eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › wykonanie remontu barier i poręczy na wytypowanych obiektach mostowych i przepustach na terenie Gminy Jasienicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Jasienica: wykonanie remontu barier i poręczy na wytypowanych obiektach mostowych i przepustach na terenie Gminy Jasienicy
Numer ogłoszenia: 120091 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasienica , ul. Międzyrzecka 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 033 8152451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu barier i poręczy na wytypowanych obiektach mostowych i przepustach na terenie Gminy Jasienicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sołectwo Grodziec - most Nr 20 2.Sołectwo Grodziec - most Nr 23 3.Sołectwo Iłownica - przepust ramowy Nr 134 4.Sołectwo Jasienica - kładka Nr 6 5.Sołectwo Landek - przepust rurowy Nr 572 6.Sołectwo Międzyrzecze Górne - most Nr 75 7.Sołectwo Międzyrzecze Górne - most Nr 69 8.Sołectwo Międzyrzecze Górne - przepust rurowy Nr 71 9.Sołectwo Międzyrzecze Górne - przepust rurowy Nr 72 10.Sołectwo Międzyrzecze Górne - przepust rurowy Nr 73 11.Sołectwo Roztropice - kładka Nr 571 Prace należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem ministra Transportu i gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000r. Nr 63 poz. 735). Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 3. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie robót (min. jednej) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty polegające na remoncie lub wykonaniu barier lub poręczy na obiektach mostowych lub przepustach). Przy ocenie spełnienia warunków udziału o których mowa w pkt 7.1.1. do 7.1.3. przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt. 8, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby do oferty sporządzonej poprzez ręczne wypełnienie (długopisem) załączonego FORMULARZA Nr 1 wykonawca dołączył następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument ten składa każdy z Wykonawców. 2. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - formularz ten składa każdy z Wykonawców. 3. wypełniony ręcznie (długopisem) FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (min. jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty polegające na remoncie lub wykonaniu barier lub poręczy na obiektach mostowych lub przepustach), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (protokoły odbioru lub referencje). 4. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony dostarczony wraz ze SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.