eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Pełnowymiarowa technika cyfrowa projekcji filmów kina w Mszczonowskim Ośrodku Kultury w Mszczonowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Mszczonów: Pełnowymiarowa technika cyfrowa projekcji filmów kina w Mszczonowskim Ośrodku Kultury w Mszczonowie
Numer ogłoszenia: 119813 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mszczonowski Ośrodek Kultury , ul. Warszawska 33, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 46 857 16 63, faks 46 857 16 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mok.bip.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy - Ośrodek Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnowymiarowa technika cyfrowa projekcji filmów kina w Mszczonowskim Ośrodku Kultury w Mszczonowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kinowego sprzętu cyfrowego wraz z montażem, zestrojeniem oraz szkoleniem obsługi w Mszczonowskim Ośrodku Kultury.

Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach zmiany technologii (techniki) kinowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zakres 1:

1. Kinowy projektor cyfrowy (1 szt.) - Projektor cyfrowy 4K w standardzie DCI.

2. Serwer kinowy (1 szt.) - Media Blok DCI z funkcją HFR.

3. Obiektyw do projektora (1 szt.) - Odpowiedni obiektyw dedykowany do projektora cyfrowego umożliwiający projekcję 4k w kinie Mszczonowskiego Ośrodka Kultury.

4. Pasywny zestaw do projekcji 3D (1 szt.).

5. Lampa (1 szt.) - Lampa o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3 D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w kinie Mszczonowskiego Ośrodka Kultury.

6. Panel sterujący (1 szt.) - Panel sterujący do projektora.

7. Procesor wizyjny (skaler) (1 szt.) - Procesor wizyjny (skaler) do obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł.

8. Stolik (1 szt.) - Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy.

9. Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego.

10. Szkolenie dwóch kinooperatorów w siedzibie zamawiającego.

Zakres 2:

11. Elektryczny ekran zwijany ze srebrną tkaniną projekcyjną o obszarze roboczym 803cm (szerokość) x 450 cm (wysokość) wraz z montażem do sufitu w miejscu oddalonym o około 30 cm od istniejącego ekranu wg załączonych do siwz zdjęć fotograficznych.

Tkanina projekcyjna do pasywnej projekcji 3D.

12. Okulary do systemu 3D (1000 szt.) - Okulary do systemu pasywnego 3D

50 % ilości - rozmiar dla dorosłych;

50 % ilości - rozmiar dla dzieci.

13. Konfiguracja procesora dźwięku do innych źródeł niż projektor kinowy oraz dopasowanie aparatury dźwiękowej do warunków akustycznych Sali

Procesor Dolby CP-650 wyposażony jest w kartę CAT-773

Wersja oprogramowania v.2.2.5.0

Procesor należy uzupełnić o odpowiednią kartę do obsługi projektora cyfrowego.

14. Dostawę wraz z instalacją sprzętu należy zrealizować w budynku Mszczonowskiego Ośrodka Kultury, w dni robocze w godzinach 8.00-20.00.

15. Pozostałe wymagania zamawiającego:

a) Wszystkie urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności (oznaczenie CE).

b) Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.

c) Wszystkie urządzenia muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania.

d) Dostarczony sprzęt powinien prawidłowo funkcjonować w warunkach technicznych jakimi dysponuje zamawiający.

16. Wymagania gwarancyjne:

a) Wszystkie urządzenia muszą posiadać ważną gwarancję udzieloną przez producenta lub dostawcę (wykonawcę zamówienia) na okres minimum 3 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag.

b) Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonane w przeciągu 3 dni od podjęcia naprawy. Czas podjęcia naprawy uszkodzonych elementów od chwili zgłoszenia usterki wynosi maksimum 2 dni robocze.

c) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez faks lub e-mail. Wykonawca ma udostępnić pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich dostarczanych urządzeń.

d) W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy czas na naprawę, zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 30 dni od momentu zgłoszenia usterki.

e) Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy usterki w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 w następujący sposób: faksem lub pocztą elektroniczną.

17. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia (szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych elementów albo katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami siwz).

18. Rozwiązania równoważne:

a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.

b) Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

c) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. dwóch zamówień, z których każde obejmowało dostawę i montaż kinowego projektora cyfrowego wraz z elektrycznym ekranem zwijanym, przy czym minimalna wartość każdej z ww. dostaw winna wynosić 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy) - łączny zakres wynikający z umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia (szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych elementów albo katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami siwz)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda:

a) dokumentów dotyczących w szczególności:

- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.2).

4. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

a) W przypadku ustaleń dotyczących podwykonawstwa, o którym mowa w § 9 umowy.

b) W przypadku zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jeżeli konieczność jego zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy oraz każda ze stron w terminie 7 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu.

c) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mok.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Mszczonowskiego Ośrodka Kultury, ul. Warszawska 33..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Mszczonowskiego Ośrodka Kultury, ul. Warszawska 33..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.