubezpieczeniowej / dz. u. z 2013 r poz. 950 z późn. zm /

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje / zamówienia ciągłe / należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: w części I - co najmniej 1 zlecenie / usługi / na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe z odpowiedzialnością cywilną w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 140.000 zł przez okres 2 lat W części II - co najmniej 1 zlecenie / usługi / na ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 35.000 zł przez okres 2 lat W części III - co najmniej 1 zlecenie / usługi / na ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 8.000 zł przez okres 2 lat lub w części I - co najmniej 2 zleceń / usług / na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnościa cywilną w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia o składce co najmniej 70.000 zł przez okres 1 roku w części II - co najmniej 2 zleceń / usług/ na ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia o składce co najmniej 17.500 zł przez okres 1 roku w części III - co najmniej 2 zleceń / usług / na ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia o składce co najmniej 4.000 zł przez okres 1 roku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym tj.: do części I - co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej dwoma pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej do części II - co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej jednym pracownikiem w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń komunikacyjnych do części III - co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej jednym pracownikiem w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń członków ochotniczej straży pożarnej - oświadczenie o placówkach i osobach wg załącznika nr 6

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • J.W.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - Formularz cenowy i formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń dla części I,II,III - Oświadczenie o placówkach i osobach - wg załącznika nr 6 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika nr 7 - Aktualny odpis z rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp / tj. Dz.U. z 2013 r poz. 907 z późniejszymi zm./ W przypadku , gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej wówczas składa informację o braku przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 26 ust. 2 d ustawy Pzp - wg załącznika nr 9 - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, podpisane przez osoby uprawnione, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty - Oświadczenie o procedurze likwidacji szkód - wg załącznika nr 8 - Statut Towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Postanowienia dodatkowe / fakultatywne / - 0.10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: 1. zaistnienia okoliczności niezależnych od zamawiającego / wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji zamówienia 2. wystąpienia zamówień dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp 3. cena brutto umowy na usługi ubezpieczeniowe ulegnie obniżeniu w przypadku zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia do ubezpieczenia. Rozliczenie składki ubezpieczeniowej nastąpi na podstawie art. 813 Kodeksu Cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zebrzydowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zebrzydowice Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 pokój nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Zebrzydowice Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 pokój nr 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń Ubezpieczenie szyb i innych podmiotów od stłuczenia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Postanowienia dodatkowe / fakultatywne / - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Ubezpieczenie Auto Casco w związku z ruchem i postojem pojazdów Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Postanowienia dodatkowe / fakultatywne / - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej Ubezpieczenie młodzieżowych drużyn pożarniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Postanowienia dodatkowe / fakultatywne / - 0.10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.