Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Łódź: MODERNIZACJA DACHÓW PAWILONÓW A, C1, C2 i D - I ETAP
Numer ogłoszenia: 119331 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DACHÓW PAWILONÓW A, C1, C2 i D - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO ASP W ŁODZI PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 121 - MODERNIZACJA DACHÓW - I ETAP (MODERNIZACJA SPADKÓW DACHÓW I KOSZY ZALEWOWYCH WRAZ Z ZASTOSOWANIEM PODGRZEWANYCH WPUSTÓW DACHOWYCH, WYKONANIE NOWEGO POKRYCIA Z PAPY TERMOZGRZEWALNEJ, MODERNIZACJA OBRÓBEK BLACHARSKICH ORAZ INSTALACJI ODGROMOWEJ. ZADANIE OBEJMUJE DACHY PAWILONÓW A, C1, C2 i D)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8 tysięcy złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złoży stosowne oświadczenie 2.Posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 2.1. dołączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży: 3.1. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia z zastrzeżeniem, że Wykonawca w ciągu ostatniego roku, wykonał (wybudował lub wyremontował), co najmniej trzy dachy, o łącznej wartości 400 tys. netto lub o łącznej powierzchni 3 tys. m2. W wykazie należy podać min. nazwę inwestora wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisaniem zakresu robót, podaniem ich wartości i powierzchni dachów, a także daty i miejsca wykonania. 3.2. Dołączy kserokopie dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych robót (pkt. 3.1). By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robót netto lub/i brutto, opis wykonanych prac-zakres rzeczowy, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.3. Zatrudnia, co najmniej jednego pracownika posiadającego kwalifikacje umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy 3.4. Dołączy kserokopię uprawnień, co najmniej jednego pracownika, który posiada kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego 3.5. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 120 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.6. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 21 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 3.7. wykona zamówienie w terminie do 21 września 2008 r. 4. Wniesienie wadium w terminie i w odpowiedniej formie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA, gdzie Wykonawca oświadczy, czy: 1.1. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 120 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 1.2. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 21 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 1.3. wykona zamówienie w terminie do 21 września 2008 r. od daty podpisania umowy. 2. Dołączy wypełnione kosztorysy ofertowe, 3. Podpisany formularz oświadczeń, że Wykonawcy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia z zastrzeżeniem, że Wykonawca w ciągu ostatniego roku, wykonał (wybudował lub wyremontował), co najmniej trzy dachy, o łącznej wartości 400 tys. netto lub o łącznej powierzchni 3 tys. m2. W wykazie należy podać min. nazwę inwestora wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisaniem zakresu robót, podaniem ich wartości i powierzchni dachów, a także daty i miejsca wykonania, 5. Dołączy kserokopie dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych robót. By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robót netto lub/i brutto, opis wykonanych prac-zakres rzeczowy, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie 6. Dołączy kserokopię uprawnień, co najmniej jednego pracownika, który posiada kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego. 7. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. dołączy dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, w Kancelarii, pok. 219, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.