eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › dostawa i wdrożenie informatycznego Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzaniem Miastem (zwanego dalej ZSZM) wraz z migracją danych z istniejących systemów bazodanowych, szkoleniami pracowników, instalacją i konfiguracją oprogramowania, serwisem wd



Ogłoszenie z dnia 2006-03-06

POZYCJA 11953

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Legnica: dostawa i wdrożenie informatycznego Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzaniem Miastem (zwanego dalej ZSZM) wraz z migracją danych z istniejących systemów bazodanowych, szkoleniami pracowników, instalacją i konfiguracją oprogramowania, serwisem wdrożonego oprogramowania w Urzędzie Miasta Legnica oraz dostawą i konfiguracją optymalnej dla oferowanego rozwiązania platformy sprzętowo-systemowej. Ponadto w ramach realizacji zadania dla każdego modułu wydającego decyzje administracyjne ZSZM będzie współpracował "on line" (wymiana danych) z systemem obiegu spraw i dokumentów (w tym mechanizmy podpisu elektronicznego), jaki zostanie wdrożony przez Zamawiającego w okresie realizacji niniejszego zamówienia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, tel. +48 076 7212322, fax +48 076 7212115, e-mail: im@legnica.um.gov.pl, www.legnica.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 72. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie informatycznego Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzaniem Miastem (zwanego dalej ZSZM) wraz z migracją danych z istniejących systemów bazodanowych, szkoleniami pracowników, instalacją i konfiguracją oprogramowania, serwisem wdrożonego oprogramowania w Urzędzie Miasta Legnica oraz dostawą i konfiguracją optymalnej dla oferowanego rozwiązania platformy sprzętowo-systemowej. Ponadto w ramach realizacji zadania dla każdego modułu wydającego decyzje administracyjne ZSZM będzie współpracował "on line" (wymiana danych) z systemem obiegu spraw i dokumentów (w tym mechanizmy podpisu elektronicznego), jaki zostanie wdrożony przez Zamawiającego w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Zakres ZSZM - szczegóły zakresu ZSZM w Załączniku nr 1 do Wniosku (Informacje Ogólne dostępne u Zamawiającego) Kwalifikujący (wymagany bezwzględnie): - ewidencja ludności, obsługa wyborów (ewidencja ludności posiada aktualne świadectwo homologacji wydane przez MSWIA) - ewidencja działalności gospodarczej wraz z ewidencją wpisanych do KRS wraz z analizą i rozliczaniem opłat (wpis do ewidencji, zmiana) - ewidencja pozwoleń na sprzedaż alkoholu wraz z analizą i rozliczaniem opłat za korzystanie z zezwoleń - ewidencja (wymiar) podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego z uwzględnieniem łącznego zobowiązania pieniężnego (osoby fizyczne i prawne) wraz z rozliczaniem i windykacją - ewidencja (wymiar) innych podatków i opłat (np. od posiadania psów, z tytułu przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, opłat adiacenckich, mandatów kredytowych i innych) wraz z rozliczaniem i windykacją - obsługa kasy w pełnym zakresie - obsługa finansowo-księgowa jednostki oraz obsługa finansowo-księgowa organu - kadry i płace (w tym obsługa umów zleceń) - rejestr dochodów i wydatków (w tym rejestr umów), ewidencja, rozliczanie należności i zobowiązań oraz windykacja należności z umów, stanowiących dochód - obsługa budżetu (docelowo obsługa budzetu zadaniowego) - jako kluczowy element ZSZM Uzupełniający: - ewidencja (wymiar) podatków od środków transportu wraz z rozliczaniem i windykacją, - windykacja podatków i opłat ewidencjonowanych w zewnętrznych dla ZSZM systemach (np. użytkowanie wieczyste, dzierżawy) wraz z importem niezbędnych danych (np. z systemu EGB2000-N) - ewidencja i rozliczanie tytułów egzekucyjnych (w tym rozliczanie poborców) - środki trwałe, w tym ewidencja nieruchomości w aspekcie środka trwałego, wartości niematerialne i prawne - gospodarka materiałowa - moduł informacji zbiorczej o budżecie (m.in. plan, zaangażowanie, wykonanie) - ewidencja osób spoza gminy - ewidencja podmiotów prawnych związanych z miastem, innych niż zaewidencjonowane w module ewidencji działalności gospodarczej - moduł informacji zbiorczej o mieszkańcu gminy, osobach fizycznych spoza gminy, podmiotach prawnych (przekrój przez wszystkie moduły gromadzące dane o osobach fizycznych i prawnych w zakresie wszystkich danych gromadzonych