eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicach położonych na północ od ulicy Kościuszki w Sierpcu - II etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Sierpc: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicach położonych na północ od ulicy Kościuszki w Sierpcu - II etap.
Numer ogłoszenia: 119862 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu , ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, faks 024 2752468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicach położonych na północ od ulicy Kościuszki w Sierpcu - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicach położonych na północ od ul. Kościuszki w Sierpcu - II etap. II etap stanowi część zadania, na które opracowano kompleksowo dokumentację projektową. 2) Zakres II etapu obejmuje w robotach podstawowych : a) zadanie 1/ 1; - sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinku od studni S 102 do studni S 110, oraz od studni S 108 do studni S 108/1 w ul. Spokojnej. Istniejąca studnia włączeniowa S 102 . Rodzaj sieci : PCV O 200 mm L = 179,5 mb - dziewięć odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV O 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV O 315 mm. Łączna długość odcinków 51,0 mb . b) zadanie 1/6: - sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinkach: - od studni S 115 do studni S 116 w ul. Dobrej , - od studni S 100 do studni S 134 w ul. Łagodnej , - od studni S 102 do studni S 138 w ul. Cichej , Istniejące studnie włączeniowe S 115, S 100, S 102 . Rodzaj sieci : PCV O 200 mm L = 177,5 mb. - piętnaście odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV O 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV O 315 mm. Łączna długość odcinków 91,0 mb . c) zadanie 1/7 - sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinkach : - od studni S 99 do studni S 123 w ul. Spacerowej, - od studni S 120 do studni S 131, oraz od studni S 123 do studni S 128 w ul. Miłej. Istniejąca studnia włączeniowa S 99 . Rodzaj sieci : PCV O 200 mm L = 459,0 mb. - siedemnaście odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV O 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV O 315 mm. Łączna długość odcinków 103,5 mb . d) zadanie 4/ 0 - rurociąg tłoczny z rur HDPE O 110 mm o długości L = 82,5 mb - sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinku od studni SR do studni S 108/1 Rodzaj sieci : PCV O 200 mm - L = 2,75 mb, - przepompownia ścieków P 4 wraz z utwardzeniem terenu, instalacjami elektroenergetycznymi i ogrodzeniem przepompowni. e) zadanie 4/1 - sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinkach - od studni S 401/3 do studni S 405 w ul. Powstańców - do studni S 401 do przepompowni P 4 Rodzaj sieci : PCV O 250 mm - L = 99,0 mb PCV O 200 mm - L = 38,5 mb - sześć odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV O 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV O 315 mm. Łączna długość odcinków 37,5 mb. 3) Szczegółowy zakres robót według Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projektów Wykonawczych i Przedmiarów Robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 4) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt prac towarzyszących oraz robót tymczasowych, jako potrzebnych do wykonania robót podstawowych, a w szczególności: - odwodnienia wykopów, - opracowania projektów zmiany organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, - obsługi geodezyjnej łącznie z wytyczeniem obiektów i ich inwentaryzacją powykonawczą, - kamerowania wykonanych sieci kanalizacji kamerą z funkcją rejestrującą spadek z opcją wydruku wykresu tego spadku, z zapisem na płytach CD, - odtworzenia terenu budowy i terenów zielonych do stanu pierwotnego, - zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót wraz z pozyskaniem niezbędnych decyzji zarządców dróg, - odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych i żużlowych do stanu pierwotnego. Stan odtworzonych dróg nie może być gorszy niż zastany przed rozpoczęciem robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 15000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum 1 000 mb budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o średnicy rurociągów nie mniejszych niż 200 mm, potwierdzonych przez zamawiających o należytym ich wykonaniu. b) Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne na okres wykonania zamówienia o wartości co najmniej 500 000 zł., a jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy wykonawca dostarczy pisemne zobowiązanie do jego przedłużenia na okres wykonywania zamówienia. c) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. d) Nie zaleganie z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. e) Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. f) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) Wśród osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze strony wykonawcy winna znajdować się minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych i sieci kanalizacji sanitarnej bez ograniczeń, przynależna do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. h) Uzyskanie pozytywnej oceny Zamawiającego o należytym wykonaniu robót na jego rzecz, w przypadku wykonywania tych robót przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych warunki udziału wymienione w pkt 1) ppkt c), d), e), f), musza być spełnione przez każdego z tych wykonawców, natomiast warunki udziału wymienione w pkt 1) ppkt a), b), g), mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 3) Ocena warunków udziału w postępowaniu a) Każdy warunek udziału rozpatrywany będzie odrębnie b) Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający wszystkie ww warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dotyczących budowy sieci kanalizacyjnych wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie 6. Polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z oświadczeniem o jej przedłużeniu (o ile dotyczy) . 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. 8. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy 9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 10. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże te części zamówienia, których realizacje zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48 (sekretariat) - koszt 100,00 zł. brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółki EMPEGEK przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48, 09-200 Sierpc.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.