eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA KWATERUNKOWEGO DO POMIESZCZEŃ AKADEMIKA W SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH nr zamówienia 10/ZP/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Katowice: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA KWATERUNKOWEGO DO POMIESZCZEŃ AKADEMIKA W SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH nr zamówienia 10/ZP/2010
Numer ogłoszenia: 120002 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Katowicach , ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6069440, 6069441, faks 032 6069249, 6069279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA KWATERUNKOWEGO DO POMIESZCZEŃ AKADEMIKA W SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH nr zamówienia 10/ZP/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego do pomieszczeń akademika W Szkoły Policji w Katowicach w zakresie: część I: dostawa łóżek wraz z montażem. część II: dostawa krzeseł. część III: dostawa mebli wraz montażem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie kwaterunkowe i jego montaż. 4. Wyposażenie musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i polskimi normami. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części zamówienia); W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w § 5 ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ) jeżeli Wykonawca prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą (co wynika z treści przedstawionych dokumentów określonych w § 6 ust.1 SIWZ). - Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku (określonego w § 5 ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ) jeżeli Wykonawca nie prowadzi zarejestrowanej działalności gospodarczej (co wynika z treści przedstawionych dokumentów określonych w § 6 ust. 1 SIWZ) lub nie dostarczył dokumentów potwierdzających fakt prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw łóżek wraz z montażem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa łóżek wraz z montażem), każda o wartości co najmniej 50.000 (pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto (warunek dotyczy części I zamówienia); Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw mebli wraz z montażem. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa mebli - ma być to co najmniej jeden asortyment wymieniony w pkt. 1-8 zał. nr 1 cz. III do SIWZ wraz z montażem) każda o wartości co najmniej 80.000 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto (warunek dotyczy części III zamówienia); W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w § 5 ust. 1 pkt. 1.2. SIWZ) jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa i montaż łóżek), każda o wartości co najmniej 50.000 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto, (co wynika z treści przedstawionych dokumentów określonych w § 6 ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ) oraz dostarczył dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotowych dostaw lub usług. - Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku (określonego w § 5 ust. 1 pkt. 1.2. SIWZ) jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie wykonał co najmniej 2 dostaw lub usług odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dostawa i montaż łóżek), każda o wartości co najmniej 50.000 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto lub wykonał je nienależycie (co wynika z treści przedstawionych dokumentów określonych w § 6 ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ) albo też nie dostarczył dokumentów potwierdzających należytego wykonania przedmiotowych dostaw lub usług. - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w § 5 ust. 1 pkt. 1.3. SIWZ) jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa i montaż mebli), każda o wartości co najmniej 80.000 /osiemdziesiąt tysięcy/ złotych brutto (co wynika z treści przedstawionych dokumentów określonych w § 6 ust. 2 pkt. 2.2. SIWZ) oraz dostarczył dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotowych dostaw lub usług. - Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku (określonego w § 5 ust. 1 pkt. 1.3. SIWZ) jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie wykonał co najmniej 2 dostaw lub usług odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa i montaż mebli), każda o wartości co najmniej 80.000 /osiemdziesiąt tysięcy/ złotych brutto lub wykonał je nienależycie (co wynika z treści przedstawionych dokumentów określonych w § 6 ust. 2 pkt. 2.2. SIWZ) albo też nie dostarczył dokumentów potwierdzających należyte wykonanie przedmiotowych dostaw lub usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części zamówienia); W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w § 5 ust. 1 pkt. 1.4. SIWZ) jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co wynika z treści złożonego oświadczenia (określonych w § 6 ust. 3 SIWZ). - Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku (określonego w § 5 ust. 1 pkt. 1.4. SIWZ) jeżeli nie złoży oświadczenia że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (określonego w § 6 ust. 3 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części zamówienia); 3.3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w § 5 ust. 1 pkt. 1.4. SIWZ) jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co wynika z treści złożonego oświadczenia (określonych w § 6 ust. 3 SIWZ). - Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku (określonego w § 5 ust. 1 pkt. 1.4. SIWZ) jeżeli nie złoży oświadczenia że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (określonego w § 6 ust. 3 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części zamówienia); W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w § 5 ust. 1 pkt. 1.5. SIWZ) jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wynika z treści złożonego ośiwadczenia (określonych w § 6 ust. 4 SIWZ). - Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku (określonego w § 5 ust. 1 pkt. 1.5. SIWZ) jeżeli nie złoży oświadczenia że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (określonego w § 6 ust. 4 SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.szkolapolicji.gov.pl/zamowienia/wszczete.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 KATOWICE, Wydział Finansów, budynek administracyjny D, pokój Nr D-26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 KATOWICE, Sekretariat Wydziału Finansów, budynek administracyjny D, pokój Nr D-04.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa łóżek wraz z montażem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego do pomieszczeń akademika W Szkoły Policji w Katowicach w zakresie: część I: dostawa łóżek wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie kwaterunkowe i jego montaż. Wyposażenie musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i polskimi normami. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego do pomieszczeń akademika W Szkoły Policji w Katowicach w zakresie: część II: dostawa krzeseł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie kwaterunkowe i jego montaż. Wyposażenie musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i polskimi normami. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli wraz montażem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego do pomieszczeń akademika W Szkoły Policji w Katowicach w zakresie: część III: dostawa mebli wraz montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie kwaterunkowe i jego montaż. Wyposażenie musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i polskimi normami. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.