w bazach ZSZM, zakres informacyjny przeglądanych danych - wg nadanych uprawnień i dostępów) oraz - obsługa licencji, zezwoleń, zaświadczeń na przewóz osób i rzeczy - obsługa numerycznych planów zagospodarowania przestrzennego - decyzje urbanistyczne (w opisie rozwiązania umieść informacje dotyczące Integracji z narzędziami graficznymi - podać jakimi) - elektroniczna wymiana danych z systemem Vulkan - obsługa zadań dotyczących spraw społecznych obsługiwanych przez miasto na prawach powiatu (zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Legnicy) - obsługa zadań dotyczących oświaty , sportu, kultury i sztuki obsługiwanych przez miasto na prawach powiatu (zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Legnicy) 2. Wymagania kwalifikujace (wymagane bezwględnie) ZSZM - szczegóły wymagań ZSZM w Załączniku nr 1 do Wniosku (Informacje Ogólne dostępne u Zamawiającego): - ZSZM działa na platformie bazodanowej ORACLE lub równoważnej spełniającej wszystkie wymagania o priorytecie kwalifikującym (Zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Wniosku - Informacje Ogólne dostepne u Zamawiającego) - ZSZM działa w wielowarstwowej architekturze klient-serwer (warstwa bazy danych, warstwa aplikacji, warstwa prezentacji), jest otwarty i skalowalny. Architektura ZSZM umożliwia jego integrację z innymi systemami informatycznymi (m.in. migrację wyselekcjonowanych danych do baz zgodnych ze standardem SQL) - ZSZM przetwarza dane z zastosowaniem mechanizmu długich transakcji, on-line, w oparciu o relacyjny silnik bazodanowy, posiadający oprogramowanie narzędziowe umożliwiające dostęp do danych za pomocą języka zapytań SQL - ZSZM pracuje na różnych platformach sprzętowych i systemowych i daje możliwość łatwej zmiany tych platform, zapewniając stabilną i bezpieczną pracę - ZSZM zapewnia wydajną, stabilną i bezpieczną pracę na stacjach roboczych i terminalach w środowisku systemu operacyjnego Windows - ZSZM jest systemem sieciowym umożliwiającym jednoczesną pracę wielu użytkowników (wielodostępność). Dowolna liczba jednoczesnych użytkowników systemu nie wpływa na jakość i komfort pracy ZSZM. - ZSZM posiada, m.in. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, mechanizmy ochrony danych przed nieupoważnionym dostępem (autoryzacja dostępu oraz możliwość nadawania użytkownikom uprawnień szczegółowych) - ZSZM posiada mechanizmy automatycznej rejestracji użytkowników oraz ich czasów dostępu - ZSZM prowadzi zapisy wszystkich zmian danych, rejestruje jednoznacznie dane operatora dokonującego tych zmian oraz czas zmian (dzień, godzina) - ZSZM jest w pełni spolonizowany (interface w języku polskim, polskie znaki diakrytyczne na wydrukach, polskojęzyczne wartości przechowywanych danych i poprawna realizacja funkcji na tych danych np. sortowanie) - ZSZM posiada kompletną dokumentację w języku polskim dla administratora i użytkowników - ZSZM posiada kompletną dokumentację w języku polskim wymaganą przepisami prawa (m.in. ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych, ustawa o rachunkowości z aktami wykonawczymi) - ZSZM działa zgodnie z aktualnymi przepisami prawa regulującymi działalność Zamawiającego oraz w pełni realizuje stawiane przez nie wymagania (w tym przepisy ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, przepisy ochrony danych, prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz pozostałych ujetych w Załączniku nr 1 do Wniosku - Informacje Ogólne dostępne u Zamawiającego) oraz umożliwia szybkie dostosowanie się (modyfikacja, rozbudowa) do zmian w przepisach prawa - ZSZM jest w pełni zintegrowany, ale umożliwia odrębne działanie każdego z modułów wchodzących w jego skład - ZSZM umożliwia wykonywanie archiwizacji danych -kopii bezpieczeństwa (całościowej i przyrostowej) bez konieczności przerywania pracy zarówno dla całego systemu jak i dla każdego modułu odrębnie na dowolnym stanowisku pracy przy odpowiednich uprawnieniach - ZSZM umożliwia odtwarzanie danych z kopii bezpieczeństwa (całościowej i przyrostowej) - Moduły ZSZM pracują w pełnej integracji ze sobą. Dane do ZSZM wprowadzone są TYLKO raz. Moduły pracują na wspólnych danych, a przepływ informacji miedzy modułami następuje w czasie rzeczywistym - Dane raz wprowadzone do ZSZM są integrowane z innymi danymi, z którymi się wiążą lub na które mają wpływ (np. dla obszaru finansowego - rejestracja umowy wiąże się z zaangażowaniem