eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Wałbrzych: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 120038 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić inwestycję zgodnie z założeniami przyjętymi we wniosku o finansowanie inwestycji, umową o dofinansowanie i innymi dokumentami określonymi prze instytucję zarządzającą w ramach Działania 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego. Wniosek o finansowanie inwestycji, komplet dokumentacji projektowej na budowę sali audytoryjnej wraz z pozwoleniem na budowę i inne niezbędne dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego przy ul Zamkowej 4 w pokoju 301. Z dokumentami tymi można się zapoznać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi: 1.Przeprowadzenie inwestycji zgodnie z założonym harmonogramem, 2.Reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 3.Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale i w uzgodnieniu z Inwestorem postępowania przetargowego na wybór wykonawcy inwestycji w trybie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4.Doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą Inwestycji, 5.Przekazanie Wykonawcy Inwestycji dokumentacji projektowej, 6.Zgłoszenie rozpoczęcia inwestycji do odpowiednich instytucji, 7.Codzienna obecność na placu budowy co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej ze strony Inwestora Zastępczego za realizację przedmiotu umowy, 8.Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy Inwestycji przy udziale Inwestora, 9.Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, 10.Dopilnowanie właściwego oznaczenia inwestycji (w tablice informacyjne), oraz niezbędnych wbudowanych w trakcie realizacji inwestycji przedmiotów i urządzeń (naklejki, tabliczki) odpowiednimi znakami graficznymi i innymi danymi w sposób zgodny z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójności, 11.Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, 12.Dopilnowanie odbioru podłoża przez geologa i potwierdzenia tego faktu stosownym zapisem, 13.Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, 14.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 15.Akceptowanie w uzgodnieniu z Inwestorem dostarczonych przez Wykonawcę Inwestycji próbek materiałów wykończeniowych, 16.Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub ) ulegających zakryciu, 17.Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej wszystkich robót budowlanych,a w szczególności robót zanikających lub ulegających zakryciu, 18.Dokonywanie czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości do odbioru, b)przeprowadzenia odbiorów robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Inwestorowi. Odbiór końcowy przy udziale Inwestora. c)egzekwowania od Wykonawcy Inwestycji i przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d)skompletowania i przekazania Inwestorowi kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, 19.Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 20.Bieżąca współpraca z projektantem 21.Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę Inwestycji i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, 22.Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, 23.Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 24.Kwalifikowanie zasadności w uzgodnieniu z Inwestorem wykonania ewentualnych robót dodatkowych, 25.Pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji powykonawczej, 26.Prowadzenie narad roboczych i koordynacyjnych na budowie z wykonawcami robót, sporządzanie z narad protokołów lub notatek ustaleń oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 27.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów 28.Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 29.Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 30.Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy 31.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót , bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 32.Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji Inwestorowi 33.Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora dokumentów dotyczących wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, umów przyłączeniowych do odpowiednich sieci jeżeli są wymagane 34.Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej ( w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji 35.Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 36.Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Inwestora postępowania przetargowego na wybór audytora zewnętrznego inwestycji w trybie zamówienia publicznego w terminie i zgodnie z założeniami przyjętymi we wniosku o dofinansowanie - w uzgodnieniu z Inwestorem 37.Skompletowanie dokumentacji powykonawczej 38.Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. 39.Realizacja uprawnień Inwestora z tytułu rękojmi i gwarancji 40.Przygotowanie i złożenie na ręce Inwestora wszelkich dokumentów związanych z projektem wymaganych przez instytucję zarządzającą wynikających z posiadanej przez Inwestora umowy o dofinansowanie lub innych dokumentów związanych z projektem (w zakresie rozliczeń, informacji dotyczących inwestycji, sprawozdań itp.) 41.Uczestnictwo w kontrolach związanych z projektem przeprowadzanych przez instytucję zarządzającą lub inne jednostki uprawnione do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie 42.Prowadzenie kompleksowe spraw finansowo księgowych w tym: a)Prowadzenie rachunkowości inwestycyjnej zadania b)Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości c)Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie realizowanej inwestycji z równoczesnym obowiązkiem uzgadniania z Inwestorem poniesionych nakładów - raz na miesiąc d)Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą Inwestycji e)opisywanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur VAT zgodnie z wymaganiami instytucji zarządzającej f)Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę Inwestycji, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Inwestorowi do zapłaty, g)Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, h)Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od Wykonawcy inwestycji za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie. i)Dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone j)Rozliczenie końcowe inwestycji k)Sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych i środków trwałych mniejszej wartości na majątek inwestora zgodnie z obowiązującymi przepisami (OT, OW) l)Przygotowywanie w uzgodnieniu z Inwestorem i złożenie w odpowiednich terminach niezależnie od kwot poniesionych wydatków wniosków o płatność do instytucji zarządzającej zgodnie z wymaganiami ze wszelkimi niezbędnymi załącznikami do wniosku. Wszelkie dokumenty które powstaną podczas realizacji inwestycji muszą być oznaczone odpowiednimi znakami graficznymi i innymi danymi w sposób zgodny z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy zł), przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 06.05. 2009 roku, do godz.10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu przetargowym: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako dowód spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku podmiotów zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie w/w uchwał 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3 Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w zakresie sprawowania funkcji inwestora zastępczego obejmującego weryfikację dokumentacji kosztorysowych, projektowych, nadzorowanie robót budowlano-montażowych dla budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 3 lat o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej niżej wymienionymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: a)uprawnienia osoby przewidywanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, b)uprawnienia osób przewidywanych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych wraz z zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa c)uprawnienia osoby przewidywanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia poświadczający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej 6. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa,58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa,58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 7 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na Dolnym Śląsku (Edukacja) Działanie 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.