eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie przeglądów technicznych, usuwanie awarii oraz konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 8, 9, 10, pl. Nowy Targ 1/8, al. Kromera 44, ul. Kotlarskiej 41, ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Świdnick

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Wrocław: Wykonywanie przeglądów technicznych, usuwanie awarii oraz konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 8, 9, 10, pl. Nowy Targ 1/8, al. Kromera 44, ul. Kotlarskiej 41, ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Świdnickiej 53, ul. Włodkowica 20/22, ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 120181 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych, usuwanie awarii oraz konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 8, 9, 10, pl. Nowy Targ 1/8, al. Kromera 44, ul. Kotlarskiej 41, ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Świdnickiej 53, ul. Włodkowica 20/22, ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) przeglądy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych b) konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych 2. Zakres prac obejmuje: a) usuwanie na bieżąco usterek i awarii oraz innych nieprawidłowości w działaniu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, b) dokonywanie przeglądów w terminach i zakresach określonych przez producenta w dokumentacji technicznej, c) zapewnienie pełnego zakresu czynności konserwacyjnych, oraz dostawę drobnych materiałów eksploatacyjnych ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia, d) utrzymanie urządzeń klimatyzacyjnych w stałym ruchu z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwatorskich i podczas usuwania powstałych awarii (po godzinach pracy Urzędu) i naprawczych, 3. Szczegółowy zakres prac dotyczący przeglądów technicznych oraz konserwacji (serwisu) urządzeń klimatyzacyjnych zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) sporządzenia harmonogramu przeglądów dla wszystkich urządzeń w budynkach UM w ciągu 7 dni od podpisania umowy, b) odnotowania w dzienniku konserwacji przeprowadzonych czynności i potwierdzenie ich podpisem, c) bezzwłocznego powiadomienia bezpośredniego przełożonego lub użytkownika o zauważonych usterkach wymagających naprawy urządzenia klimatyzacyjnego, d) przed przystąpieniem do wykonania usługi, konserwator poinformuje Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia pracy, e) sporządzenia, po wykonaniu zakresu prac protokołu z konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych z potwierdzeniem Administratora Obiektu, f) rozpoczęcia usuwania awarii zgłoszonych w dni robocze do godziny 15.45 w terminie: - 2 godzin w zakresie napraw podstawowego zakresu części zamiennych, - 5 dni w zakresie napraw części zamiennych sprowadzonych z zagranicy (np. elektronika), g) wykonywania przeglądów technicznych w miesiącach: styczeń, luty, kwiecień, maj, lipiec, sierpień, październik, listopad h) wykonywania konserwacji (serwisu) oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień. 5. Urządzenia objęte przeglądami technicznymi, konserwacjami (serwisami) zestawione są w Wykazie urządzeń zamontowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Częstotliwość wykonywania prac określona jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. 7. Instrukcje konserwacji (serwisu) zainstalowanych urządzeń w danym obiekcie Urzędu Miejskiego znajdują się u Administratora danego obiektu. Wykaz Administratorów obiektów Urzędu Miejskiego Wrocławia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Zamawiający zastrzega, iż podany zakres świadczonych usług może ulec zmniejszeniu w przypadku prowadzenia prac remontowych obiektu. O zmianie tej Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 6 do SIWZ 9. Wykonawca przed rozpoczęciem prac związanych z realizacja umowy, zobowiązany jest do dostarczenia do Wydziału Obsługi Urzędu - kserokopii listy osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy na terenie Urzędu, celem przekazania służbom bezpieczeństwa i higieny pracy. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu. 10. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projekcie umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ). 11. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1.1. posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu lub przeprowadzaniu, z należytą starannością, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch usług konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy dysponują co najmniej pięcioma osobami w tym co najmniej dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do obsługi urządzeń do 1 kV. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca dołączy do oferty wymagane poniżej oświadczenie i dokumenty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenie i dokumenty: - w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług polegających na przeprowadzeniu co najmniej dwóch usług konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda. Informacje dotyczące zrealizowanych bądź realizowanych zamówień muszą zawierać: zwięzły opis i wartość przedmiotu zamówienia, datę realizacji, nazwę Zamawiającego, 4. dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3 powyżej, zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. dokumenty stwierdzające, że co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie o którym mowa w punkcie 5 powyżej) posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe do obsługi urządzeń do 1 kV, B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w pkt A) 2 powyżej. 4. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako wspólne dla nich wszystkich dokumenty wymienione w pkt. A) 3, 4, 5, 6 powyżej. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć w/w (w pkt 4 powyżej) dokumenty również odrębnie. 6. Oświadczenie wymienione w pkt A)1 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie - odrębnie - warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - łącznie - posiadane przez Wykonawców doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem osobowym. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz. 605). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A)2 powyżej, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 241 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 241 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.