środków finansowych- wydatków) - Baza ewidencji ludności jest jedyną bazą zawierającą dane o mieszkańcach Legnicy. Wszystkie inne moduły ewidencjonujące dane o mieszkańcach Legnicy korzystają z danych gromadzonych i aktualizowanych w module ewidencji ludności, pobierając bez prawa do aktualizacji czy wprowadzenia - Zmiany dotyczące danych osobowych mieszkańców gminy, osób fizycznych spoza gminy oraz osób prawnych, są widoczne i przekazane do zaktualizowania w modułach, które te dane pobierały, natychmiast po zapisaniu zmian w module macierzystym, w czasie rzeczywistym, w trybie on-line w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa (np. dla modułu działalności gospodarczej jako informacja o zmianie, dla modułu ewidencji podatkowej - aktualizacja) - ZSZM jest w maksymalnym stopniu słownikowany (zapewnia mechanizmy tworzenia i wykorzystywania słowników wspólnych dla danych wszystkich modułów) i parametryzowany (zarządzenie słownikami i parametryzacja odbywa się przez przeszkolonych administratorów Zamawiającego) - ZSZM jest otwarty na współpracę z systemami zewnętrznymi poprzez wymianę danych w opracowanych standardach wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, np. eksport do systemów: Płatnik w zakresie przekazywania danych dotyczących pracowników do ZUS, eksport danych ewidencji ludności do TBD/CBD, eksport danych ewidencji podatków do IPE-PN (w formacie XML); import danych ewidencyjnych (ewidencja gruntów i budynków) oraz zostanie dostosowany do wymiany danych z systemem obiegu spraw i dokumentów jaki zostanie wdrożony w Urzędzie Miasta Legnicy w okresie realizacji niniejszego zamówienia - ZSZM realizuje generowanie i wydruk druków, formularzy, zestawień, sprawozdań i statystyk w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, w postaci zgodnej z przepisami prawa oraz pozostałych w zakresie nie mniejszym niż realizują tego typu funkcje w obecnie eksploatowanych w Urzędzie Miasta Legnicy systemach - ZSZM w obszarze finansowym uwzględnia obsługę dochodów objętych oraz nieobjętych podatkiem VAT wraz z fakturowaniem - ZSZM zawiera ewidencje do celów VAT; dotyczy to ewidencji zakupów i ewidencji sprzedaży - ZSZM umożliwia wystawianie i rejestracje faktur VAT, faktur korygujących VAT, rachunków i ich unikatową numerację oraz tworzenie rejestru VAT - ZSZM pozwala na odwzorowanie struktury organizacyjnej Zamawiającego - ZSZM umożliwia prowadzenie Rejestru Centralnego zawieranych umów (m.in. powiązanego z rejestracją wydatków i realizacją budżetu) z funkcją automatycznego nadawania numerów - ZSZM w zakresie modułów finansowych zapewnia blokadę przed wprowadzaniem i edycją danych dla okresów zamkniętych (miesiąc, rok) - ZSZM realizuje obsługę budżetu w formie tradycyjnej i zadaniowej. Umożliwia opracowanie projektu budżetu miasta i jego wersji (wraz z prognozą kwoty długu, prognozą budżetu gminy i spłaty zobowiązań), na podstawie projektów skalkulowanych przez wydziały i jednostki organizacyjne miasta, z możliwością zastosowania ujęcia zadaniowego - ZSZM umożliwia obsługę budżetu z poziomu komórek Urzędu i przejmowania danych do zbiorczej bazy - ZSZM zawiera wbudowany słownik aktualnie obowiązującej klasyfikacji budżetowej dla wszystkich systemów z obszaru finansów - ZSZM zapewnia prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych - ZSZM umożliwia prowadzenie kont pozabilansowych - ZSZM zapewnia możliwość prowadzenia kilku ksiąg cząstkowych dla Urzędu jako jednostki. (Dotyczy to możliwości prowadzenia odrębnej księgi dla każdego rachunku bankowego) - ZSZM zapewnia możliwość prowadzenia ewidencji środków zaangażowanych (z podziałem wg klasyfikacji budżetowej) - ZSZM generuje wydruki dowodów księgowych zawiera wyodrębnioną datę: księgowania, rejestracji, datę dowodu księgowego oraz identyfikację operatora - ZSZM generuje automatyczny bilans otwarcia i zamknięcia okresu rozliczeniowego - ZSZM obsługuje archiwum księgowe (archiwa za lata ubiegłe) 3. Wymogi dotyczące sposobu wdrożenia, migracji baz danych pracujących u Zamawiającego systemów do bazy danych ZSZM , szkolenia kadry Zamawiającego oraz ogólne warunki serwisowania ZSZM - w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do Wniosku (Informacje Ogólne dostępne u Zamawiającego). