Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Bytom: Zakup instrumentów muzycznych, skrzyń i szaf transportowych w ramach realizacji zadania
Wymiana instrumentów oraz zakup skrzyń i szaf transportowych
Numer ogłoszenia: 119293 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska , ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, faks 032 2814335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych, skrzyń i szaf transportowych w ramach realizacji zadania Wymiana instrumentów oraz zakup skrzyń i szaf transportowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowe, nie używane, nie będące przedmiotem ekspozycji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż n.w Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: 1. Obój LF Modell 21B z klapą rezonansową F, czara głosowa Orłowski - Berlin lub model równoważny - 1 szt. 2. Rożek angielski Gebr.Mönnig Modell 181 RW, stopa B lub model równoważny- 1 szt. 3. Trąbka B THEIN Deutsche model 1105Z - 1 szt. 4. Klarnet Tosca ES -Buffert Crampon lub model równowazny 5. Waltornia Alexander mod. 103GAFVHBL lub model równoważny - 1 szt. 6. Flet Piccolo marki Braun - Grenadilla, srebrny mechanizm lub model równoważny - 1 szt. 7. Puzon basowy Ben van DIJK lub model równoważny - 1 szt. 8. Skrzynie na kotły Adams 26 i 29 , zestaw skrzyń na dzwony rurowe Majestic. 9 .Szafy transportowe 4 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 39.14.13.00-5, 37.32.16.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla przedmiotu zamówienia w części 1-7 Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (Filharmonii, opery, teatru, orkiestry, akademii muzycznej, szkoły muzycznej) na kwotę odpowiadają rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia w części 8 Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw skrzyń na instrumenty konkretnego producenta instrumentów odpowiadającą rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia w części 9 Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającą rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 siwz i niniejszym ogłoszeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą. b) Umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie winna być dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy po wyborze Wykonawcy. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Śląska
ul. Moniuszki 21-23
41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Opera Śląska ul. Moniuszki 21-23 41-902 Bytom Sekretariat administracyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obój - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obój LF Modell 21B z klapą rezonansową F, czara głosowa Orłowski - Berlin lub model równoważny Instrument pełno automatyczny, srebrzony mechanizm, elementy mające kontakt z drzewem złocone, dwie czary głosowe, etui..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rożek Angielski - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rożek angielski Gebr.Mönnig Modell 181 RW, stopa B lub model równoważny Instrument pełno automatyczny, srebrzony mechanizm, elementy mające kontakt z drzewcem złocone, dwie czary głosowe, etui..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trąbka - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trąbka B THEIN Deutsche model 1105Z lub model równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klarnet 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klarnet Tosca Es - Buffet Crampon lub model równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Waltornia 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waltornia Alexander mod. 103GAFVHBL lub model równoważny. Materiał mosiądz, odkręcana czara, regulowany jak na palec, czara lutowana kuta, instrument i czara lakierowane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Flet Piccolo 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Flet Piccolo marki Braun - Grenadilla, srebrny mechanizm lub model równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Puzon Basowy 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puzon basowy Thein model Ben van Dijk lub model równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Skrzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skrzynie na kotły Adams Uniwersal 26 i 29 Skrzynie na Dzwony rurowe Majestic BK5250 - komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 37.32.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szafy transportowe - szt. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa garderobiana podwójna o wymiarach 2 x 185x98x54.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Na utylizację i wywóz odpadów medycznych, komunalnych i elektrośmieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Wykonanie podparcia stropu w przejeździe bramowym budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 8 w Bytomiu" POWTÓRZONY
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie II
- Docieplenie ściany szczytowej budynku przy ul. Witczaka 42 w Bytomiu
- "Dostawa gazów dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I - XIII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów z budowy i remontów
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie polegających na przeprowadzeniu prac remontowych
- Dostawa mebli biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.