Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Kraków: Wyłonienie Wykonawcy do świadczenia usług eksperckich w zakresie działalności gospodarczej założonej przez uczestników projektu pn. Wzmocnienie przedsiębiorczości oraz świadomości w zakresie współpracy nauka-biznes wśród małopolskich pracowników naukowych sposobem na wzrost innowacyjności i konkurencyjności małopolskich firm, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL 8.2.1)
Numer ogłoszenia: 12016 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy do świadczenia usług eksperckich w zakresie działalności gospodarczej założonej przez uczestników projektu pn. Wzmocnienie przedsiębiorczości oraz świadomości w zakresie współpracy nauka-biznes wśród małopolskich pracowników naukowych sposobem na wzrost innowacyjności i konkurencyjności małopolskich firm, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL 8.2.1).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi eksperckie obejmują następujące obszary tematyczne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej : - Prawo - Księgowość - Zarządzanie projektami oraz ryzykiem w projektach i działalności operacyjnej - Finansowanie kapitałem prywatnym i publicznym - Innowacyjność i transfer technologii - Ochrona własności intelektualnej - Marketing i autoprezentacja Przewidywana ilość godzin wsparcia eksperckiego - 900..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje w każdej z wymienionych poniżej dziedzin po minimum 1 osobie, spełniającej następujące warunki: 1. Prawo - Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej zajmującej się prawem własności intelektualnej, w tym prawem IT oraz ochroną danych osobowych - Posiadanie tytułu radcy prawnego/adwokata albo rozpoczęta aplikacja radcowska/adwokacka - Posiadanie tytułu doktora prawa albo rozpoczęte studia doktoranckie w tym zakresie - Posiadanie przynajmniej 3 publikacji naukowych (w tym komentarzy do aktów prawnych albo monograficznych opracowań zagadnień prawnych) lub publicystycznych o charakterze specjalistycznym w dziedzinie prawa 2. Księgowość - Min. 5 letni staż pracy w księgowości - Znajomość zagadnień związanych z prawem pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego - Przeprowadzenie przynajmniej 100 godzin szkoleń z zakresu przygotowania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz prowadzenia pełnej dokumentacji księgowo-kadrowej 3. Zarządzanie projektami oraz ryzykiem w projektach i działalności operacyjnej - Przeprowadzenie min. 5 projektów. - Posiadanie certyfikatu z dziedziny zarządzania projektami PRINCE2R Registered Practitioner lub ekwiwalent. - Posiadanie certyfikatu z dziedziny zarządzania ryzykiem, np. M_o_RR Foundation lub ekwiwalent. 4. Finansowanie kapitałem prywatnym i publicznym - Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w funduszu inwestycyjnym podwyższonego ryzyka na stanowiskach finansowych - Utworzenie min. 5 biznesplanów na potrzeby pozyskania zewnętrznego inwestora - Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach funduszy strukturalnych 5. Innowacyjność i transfer technologii (w tym znajomość regulaminów zarządzania własnością intelektualną w małopolskich uczelniach, z którymi są związani uczestnicy projektu) - Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem działającym w obszarze transferu technologii, wspierania innowacji i przedsiębiorczości akademickiej - Min. 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów ukierunkowanych na rozwój współpracy naukowo - biznesowej - Przeprowadzenie okresie 12 miesięcy przed złożeniem oferty min. 100 godzin konsultacji indywidualnych w temacie zarządzania własnością intelektualną - Min. roczne doświadczenie pracy w szkole wyższej w jednostce dedykowanej rozwojowi współpracy naukowo - biznesowej lub przedsiębiorczości akademickiej - Znajomość regulaminów zarządzania własnością intelektualną w małopolskich uczelniach, z którymi są związani uczestnicy projektu 6. Ochrona własności intelektualnej - Posiadanie statusu rzecznika patentowego - Posiadanie wykształcenia wyższego w kierunku technicznym lub ścisłym 7. Marketing i autoprezentacja - Min. 100 godzin przeprowadzonych szkoleń i/lub konsultacji w zakresie sprzedaży, marketingu MSP oraz komunikacji interpersonalnej - Przeprowadzenie min. 100 godzin konsultacji indywidualnych w zakresie kształtowania cech osobowych i umiejętności miękkich potrzebnych do zarządzania przedsiębiorstwem (w tym autoprezentacja, komunikacja, negocjacje) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu osób (Załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2 Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - Załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy) 3 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu b) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wzmocnienie przedsiębiorczości oraz świadomości w zakresie współpracy nauka-biznes wśród małopolskich pracowników naukowych sposobem na wzrost innowacyjności i konkurencyjności małopolskich firm, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL 8.2.1)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.