eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Roboty w zakresie naprawy wjazdów na składy drewna w Nadleśnictwie Bircza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Bircza: Roboty w zakresie naprawy wjazdów na składy drewna w Nadleśnictwie Bircza
Numer ogłoszenia: 120220 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie naprawy wjazdów na składy drewna w Nadleśnictwie Bircza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie naprawy wjazdów na składy drewna w leśnictwach: Wojtkówka, Leszczawa, Łodzinka i Jamna 2. Zakres prac obejmuje m. in.: - zdjęcie humusu, wyrównanie (profilowanie) wjazdów, usunięcie błota i zastoisk wody; - utwardzenie podłoża wjazdu pospółką; - wykonanie nawierzchni wjazdów poprzez ułożenie płyt drogowych. - odwodnienie wjazdów: wykonanie drenów lub ułożenie rurociągu (przepust); - odmulenie, oczyszczenie rowów odwadniających; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części zawiera: - charakterystyka obiektów, zakres prac i warunki wykonania zamówienia, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, - wzór kosztorysu ofertowego (zwierający przedmiar robót) stanowiący załącznik nr 1 b do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Ustawy, polegających na wykonaniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (rozszerzeniu zakresu świadczonych robót) stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.26-9, 45.23.32.50-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą poprzez złożenie oświadczenia, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ c) Kosztorys ofertowy wypełniony wg. załączonego wzoru - załącznik nr 1 b do SIWZ lub sporządzony na podstawie danych przedmiarowych w nim zawartych. d) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania Podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga - Zamawiający dopuszcza brak w/w dokumentu traktując to jako jednoznaczne oświadczenie, iż wykonawca wykona zamówienie osobiście, bez udziału podwykonawców. e) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości jednostek przedmiarowych. W przypadku zmniejszenia zakresu robót lub nie zrealizowania robót objętych przetargiem, z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona odpowiednia kwota obliczona w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego i zredukowany zakres przedmiaru. b) Przedłużenie terminów zakończenia robót ustalonych w pkt. II.2 dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku działania siły wyższej lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które uniemożliwią jej terminową realizację i przekroczą łącznie 10 dni roboczych, w szczególności dotyczy to długotrwałych i niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia robót nastąpi o okres wystąpienia czynników uniemożliwiających terminową realizację umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. c) W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi waloryzacja wynagrodzenia umownego proporcjonalnie do zmiany obowiązujących stawek. W takim przypadku wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy obliczona będzie jako iloczyn stawek jednostkowych netto podanych w ofercie za wykonanie poszczególnych prac i ich rozmiaru (wartość umowy netto pozostanie niezmienna) powiększona o podatek od towarów i usług, obliczony według stanu na dzień powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, nr pokoju 211 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa wjazdów na składy drewna w leśnictwie Wojtkówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: - zdjęcie humusu, wyrównanie (profilowanie) wjazdów, usunięcie błota i zastoisk wody; - utwardzenie podłoża wjazdu pospółką; - wykonanie nawierzchni wjazdów poprzez ułożenie płyt drogowych. - odwodnienie wjazdów poprzez wykonanie drenów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.26-9, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa wjazdów na składy drewna w leśnictwie Leszczawa i Łodzinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: - zdjęcie humusu, wyrównanie (profilowanie) wjazdów, usunięcie błota i zastoisk wody; - utwardzenie podłoża wjazdu pospółką; - wykonanie nawierzchni wjazdów poprzez ułożenie płyt drogowych. - odwodnienie wjazdów: wykonanie drenów lub ułożenie rurociągu (przepust); - odmulenie, oczyszczenie rowów odwadniających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.26-9, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa wjazdów na składy drewna w leśnictwie Jamna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: - zdjęcie humusu, wyrównanie (profilowanie) wjazdów, usunięcie błota i zastoisk wody; - utwardzenie podłoża wjazdu pospółką; - wykonanie nawierzchni wjazdów poprzez ułożenie płyt drogowych. - odwodnienie wjazdów poprzez wykonanie drenów - odmulenie, oczyszczenie rowów odwadniających;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.26-9, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.