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miasta Legnica. Kod NUTS: PL 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości netto powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 72;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność faktury - 21 dni od daty przyjęcia przez zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Jak poniżej w pkt: III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, oraz że spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.- wg Załącznika nr 8 do Wniosku (Informacje Ogólne dostępne u Zamawiającego) 3) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje dotyczyć powinny wszystkich osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestrowym do reprezentowania i podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dotyczy podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. nr 97 z 2002r., poz. 1661). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Wykonawca posiadać musi średni roczny obrót w wysokości min. 1 mln PLN potwierdzony sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 mln PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) doświadczenie zawodowe : Definicja: Zamówieniem porównywalnym nazywać się będzie zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia: Dostawa i wdrożenie systemu zintegrowanego: - obsługiwanego przez co najmniej 50 nazwanych użytkowników, - o wymaganych przez Zamawiającego cechach technicznych i funkcjonalnych, - obejmującego w każdym przypadku co najmniej zakres: obsługę ewidencji ludności, obsługę ewidencji podatkowych, opłat i należności wraz z windykacją, obsługę finansowo-księgową, obsługę planowania i realizacji budżetu, w tym budżetu w ujęciu zadaniowym, - realizującego wymianę danych z systemami zewnętrznymi dla urzędów administracji samorządu terytorialnego obsługujących miasta na prawach powiatu o porównywalnej liczbie mieszkańców (ponad 100 tysięcy) oraz porównywalnej powierzchni. Wykonawca ubiegający się o zamówienie, zrealizował jako Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - min. 2 zamówienia porównywalne z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Załącznika nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne). Do załącznika należy dodać również informacje na temat liczby aktualnie realizowanych przez Wykonawcę zadań wraz z określeniem zakresu, planowanych dat ich zakończenia i stopnia zaawansowania prac: "Zadania w trakcie realizacji (informacja dodatkowa, nie podlegająca ocenie)" Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 2) potencjał kadrowy - Wykonawca musi dysponować i wyznaczyć do wykonania zamówienia osoby o doświadczeniu w realizacji zadań objętych zamówieniem w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk: - kierownik projektu odpowiedzialny za całość wdrożenia - 1 osoba z udokumentowanym kierowaniem realizacją min. 1 zamówienia porównywalnego wykazanego w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne). - pracownik Wykonawcy wykonujący określony zakres przedmiotu zamówienia - min. 2 osoby z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu prac wdrożeniowych o co najmniej takim samym zakresie jak w niniejszym zadaniu w min. 2 zamówieniach porównywalnych wykazanych w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie Załącznika nr 7 do Wniosku (Informacje Ogólne). Osoby wskazane jako personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, powinny posiadać w okresie wykazanego doświadczenia zawodowego uprawnienia w odpowiedniej specjalności potwierdzające wykształcenie, ukończone kursy, specjalistyczne kwalifikacje. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień, ukończonych kursów itp. oraz dokumenty potwierdzające: - kierowanie realizacją min. 1 zamówienia porównywalnego wykazanego w Załączniku nr 6 do Wniosku ( Informacje Ogólne) - dla kierownika projektu, - prowadzenie prac wdrożeniowych o co najmniej takim samym zakresie jak w niniejszym zadaniu w min. 2 zamówieniach porównywalnych wykazanych w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) - dla pozostałych pracowników Wykonawcy wraz z określeniem zakresu prac przez nich wykonywanych . Do załącznika należy załączyć również informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy- w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4) oferowany ZSZM posiadać musi zakres i wymagania kwalifikujące - K ( kwalifikujące - wymagane bezwzględnie) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Wniosku (Informacje Ogólne). Oferowany system nie realizujący zakresu o priorytecie K oraz nie realizujący wymagań o priorytecie K nie mieści się w zakresie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie Załącznika nr 1 do Wniosku (Informacje Ogólne). