Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Łódź: Zakup i dostawa tonerów, tuszy,wkładów, taśm, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i placówek podległych
Numer ogłoszenia: 119668 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tonerów, tuszy,wkładów, taśm, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i placówek podległych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tonerów, tuszy,wkładów, taśm, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i placówek podległych. Przedmiot zamówienia oraz szacunkowe ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Pakiet asortymentowy. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo,na podstawie zamówienia określającego asortyment oraz ilość, składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem.Wykonawca będzie dostarczać zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki:1)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149,2)Zespół ds Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź ,ul. Piotrkowska 147/149 ,3)I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul.Tybury 16 4)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Limanowskiego 194/196,5)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Tokarzewskiego 53,6)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Marysińska 36,7)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Motylowa 4,8)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Rybna 18,9)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Perla 2,10)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Sprinterów 11,11)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Kasprzaka 27,12)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Karolewska 70/76,13)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź,ul. Garnizonowa 38,14)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Rojna 52 15)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Wrocławska 10,16)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Organizacji WIN 37,17)Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Borowa 6 18)Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych , Łódź,ul. Rojna 18a 19)Świetlica Środowiskowa , Łódź,ul. Tybury 16,20)Klub Integracji Społecznej , Łódź,ul. Tybury 16,21)II Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Grota -Roweckiego 30,22)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Elsnera 12,23)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Zbocze 2a,24)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Wysoka 20/22,25)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,Al. Piłsudskiego 67 26)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Tramwajowa 21,27)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. 10-go Lutego 7/9,28)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Piotrkowska 61,29)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,Al. Kościuszki 29 30)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Narutowicza 37,31)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Piotrkowska 203/205,32)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Jaracza 36 33)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Ćwiklińskiej 18,34)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Grota - Roweckiego 30,35)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Smetany 4 36)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Fabryczna 19,37)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Zbocze 2a,38)Świetlica Środowiskowa , Łódź,ul. Ćwiklińska 5a 39)Świetlica Środowiskowa , Łódź,ul. Smetany 4,40)Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych , Łódź,ul. Ćwiklińskiej 5a,41)Klub Integracji Społecznej , Łódź,ul. Księży Młyn 2,42)III Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Będzińska 5 43)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Będzińska 5,44)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Dąbrowskiego 33,45)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Senatorska 4,46)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Paderewskiego 47,47)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Rzgowska 170,48)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź,ul. Wróblewskiego 18,49)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Lelewela 17 50)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Obywatelska 69,51)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. Senatorska 4,52)Dom Dziennego Pobytu , Łódź,ul. 1 Maja 24/26 53)Świetlica Środowiskowa , Łódź,ul. Senatorska 4,54)Schronisko dla Bezdomnych Kobiet , Łódź, ul. Gałczyńskiego 7,55)Klub Integracji Społecznej , Łódź, ul. Paderewskiego 47,56)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej , Łódź,ul. Lipowa 28,57)Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności , Łódź,ul. Lecznicza 6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 31.12.50.00 - 31.12.50.00 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ.Uszczegółowienie: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wyżej wymienionym okresie, wykonał minimum 1 dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, oraz załączył stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw - Załącznik Nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada w całym okresie trwania umowy opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.