eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Remont drogi gminnej nr 110340C, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 500 mb, w miejscowości Dulsk - gmina Radomin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Radomin: Remont drogi gminnej nr 110340C, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 500 mb, w miejscowości Dulsk - gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 119428 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58442 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 110340C, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 500 mb, w miejscowości Dulsk - gmina Radomin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej położonej na działce nr 121, obręb Dulsk, będącej własnością Skarbu Państwa we władaniu Gminy Radomin. Droga przebiega przez zabudowaną strefę miejscowości Dulsk, stanowi dojazd do zabudowań, gruntów rolnych (grunty orne, łąki) położonych pomiędzy zabudowaniami jak i po za strefą zabudowań. Istniejąca droga ma nawierzchnię ulepszoną gruzem betonowym w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości, 3,5 - 4,5 m. Na odcinku od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej, tj. km 0+000 proj. odcinka do ok. 0+265, istniejąca nawierzchnia i obustronne pobocza mają spadek poprzeczny jednostronny w prawo. Teren przyległy na tym odcinku po lewej stronie drogi także posiada pochylenie w prawo co warunkuje zachowanie spadku poprzecznego jednostronnego w prawo projektowanej nawierzchni i poboczy na tym odcinku. Na odcinku od 0+265 - 0+500 droga posiada rów lewostronny, a po prawej stronie jest skarpa z odprowadzeniem wód na przyległe łąki. Z uwagi na nierówności pasa jezdnego w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zanieczyszczenie istniejącej nawierzchni naniesionymi przez wodę piaskami, należy całą ulepszoną nawierzchnię przeprofilować, a zebrany materiał wykorzystać do obsypania poboczy tłuczniowych, szczególnie na odcinku 0+278 - 0+470. Na odcinku od 0+068 - 0+187 szerokość ulepszonego gruzem pasa jezdnego wynosi ok. 3,5 - 3,7 m. Z uwagi na to, że po lewej stronie drogi jest stroma skarpa oraz urządzenia obce- hydrant, poszerzenie należy wykonać po stronie prawej drogi. Istniejące pobocza obustronne są gruntowe, po lewej stronie jest skarpa na odcinku 0+068 - 0+162. Pobocza są zawyżone 3-5 cm, co stanowi różnicę pomiędzy projekt. grub. nawierzchni 18 cm, a proj. grub. poboczy 15 cm, w związku z tym nie zachodzi konieczność ich ścinki. W obecnym stanie droga nie zapewnia bezpiecznych warunków użytkowania. Wykonanie zadania obejmuje wykonanie n/w asortymentu robót: 1.Roboty pomiarowe 2.Zebranie zanieczyszczeń gruntowych z ist. nawierzchni i jej wyrównanie równiarką (średnia grubość warstwy 4 cm) 3.Koryto szer. 0,5 m i głęb. 0,3 m, na poszerzeniu oraz na zjazdach i skrzyżowaniach (wg wykazów). 4.Odwóz ziemi z koryta i zanieczyszczeń gruntowych (pkt. 2 i 3) na odległość 0,5 km (materiał do obsypania poboczy z kruszywa, szczególnie na odcinku 0+278 - 0+470) 5.Wykonanie podbudowy pomocniczej na poszerzeniu, zjazdach i skrzyżowaniach (pkt. 3) z kruszonego gruzu betonowego0/63, grub. 20 cm na podsypce piaskowej grub. 10 cm 6.Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszonego kamienia polnego 0/31,5, grub. 10 cm na jezdni drogi na istniejącym gruzie betonowym i na zjazdach i skrzyżowaniach j.w 7.Ułożenie warstwy wiążącej z MMB grysowo-żwirowej 8/11, grub. 4 cm na jezdni oraz zjazdach i skrzyżowaniach z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową podbudowy 8.Ułożenie warstwy ścieralnej z MMB grysowo-żwirowej 5/8, grub. 4 cm na jezdni oraz zjazdach i skrzyżowaniach z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową w-wy wiążącej i oblaniem asfaltem bitumicznej krawędzi jezdni, zjazdów i skrzyżowań. 9.Wykonanie poboczy z mieszanki 1: 1 kruszonego gruzu betonowego i pospółki 0/31,5, grub. 15 cm 10.Wykonanie poboczy gruntowych z ziemi z korytowania i profilowania 11.Ustawienie oznakowania pionowego Konstrukcja nawierzchni jezdni (od góry) 1.Warstwa ścieralna z MMA I standard - grub. 4 cm 2.Warstwa wiążąca z MMA I standard - grub. 4 cm 3.Podbudowa zasadnicza z kruszonego kamienia polnego frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm 4.Istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego - grubość zmienna (min. 20cm) Konstrukcja poboczy (od góry) 1.Mieszanka gruzu betonowego frakcji 0/31,5 i pospółki w stosunku 1:1 - grub. 15 cm 2.Istniejące podłoże gruntowe lub istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego (w miejscach ulepszenia o szer. powyżej 4,2 m) Szerokości i spadki elementów korony drogi Jezdnia: Szerokość nawierzchni na całej długości jest stała i wynosi 4,0 m. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 2 - 4 %, na odcinkach o spadku jednostronnym, 2 - 4 %. Pobocza utwardzone: Szerokość poboczy utwardzonych z gruzu i pospółki na całym odcinku jest stała i wynosi 0,5 m. Spadki poprzecze na odcinkach o przekroju daszkowym, 5 - 8 %, a na odcinkach o spadku jednostronnym jezdni, spadki poboczy po obu stronach zgodne ze spadkiem jezdni (wielkość i kierunek) 2 - 4 % Ukształtowanie nawierzchni w terenie : Projektowana nawierzchnia ułożona zostanie z wykorzystaniem istniejącego podłoża z gruzu betonowego. Ukształtowanie przyległego terenu również warunkuje geometrię drogi, w związku z tym przyjęto n/w ukształtowanie nawierzchni : 1. odc. 0+000 - 0+265 spadek jezdni i poboczy utwardzonych jednostronny w prawo 2. odc. 0+265 - 0+285 przejście na przekrój daszkowy 3. odc. 0+285 - 0+475 przekrój daszkowy 4. odc. 0+475 - do końca proj. odcinka przejście na spadek jednostronny w lewo (łuk poziomy) Oznakowanie pionowe i bariery sprężyste: Z uwagi na zmianę nawierzchni na ulepszoną zachodzi konieczność oznakowania wyremontowanego odcinka drogi, i tak: 1. skrzyżowanie z drogą powiatową Golub-Dobrzyń - Sokołowo - Dulsk należy oznakować znakiem A-7, poprzedzonym drugim znakiem A-7 z tabliczką T-1 100m 2. koniec nawierzchni bitumicznej należy oznakować znakiem A-30 z tabliczką T-5 z napisem Koniec nawierzchni bitumicznej, w km 0+400 projektowanego odcinka. Tarcze znaków - wielkość średnia, folia odblaskowa II generacji. Słupki do znaków ocynkowane, 50 mm. Szczegółowy zakres asortymentów i ilości robót zawiera przedmiar robót (kosztorys ofertowy) jako materiał do sporządzenia kosztorysu i obliczenia ceny oferty. Kosztorys należy dołączyć do składanej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykazy zawiera dokumentacja projektowa - Opis techniczny, załączony do SIWZ. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót, udostępnione są na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - Zamówienia publiczne-Przetargi 2014, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o., ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226960,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220549,64

  • Oferta z najniższą ceną: 220549,64 / Oferta z najwyższą ceną: 308291,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.