eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Remont zaplecza sanitarno-szatniowego stadionu miejskiego w Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Oleśnica: Remont zaplecza sanitarno-szatniowego stadionu miejskiego w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 119838 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49242 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 7982100, faks 71 7982117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zaplecza sanitarno-szatniowego stadionu miejskiego w Oleśnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont zaplecza sanitarno-szatniowego stadionu miejskiego w Oleśnicy. Opis zakresu rzeczowego robót. 1. Roboty budowlane: a. Roboty rozbiórkowe: - demontaż ścianek działowych przyziemia, - wykucie 2 szt. otworów drzwiowych i okiennego, - skucie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach, - rozebranie posadzek PCV , podsufitek oraz paneli podłogowych, - skucie podkładów betonowych pod posadzkami, zniszczonych tynków, - wykucie ościeżnic drzwiowych, stolarki okiennej i krat okiennych, - rozebranie podłóg z desek oraz drewnianych ławek dla kibiców, b. Izolacja ścian fundamentowych. c. Roboty murowe, tynkarskie. d. Roboty posadzkarskie - podbudowa betonowa, ogrzewanie podłogowe, płytki typu GRES. e. Układanie okładzin ceramicznych ścian. f. Roboty malarskie. g. Montaż sufitów podwieszanych. h. Wymiana wszystkich okien i drzwi. i. Remont poziomu trybun: - wymiana podłóg z desek oraz wypełnienia balustrad z desek, - czyszczenie konstrukcji więźby dachowej , elewacji drewnianej oraz wypełnienia balustrad, - wymiana ławek drewnianych dla kibiców na nowoczesne krzesełka. j. Remont pomieszczeń klubowego oraz gospodarczych i korytarzy: - demontaż opierzeń ścian i sufitów z desek, podłogi z płyt OSB, - montaż jw. Z płyt OSB, - tapetowanie i malowanie ścian, - wykonanie posadki z wykładziny PCV, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - lakierowanie podłóg z desek. k. Remont elewacji tynkowej oraz drewnianej. l. Demontaż i montaż nowych schodów wejściowych na piętro. 2. Instalacje wewnętrzne sanitarne: a. Instalacja wodociągowa, b. Instalacja kanalizacji sanitarnej, c. Instalacja ogrzewania wraz z kotłownią gazową, d. Instalacja urządzeń wentylacyjnych obsługujących pomieszczenia socjalne, e. Instalacja gazowa, 3. Instalacje elektryczne: a. Zasilanie z tablicy pomiarowej, b. Tablice główna obiektu, kotłowni i trybun, c. Wyłączenie pożarowe, d. Instalacje wewnętrznych linii zasilających - WLZ, e. Instalacje elektryczne w budynku oświetlenia i gniazd wtykowych, f. Instalacje uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych, g. Instalacja odgromowa budynku, h. Instalacje słaboprądowe tj. telefoniczna wewnętrzna, teleinformatyczna, telewizyjna, sygnalizacji napadu i włamania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ - dokumentacja techniczna. Przedmiar robót oraz powyższy opis należy traktować jako materiał pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: 45.21.00.00-6, przedmiot dodatkowy: 45.40.00.00-1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-6, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME Spółka z o.o., ul. Hurtowa 5, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 770586,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 689490,85

  • Oferta z najniższą ceną: 689490,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1104715,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.