eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 137 000 euro na roboty budowlane podzielone na dwa zadania, polegające na wymianie okien i drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Łódź: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 137 000 euro na roboty budowlane podzielone na dwa zadania, polegające na wymianie okien i drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv
Numer ogłoszenia: 119279 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, ul. Zachodnia 55a, 91-063 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6322361, fax 042 6322361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 137 000 euro na roboty budowlane podzielone na dwa zadania, polegające na wymianie okien i drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv: zadanie 1 : żłobek nr 8 - ul. Starorudzka 5/7 wymiana 77 szt okien i 37 szt drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv. zadanie 2 : - żłobek nr 14 - ul. Pawia 20 wymiana 107 szt okien i 16 szt drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) t.j. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VII 2a,b,c,e,f niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria : - są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - zapewniają kierowanie robotami i czynnościami przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami - wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentów i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert tj. po dniu 6 lutego 2007 r. b. oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 6 maja 2007 r. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do siwz. d. kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami robót - załącznik nr 4÷ 4a wykonany zgodnie z opisem w pkt. XII niniejszej specyfikacji. e. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie f. kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art.14 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz.2016 ze zmianami) wraz z zaświadczeniem wystawionym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnym co najmniej do dnia 31 października 2007 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: żłobek nr 8 - ul. Starorudzka 5/7 wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana 77 szt okien i 37 szt drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: żłobek nr 14 - ul. Pawia 20 wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana 107 szt okien i 16 szt drzwi zewnętrznych drewnianych na okna i drzwi zewnętrzne z pcv..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.