eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup instrumentów muzycznych, skrzyń i szaf transportowych w ramach realizacji zadania Wymiana instrumentów oraz zakup skrzyń i szaf transportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Bytom: Zakup instrumentów muzycznych, skrzyń i szaf transportowych w ramach realizacji zadania Wymiana instrumentów oraz zakup skrzyń i szaf transportowych
Numer ogłoszenia: 119293 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska , ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, faks 032 2814335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych, skrzyń i szaf transportowych w ramach realizacji zadania Wymiana instrumentów oraz zakup skrzyń i szaf transportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowe, nie używane, nie będące przedmiotem ekspozycji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż n.w Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: 1. Obój LF Modell 21B z klapą rezonansową F, czara głosowa Orłowski - Berlin lub model równoważny - 1 szt. 2. Rożek angielski Gebr.Mönnig Modell 181 RW, stopa B lub model równoważny- 1 szt. 3. Trąbka B THEIN Deutsche model 1105Z - 1 szt. 4. Klarnet Tosca ES -Buffert Crampon lub model równowazny 5. Waltornia Alexander mod. 103GAFVHBL lub model równoważny - 1 szt. 6. Flet Piccolo marki Braun - Grenadilla, srebrny mechanizm lub model równoważny - 1 szt. 7. Puzon basowy Ben van DIJK lub model równoważny - 1 szt. 8. Skrzynie na kotły Adams 26 i 29 , zestaw skrzyń na dzwony rurowe Majestic. 9 .Szafy transportowe 4 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 39.14.13.00-5, 37.32.16.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla przedmiotu zamówienia w części 1-7 Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (Filharmonii, opery, teatru, orkiestry, akademii muzycznej, szkoły muzycznej) na kwotę odpowiadają rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia w części 8 Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw skrzyń na instrumenty konkretnego producenta instrumentów odpowiadającą rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia w części 9 Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającą rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 siwz i niniejszym ogłoszeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą. b) Umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie winna być dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy po wyborze Wykonawcy. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Śląska ul. Moniuszki 21-23 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Opera Śląska ul. Moniuszki 21-23 41-902 Bytom Sekretariat administracyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obój - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obój LF Modell 21B z klapą rezonansową F, czara głosowa Orłowski - Berlin lub model równoważny Instrument pełno automatyczny, srebrzony mechanizm, elementy mające kontakt z drzewem złocone, dwie czary głosowe, etui..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rożek Angielski - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rożek angielski Gebr.Mönnig Modell 181 RW, stopa B lub model równoważny Instrument pełno automatyczny, srebrzony mechanizm, elementy mające kontakt z drzewcem złocone, dwie czary głosowe, etui..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trąbka - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trąbka B THEIN Deutsche model 1105Z lub model równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klarnet 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klarnet Tosca Es - Buffet Crampon lub model równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Waltornia 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waltornia Alexander mod. 103GAFVHBL lub model równoważny. Materiał mosiądz, odkręcana czara, regulowany jak na palec, czara lutowana kuta, instrument i czara lakierowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Flet Piccolo 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Flet Piccolo marki Braun - Grenadilla, srebrny mechanizm lub model równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Puzon Basowy 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puzon basowy Thein model Ben van Dijk lub model równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Skrzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skrzynie na kotły Adams Uniwersal 26 i 29 Skrzynie na Dzwony rurowe Majestic BK5250 - komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 37.32.16.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szafy transportowe - szt. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa garderobiana podwójna o wymiarach 2 x 185x98x54.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.