eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Renowacja leżakowni górnej i dolnej oraz wykonanie pochylni na terenie Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Szklarska Poręba: Renowacja leżakowni górnej i dolnej oraz wykonanie pochylni na terenie Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 120100 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. , ul. Sanatoryjna 1, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 7547111, faks 75 7547138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izer-med.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadząca podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja leżakowni górnej i dolnej oraz wykonanie pochylni na terenie Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest renowacja leżakowni górnej i dolnej oraz wykonanie pochylni na terenie Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o. Zamówienie obejmuje przebudowę, w tym gruntowny remont wszystkich istniejących elementów konstrukcyjnych, jak i wykończeniowych dwóch leżakowni: górnej i dolnej. Szkielet drewnianych konstrukcji w zasadzie jest kompletny, zniszczone są jedynie odcinki podwalin. Poza uzupełnieniem i częściowa wymiana podwalin nie ma potrzeby wymiany lub odtwarzania elementów głównej konstrukcji nośnej. Uszkodzenia i braki dotyczą przede wszystkim elementów wykończeniowych takich jak: deskowanie ścian, stolarka okienna i drzwiowa, pokrycie dachów, rynny i rury spustowe, posadzki oraz malatura. Osobną grupę robót objętych zamówieniem stanowią prace związane z udostępnieniem leżakowni dolnej osobom poruszającym się na wózkach. W projekcie przewidziano wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o nachyleniu 6% (pochylnia na zewnątrz, bez przykrycia). Prace objęte zamówieniem mają na celu odtworzenie dwóch parkowych leżakowni i przywrócenie im rekreacyjno - zdrowotnych funkcji, z uwzględnieniem aktualnych trendów zdrowotnych i demograficznych oraz zmian cywilizacyjnych. Zamówienie obejmuje również dostawę wyposażenia leżakowni tj. 10 zestawów meblowych - 7 do leżakowni górnej i 3 do leżakowni dolnej, zgodnie z dokumentacją projektową. Na każdy zestaw meblowy składa się stół i dwie ławy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszystkich czynności faktycznych i prawnych zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obu leżakowni. W ramach ww. czynności do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i projektantów, - przekazanie zatwierdzonej dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 wersji elektronicznej (na nośniku elektronicznym), - przygotowanie wymaganych przepisami prawa budowlanego dokumentów niezbędnych do zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, - uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalającej na użytkowanie leżakowni w imieniu Zamawiającego. Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, które stanowią załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 17.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 58 1090 1984 0000 0005 2600 0692. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Spółki.Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą (w tej samej kopercie), jako odrębny dokument, w sposób umożliwiający zdeponowanie dokumentu przez zamawiającego w kasie bez naruszania integralności złożonej oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące budowę lub remont obiektu budowlanego o konstrukcji drewnianej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dane i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 8 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, który pełnił funkcję kierownika budowy w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych polegających na wykonywaniu robót budowlanych dotyczących budowy lub remontu obiektu budowlanego o konstrukcji drewnianej; - jednym kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dane i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 8 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 400 000 PLN oraz - że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000 PLN; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dane i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 8 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.1 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w niniejszym rozdziale. 19.2 Wszelkie zmiany zawartej Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne jedynie w granicach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 19.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy potrzeba jej wprowadzenia będzie konsekwencją: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających kontynuację prac w sposób ciągły, w szczególności klęsk żywiołowych; b) ujawnienia w toku realizacji zamówienia niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.), odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. c) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp; 19. 4 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do zawartej Umowy zmian o charakterze technologicznym, dotyczących metodologii realizacji zamówienia jeżeli potrzeba ich wprowadzenia będzie uzasadniona: a) koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; b) ustalenia w toku realizacji zamówienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawa itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; c) ustalenia w toku realizacji zamówienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych w szczególności istnienia podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. 19. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w zawartej Umowie zmian kadrowych jeżeli zmiana następować będzie poprzez zastąpienie osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia na osobę legitymującą się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem, jak to było wymagane w SIWZ. 19.6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w zawartej Umowie zmian, których potrzeba wprowadzenia jest następstwem działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację zamówienia na warunkach określonych w złożonej ofercie i SIWZ. 19.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości przysługującego wykonawcy wynagrodzenia, będącej następstwem ustawowej zmiany stawki VAT. Ceny netto określone w Formularzu oferty oraz w Kosztorysach pozostają niezmienne przez cały okres realizacji umowy. 19.8. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w zawartej Umowie zmian, będących następstwem konieczności usunięcia wad w dokumentacji projektowej. 19.9. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do zawartej Umowy zmian będących następstwem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 19.10. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1)opis zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin wykonania umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie okoliczności uzasadniających jej wprowadzenie w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz kierownik budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izer-med.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o., ul. Sanatoryjna 1, 58-580 Szklarska Poręba..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o., ul. Sanatoryjna 1, 58-580 Szklarska Poręba, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -Saksonia 2007-2013, w ramach Osi Priorytetowej 1. Współpraca transgraniczna, Dziedziny wsparcia 2. Turystyka i działalność uzdrowiskowa, Kierunek Działań 5. Działania w dziedzinie uzdrowiskowej w ramach projektu EuRegioVital(e)2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.