eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisko Dolne › Remont bieżący dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Grodzisko Dolne: Remont bieżący dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2009
Numer ogłoszenia: 119622 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisko Dolne , 37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie, tel. 017 24-36-003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bieżący dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu (naprawa) dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w podanym niżej zakresie: 1.Remont cząstkowy przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej przy grubości 3 cm w ilości 244 m2. 2. Remont cząstkowy przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej przy grubości 1,5 cm w ilości 340 m2. 3. Remont cząstkowy przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej przy grubości 5 cm w ilości 80 m2. 4. Remont mieszanką tłuczniową frakcji 0-63 mm przy gr. 5 cm wraz z zaklinowaniem i zagęszczeniem w ilości 993 m2. 5. Remont mieszanką tłuczniową frakcji 0-63 mm przy gr. 10 cm wraz z zaklinowaniem i zagęszczeniem w ilości 648 m2. 6. Wykonanie przepustów rurowych fi 40 x 7 mb - sztuk 3 7. Wykonanie rowu odwadniającego - 400 mb 8. Uzupełnienie wyrwy i nasypów z piasku - 21 m3 9. Czyszczenie przepustu i podniesienie kraty ściekowej na wjeździe - 13 r-g 10. Wykonanie przepustu rurowego fi 60 x 7 mb - sztuk 1 11. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku przy grubości 10 cm- 630 m2 12. Wykonanie przepustu fi 40 przy drodze powiatowej (żelbet )- 8 mb wraz z wykonaniem masy mineralno asfaltowej o grubości 5 cm w ilości 25 m2 13. Wykonanie przepustu rurowego fi 60 x 8 mb - sztuk 1 14. Wykonanie przepustu fi 60 x 12 mb przy drodze powiatowej wraz z umocnieniem wjazdu poprzez podwójne zamkniecie nawierzchni emulsją i grysami w ilości 40 m2 - sztuk 1 15. Likwidacja wyrw ( uzupełnienie podbudowy 1 m3piasku + podbudowa tłuczniowa -15 cm + podwójne zamknięcie nawierzchni emulsją i grysami - 10 m2 16. Równiarka - 18 r-g. 17. Ułożenie ścieku betonowego 50x50x15 w ilości 300 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1 000, 00 PLN ( jeden tysiąc złotych ) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wniesione w formie: - pieniądza - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancji bankowej - gwarancji ubezpieczeniowej - poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. 2007 nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego tj. BS Leżajsk o/Grodzisko Dolne 53 9187 1024 2003 2000 1270 0005 .Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu ( wpłaty) załączona do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , jeżeli: - Upłynął termin związania ofertą - Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 5. Z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : - Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - Który został wykluczony z postępowania - Którego oferta została odrzucona 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców , którym zwrócono wadium na podstawie art.46.ust 2 pkt 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia jego oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. - Nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy. - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium , spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust 1 Prawo zamówień Publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich pięciu latach wykonał co najmniej trzy roboty drogowe o wartości 120 000 PLN każde i o podobnym charakterze. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą -spełnia albo nie spełnia- na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt 11 SIWZ - niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować wykluczeniem z postępowania: Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót drogowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika 2b do Specyfikacji. 8)Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia ( w tym miedzy innymi: środki transportowe , maszyny i urządzenia drogowe , itp. ) wraz z oświadczeniem o dysponowaniu sprzętem na czas realizacji zamówienia - w przypadku gdy sprzęt nie jest własnością Wykonawcy. 9)Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11)Kopia uprawnień budowlanych osoby, której wykonawca zamierza powierzyć stanowisko kierownika budowy w czasie realizacji zamówienia 12) Kosztorys ofertowy szczegółowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grodziskodolne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grodzisko Dolne 37-306 Grodzisko Dolne 125A pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grodzisko Dolne 37-306 Grodzisko Dolne 125A pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.