eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › remont dachu z wymianą pokrycia ,oblachowania ,rynien i rur spustowych budynku Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul. Tuwima 3b w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Zielona Góra: remont dachu z wymianą pokrycia ,oblachowania ,rynien i rur spustowych budynku Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul. Tuwima 3b w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 119904 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65292 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Edukacyjny Nr 2 w Zielonej Górze, ul. Staffa 10, 65-436 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 453 88 83, faks 0-68 453 88 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu z wymianą pokrycia ,oblachowania ,rynien i rur spustowych budynku Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul. Tuwima 3b w Zielonej Górze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Remont dachu z wymianą pokrycia, oblachowania, rynien i rur spustowych budynku Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul. Tuwima 3b w Zielonej Górze 2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót(STWiOR) stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 3 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1 Demontaż pokrycia papowego(częściowy) wraz z naprawą i podklejeniem podłoża 3.2 Naprawa blacharki, rynien i rur spustowych. 3.3 Uzupełnienie ubytków tynku na kominach wentylacyjnych i attykach. 3.4 Naprawa obróbek papą termozgrzewalną. 3.5 Uzupełnienie czap kominowych. 3.6 Malowanie kominów wentylacyjnych. 3.7 Pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną(1 warstwa). 3.8 Remont- wymiana instalacji odgromowej. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR,o której mowa w pkt 3.2 SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót budowlanych, instalacyjnych stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.1 organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze 5.2 pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.3 zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów. 5.4 ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy. 5.5 zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa. 5.6 zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 5.7 po zakończeniu robót uporządkowanie terenu w terminie nie póżniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 7.1 kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 70.000.00zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Musz Kazimierz, ul. Wschodnia 6, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27976,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34411,69

  • Oferta z najniższą ceną: 34411,69 / Oferta z najwyższą ceną: 43495,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.