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5) moduł ewidencji ludności oferowanego ZSZM posiadać musi aktualne świadectwo homologacji wydane przez MSWiA. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załączonego do oferty aktualnego świadectwa homologacji dla modułu ewidencji ludności wydanego przez MSWiA. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ocena podmiotowa - punktacja: Zamawiający przewiduje zaproszenie do udziału w negocjacjach pięciu Wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki określone w pkt. 11. W przypadku gdy liczba Wykonawców spełniających wszystkie warunki będzie większa niż podana powyżej, Zamawiający w celu wybrania do negocjacji Wykonawców zastosuje poniższą procedurę: Zamawiający zakwalifikuje wszystkich Wykonawców posiadających liczbę punktów większą lub równą liczbie punktów otrzymanych przez Wykonawcę, który otrzymał najmniejszą liczbę punktów spośród pięciu Wykonawców posiadających najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Doświadczenie zawodowe : W ramach tego warunku oceniane będzie doświadczenie Wykonawców na podstawie liczby zamówień porównywalnych zrealizowanych należycie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.1) Liczba zamówień porównywalnych zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat : - wykazane 2 zrealizowane zamówienia porównywalne - 6 pkt, - każde dodatkowe zrealizowane zamówienie porównywalne - 3 pkt, Realizacja zamówień porównywalnych potwierdzona dokumentami (referencje) 2) Potencjał kadrowy W ramach tego warunku oceniane będą kwalifikacje i doświadczenie z ostatnich trzech lat osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w następujący sposób: 2.1) Doświadczenie kierownika projektu odpowiedzialnego za całość wdrożenia: - doświadczenie w kierowaniu realizacją 1 zamówienia porównywalnego zrealizowanego przez Wykonawcę, wykazanego w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) - 2 pkt, - doświadczenie w kierowaniu realizacją każdego kolejnego zamówienia porównywalnego zrealizowanego przez Wykonawcę, wykazanego w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) lub zamówienia porównywalnego zrealizowanego przez firmę inną niż Wykonawca- 2 pkt za każde następne zamówienie porównywalne 2.2) Ilość pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia : - minimalna wymagana ilość 2 pracowników z udokumentowanym i popartym referencjami doświadczeniem w prowadzeniu prac wdrożeniowych o co najmniej takim samym zakresie jak w niniejszym zadaniu w min. 2 zamówieniach porównywalnych zrealizowanych przez Wykonawcę, wykazanych w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) dla każdego z pracowników- łącznie 2 pkt - dla pracowników wymaganych minimalnie każde następne doświadczenie w prowadzeniu prac wdrożeniowych o co najmniej takim samym zakresie jak w niniejszym zamówieniu, zrealizowanym przez Wykonawcę, wykazanym w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) lub zamówieniu porównywalnym zrealizowanym przez firmę inną niż Wykonawca - 0,5 pkt za prowadzenie prac w każdym z zadań - każdy dodatkowy pracownik z udokumentowanym i popartym referencjami doświadczeniem w prowadzeniu prac wdrożeniowych o co najmniej takim samym zakresie jak w niniejszym zadaniu w min. 2 zamówieniach porównywalnych zrealizowanych przez Wykonawcę, wykazanych w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) - 1 pkt za każdego pracownika - dla pracowników wykazanych dodatkowo każde następne doświadczenie w prowadzeniu prac wdrożeniowych o co najmniej takim samym zakresie jak w niniejszym zamówieniu wykazanym w Załączniku nr 6 do Wniosku (Informacje Ogólne) lub zamówieniu porównywalnym zrealizowanym przez firmę inną niż Wykonawca - 0,5 pkt za prowadzenie prac w każdym z zadań Doświadczenie w prowadzeniu prac wdrożeniowych w zamówieniach porównywalnych potwierdzone dokumentami (referencje). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena realizacji zamówienia - 50% funkcjonalność systemu - 50% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IM 341-14/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 14.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.