eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Wrocław: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 119403 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) sprzedaż fabrycznie nowego samochodu osobowego odpowiadającego wymogom Zamawiającego opisanym poniżej; b) serwis samochodu osobowego, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie trwania gwarancji. 2. Opis wymaganych przez Zamawiającego parametrów, wyposażenia oraz dokumentów, dotyczących samochodu, o którym mowa w pkt 1 lit a) : I CZĘŚĆ - PARAMETRY Lp. Nazwa Wymagany parametr 1 2 3 1 Rok produkcji 2008 2 Nadwozie sedan 3a)b) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o: pojemności: nie mniejszej niż 2000 m³ i mocy nie mniejszej niż 170 KM 4 Skrzynia biegów manualna 5 Kolor lakieru metalizowany srebrny 6a)b) Wymiary zewnętrzne:długość nie mniejsza niż 4750 mm szerokość nie mniejsza niż 1750 mm 7 Pojemność bagażnika nie mniejsza niż 460 L II CZĘŚĆ - WYPOSAŻENIE Lp. Wymagane wyposażenie 1 2 1 ABS, ASR, EBD, ESP 2 Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera 3 Poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera 4 Kurtyny powietrzne 5 Podłokietnik centralny przedni 6 Podłokietnik centralny tylnej kanapy 7 Podgrzewane i wentylowane fotele przednie 8 Elektrycznie regulowany fotel kierowcy 9 Regulacja pod lędźwie fotela kierowcy i pasażera 10 Tapicerka częściowo wykończona skórą w kolorze ciemnym 11 Wspomaganie układu kierowniczego 12 Podwójnie wentylowane tarcze hamulcowe 13 Kolumna kierownicy z regulacją odległości i pochylenia 14 Komputer pokładowy 15 Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa 16 Reflektory przeciwmgielne 17 Zderzaki, listwy, lusterka boczne i klamki w kolorze nadwozia 18 Przyciemniane szyby tylne 19 Elektrycznie sterowanie szyb przednich i tylnych 20 Centralny zamek zdalnego sterowania 21 Elektrycznie regulowane lusterka boczne 22 Podgrzewane lusterka boczne 23 Immobiliser 24 Alarm antywłamaniowy 25 Trzecie zabezpieczenie antywłamaniowe 26 Czujnik odległości parkowania - tył 27 Tempomat 28 Ksenonowe reflektory 29 Roleta na tylnej szybie + rolety boczne 30 Przygotowanie do zamontowania telefonu komórkowego 31 System nawigacji satelitarnej DVD z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym zintegrowanym z radiem z mapą Polski i Europy 32 Obręcze kół ze stopów lekkich o rozmiarze 16 cali + pełnowymiarowe koło zapasowe ze śrubami zabezpieczającymi 33 Dodatkowe obręcze stalowe o rozmiarze 16 cali wraz z oponami zimowymi i pełnymi kołpakami - 5 sztuk 34 Dywaniki podłogowe III CZĘŚĆ - DOKUMENTY SAMOCHODU 1 2 Lp. Wymagany dokument 1 Świadectwo homologacji 2 Karta pojazdu 3 Książka serwisowa 4 Instrukcja obsługi 3. Wykonawca wykaże (poprzez dołączenie do oferty właściwego oświadczenia - zgodnie z Zał. nr 3 do SIWZ), że oferowany przez niego samochód osobowy posiada parametry, właściwości i dokumenty opisane przez Zamawiającego w podpunkcie powyższym. 4. Wykonawca udzieli następujących gwarancji na zaoferowany samochód osobowy,: a) mechaniczna, na okres nie krótszy niż 2 lata; b) na powłokę lakierniczą, na okres nie krótszy niż 2 lata; c) na perforację karoserii, na okres nie krótszy niż 12 lat. których ważność rozpocznie się od daty odbioru. 5. Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi. 6. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta. 7. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe. 8. Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 1 dnia. 9. Wykonawca wraz z samochodem przekaże: a) świadectwo homologacji; b) kartę pojazdu; c) książkę serwisową; d) instrukcję obsługi. 10. Zamawiający nie dopuszcza, aby obsługa serwisowa w okresie trwania gwarancji, dla dostarczonego samochodu osobowego była wykonywana przez podwykonawcę. 11. Zamawiający odbierze samochód zakupiony w wyniku przeprowadzonego przedmiotowego postępowania w siedzibie Wykonawcy, w terminie 21 (dwudziesty jeden) dni od dnia podpisania umowy. 12. Zamawiający przewiduje, iż samochód zakupiony w wyniku przeprowadzonego przedmiotowego postępowania w ciągu 12 miesięcy przejedzie około 40 tyś km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty właściwe oświadczenia i dokumenty. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty: 1) w formie oryginału - oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę, (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołanie określonej osoby).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia; Wydział Zamówień Publicznych; al. M. Kromera 44, pok. 339; 51-163 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia; Wydział Zamówień Publicznych; al. M. Kromera 44, pok. 339; 51-163 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.