eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Przebudowa drogi powiatowej nr 4729 E od drogi nr 8 Wieruszów - Kuźnica Skakawska (ul. Warszawska) - wydzielenie przestrzeni dla ruchu lekkiego w tym budowa obustronnej jednokierunkowej ścieżki rowerowej z możliwością korzystania z niej pieszych oraz popr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Wieruszów: Przebudowa drogi powiatowej nr 4729 E od drogi nr 8 Wieruszów - Kuźnica Skakawska (ul. Warszawska) - wydzielenie przestrzeni dla ruchu lekkiego w tym budowa obustronnej jednokierunkowej ścieżki rowerowej z możliwością korzystania z niej pieszych oraz poprawa szorstkości poza skrzyżowaniem.
Numer ogłoszenia: 119296 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, ul. Marianów 7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7836062, 7831977, fax 062 7836062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4729 E od drogi nr 8 Wieruszów - Kuźnica Skakawska (ul. Warszawska) - wydzielenie przestrzeni dla ruchu lekkiego w tym budowa obustronnej jednokierunkowej ścieżki rowerowej z możliwością korzystania z niej pieszych oraz poprawa szorstkości poza skrzyżowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 4729 E od drogi nr 8 Wieruszów - Kuźnica Skakawska (ul. Warszawska) w km od 0+515 do km 1+477 polegająca na wydzieleniu przestrzeni dla ruchu lekkiego w tym budowa obustronnej jednokierunkowej ścieżki rowerowej z możliwością korzystania z niej pieszych oraz poprawa szorstkości poza skrzyżowaniem. Zakres - 0,962 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) posiadać kierownika budowy legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 2) wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości brutto min. 300.000,00 zł polegającego na wykonaniu nawierzchni drogi z mieszanki mineralno - bitumicznej wraz z wykonaniem chodnika lub ścieżki rowerowej z kostki betonowej brukowej. 3) Dysponować co najmniej: - rozkładarką mas bitumicznych - 1 szt, - skrapiarką samochodową - 1 szt - walcem statycznym samojezdnym - 1 szt - walcem ogumionym - 1 szt - koparką - 1 szt - płytą wibracyjną - 1 szt - samochodami samowyładowczymi - 2 szt. - szczotką mechaniczną - 1 szt. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 1) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz osób (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego zadania o wartości brutto min. 300.000,00 zł polegającego na wykonaniu nawierzchni drogi z mieszanki mineralno - bitumicznej wraz z wykonaniem chodnika lub ścieżki rowerowej z kostki betonowej brukowej. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać roboty za ten okres. Roboty, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ muszą być rozpoczęte po 2001 r. i zakończone do końca 2006 r + dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ zostało wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej : a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy , b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie wartości realizowanego zamówienia, d) wskazanie daty wykonania, e) wskazanie miejsca wykonania, f) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b 6. Wykaz sprzętu (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi potwierdzić dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: - rozkładarką mas bitumicznych - 1 szt, - skrapiarką samochodową - 1 szt - walcem statycznym samojezdnym - 1 szt - walcem ogumionym - 1 szt - koparką - 1 szt - płytą wibracyjną - 1 szt - samochodami samowyładowczymi - 2 szt. - szczotką mechaniczną - 1 szt. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawiona przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 9.2 i 9.3 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, Chotynin 53, 98-430 Bolesławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, Chotynin 53, 98-430 Bolesławiec, pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.