eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Leśniaki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 793

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Siewierz: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Leśniaki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 793
Numer ogłoszenia: 119299 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, fax 032 6499402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Leśniaki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 793.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a)budowę ścieżki pieszo-rowerowej o długości 2713,00 mb. i szerokości 2,50 mb., b)budowę kanalizacji deszczowej na długości 950 mb., c)opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas budowy, d)kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji, e)wykonanie wszystkich robót towarzyszących zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, f)wykonanie innych prac, których wykonanie będie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach: I etap - budowa ścieżki pieszo-rowerowej od granicy z powiatem myszkowskim w kierunku Siewierza, na odcinku 500,00 mb. - w terminie do 30 września 2008 roku, II etap - budowa ścieżki pieszo-rowerowej (pozostała część objęta dokumentacją) o długości 2213,00 mb. wraz z kanalizacją deszczową na długości 950 mb. (zgodnie z dokumentacją) - w terminie do 30 września 2009 roku. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy. Warunki płatności: 30 dni, przelew, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym. Wykonawca zobowiązuje się nie później niż do czasu przekazania placu budowy ubezpieczyć budowę w zakresie robót budowlano - montażowych na okres obowiązywania umowy na kwotę w wysokości minimum 40 % oferowanej ceny brutto. Ubezpieczenie powinno obejmować :a)roboty objęte umową, sprzęt i wyposażenie budowlane, zaplecze budowy, materiały i narzędzia budowlane b)odpowiedzialność z tytułu szkód wyrządzonych na placu budowy lub w jego sąsiedztwie c)ubezpieczenie od ryzyka budowlanego d)ubezpieczenie od zdarzeń losowych e)ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanych działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do: osób upoważnionych do przebywania na placu, osób trzecich, które przebywały a nie są upoważnione do przebywania na placu budowy. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia publicznego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 90 000 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BankSpółdzielczy w Siewierzu nr 75 844100010000000000390006 z dopiskiem wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalnościach: drogowej lub konstrukcyjno -budowlanej uprawniającej do nadzorowania robót drogowych. b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagane jest, aby osoby wskazane jako kierownicy budowy i robót posiadali co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu tych funkcji. Powyższe należy szczegółowo opisać w przedkładanym wykazie osób oraz potwierdzić stosownymi dokumentami: uprawnieniami budowlanymi (w poszczególnych branżach) oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Z załączonego wykazu osób ma w sposób jednoznaczny wynikać fakt spełniania warunku w zakresie posiadania pięcioletniego doświadczenia osób wskazanych do pełnienia funkcji kierowników budowy i robót. 2.Posiadanie doświadczenia, potwierdzonego: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: a) minimum jednej inwestycji polegającej na budowie ścieżki pieszo- rowerowej lub chodnika o długości co najmniej 2000 mb. b) minimum jednej inwestycji w zakresie budowy kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej lub sanitarnej o długości co najmniej 600 mb. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 3. Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zadania w tym: 1)walec wibracyjny samojezdny 91 - min. l szt, 2)koparki podsiębierne o poj. łyżki od 0,25 m3do 0,60 m3 - min. 2 szt., 3)samochody samowyładowcze 5-15 t - min. 2 szt., 4)spycharki z zagęszcz. mechanicznym ubijakami - min. l szt., 5)samochód dostawczy - min. 2 szt., 6)spycharka gąsienicowa 74 kW - min. l szt, 7)równiarka samojezdna 74 k W - min. l szt., 8)zagęszczarka spalinowa 70-90 m3/h - min. l szt. 9)zagęszczarka wibracyjna -min. l szt., 10)ubijak spalinowy -min. l szt., 11)żuraw samochodowy - min. l szt., 12)walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t - min. l szt., 13)walec statyczny samojezdny - min. l szt., 14)rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4m - min. l szt., 15)walec statystyczny samojezdny ogumiony - min. l szt., Powyższe powinno zostać potwierdzone w wykazie narzędzi i urządzeń. 4. Potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 mln. zł. - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną (e). 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 6.Podpisany i opieczętowany projekt Umowy. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11.Uprawnienia budowlane w wymaganych w specyfikacji specjalnościach oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 12.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. 13.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w pkt. 12 zostały wykonane z należytą starannością. 14.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 15.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- aktualne na dzień składania ofert. 16.Oświadczenie dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidywanych im do przekazania. 17.Potwierdzenie wniesienia wadium. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5,7,8 i 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - pok.30 Specyfikacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 20 zł. Projekt bud.-wyk. -50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - sekretariat pok.11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.