Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Ostrowiec Świętokrzyski: Wymiana 1 sztuki dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu świętokrzyskim.
Numer ogłoszenia: 119637 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), fax 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana 1 sztuki dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu świętokrzyskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana dźwigu osobowego prod.Z.U.D. na dźwig osobowy ze sterowaniem mikroprocesorowym, , samoobsługowy, przystosowany dla osób niepełnosprawnych , udźwig istniejącego dźwigu, kompletację , dostawę i montaż nowego dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych w tym wykonanie modernizacji instalacji zasilającej oraz wykonaniem powykonawczej dokumentacji projektowej wymienionego dźwigu łącznie z odbiorem dozorowym (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu. Udźwig niemniej jak 1300 kg, drzwi przystankowe 5 szt. z ościeżnicami stalowymi, kabina segmentowa, przelotowa, wym. wen. 1400x2200x2150. ściany z blachy nierdzewnej fakturowanej, wykładzina antypoślizgowa gumowa o wysokiej trwałości, listwy odbojowe nierdzewne na ścianach bocznych, poręcz stalowa nierdzewna, , nierdzewne portale w otworach drzwi przystankowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.800 zł(słownie cztery tysiące osiemset złotych ) .Wpłata do 11 czerwca na rachunek bankowy Zamawiającego: 24850700042001004770040001..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie, że Wykonawca posiada: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 Ustawy Pzp, Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp - Oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się z SIWZ i projektem umowy i nie wnosi zastrzeżeń do zawartych treści, aktualny wypis z KRS ( 6 m-cy), , zaświadczenie z ZUS ( z ost. 3-cy), , zaświadczenie z Urzędu Skarbowego z ost. 3-mcy, , zaświadczenie z KRK zg. z art. 24 ustawy Pzp z ost. 6-mcy, informacja o sytuacji finansowej Wykonawcy, Uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego, Wykaz personelu Wykonawcy odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia albo podwykonawców, wykaz podobnych robót w latach 2004-2007, referencje, protokoły odbiorów inwestorskich UDT, oświadczenie o wizji lokalnej, dowód wpłacenia wadium, ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 300.000 złotych, warunki gwarancji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, , oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto umowy, uproszczony kosztorys ofertowy, parafowany projekt umowy, oświadczenie o udzieleniu gwarancji 36 miesięcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu świętokrzyskim, Dział Techniczno-Gospodarczy..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu świętokrzyskim..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- zakup i dostawy soczewek wewnątrzgałkowych oraz zestawów do przeprowadzania operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z udostępnieniem aparatu do fakoemulsyfikacji na czas trwania umowy
- Dostawa koncentratu preparatu antyodorowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- świadczenie usług transportu sanitarnego
- Modernizacja dwóch przepompowni wody w miejscowości Szewna na ulicy Kieleckiej
- Budowa miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy CKZiU
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
- Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych: Przedszkole Miejskie nr 1 Kostrzyn, SP2 Kostrzyn, SP Gułtowy, SP Czerlejno, SP Iwno wraz z rozbudową SP Siekierki Wielkie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.