eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe branży budowlanej w obiektach Centrali NBP w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Warszawa: Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe branży budowlanej w obiektach Centrali NBP w Warszawie
Numer ogłoszenia: 119170 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 653 28 20, faks 22 653 25 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe branży budowlanej w obiektach Centrali NBP w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ustalenie ramowych warunków dotyczących zamówień publicznych, realizowanych na podstawie umów wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone Wykonawcy w okresie obowiązywania Umowy ramowej. 2.Zamawiający może udzielić zamówień, o których mowa w ust. 1, na wykonywanie robót remontowych branży budowlanej w obiektach Centrali NBP w Warszawie, przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5a, obejmujących swoim zakresem roboty, takie jak: 1)roboty ogólnobudowlane: a)wykucie otworów i przebić, b)uzupełnienie tynków, c)wymiana okien i drzwi, d)uzupełnienie okładzin ściennych, e)wyburzanie i wykonywanie ścianek działowych, f)sufity podwieszane - uzupełnianie, wymiana, przeróbka; 2)roboty posadzkarskie: a)zerwanie posadzek z deszczułek, dywanowych, terakotowych, kamiennych i z lastriko, b)oczyszczenie i naprawa podłoża, c)uzupełnienie posadzek jw.; 3)roboty malarskie: a)skasowanie zacieków, pleśni i grzybów b)uzupełnienie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, c)przygotowanie i gruntowanie powierzchni tynków ścian i sufitów, d)malowanie ścian, sufitów, krat, stolarki budowlanej, ogrodzeń; 4)roboty dekarskie: a)naprawy dachów przy użyciu papy termozgrzewalnej, b)naprawy dachów, c)uszczelniania przecieków przy podporach konstrukcji wsporczych, d)uszczelniania przecieków przy obróbkach blacharskich i świetlokach; 5)roboty branży elektrycznej, towarzyszce niezbędnym do wykonania robotom budowlanym: a)demontaż opraw oświetleniowych, b)demontaż gniazd wtyczkowych, wyłączników, przełączników i sterowników pomieszczeniowych klimatyzacji, c)demontaż przewodów instalacji gniazd wtyczkowych, oświetlenia i RTV, d)montaż opraw oświetleniowych, e)montaż gniazd wtyczkowych, w tym RTV, wyłączników, przełączników i sterowników pomieszczeniowych klimatyzacji, f)montaż przewodów instalacji gniazd wtyczkowych, oświetlenia i RTV, g)montaż przewodów sygnałowych Video typu VGA+Audio typu Jack, h)montaż instalacyjnych korytek z PCV instalacji okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej, i)montaż wyłączników nadmiarowo i różnicowoprądowych, j)wymiana opraw oświetleniowych, k)wymiana instalacyjnych korytek z PCV instalacji okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej, l)wymiana gniazd wtyczkowych, wyłączników i przełączników, m)wymiana przewodów instalacji gniazd wtyczkowych i oświetlenia, n)wymiana puszek rozgałęźnych i końcowych, o)wykonanie łączeń przewodów elektrycznych w puszkach rozgałęźnych oraz rozdzielnicach elektrycznych, p)wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych. Przewidywany zakres udzielanych zamówień publicznych, został określony (ramowo) w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, jego uszczegółowienie nastąpi w ramach odrębnych postępowań o zamówienie publiczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu dotyczącym zawarcia Umowy ramowej. 2.Zamawiający może ustalić wadium do każdego odrębnego postępowania o udzielenie późniejszego zamówienia publicznego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (umowy), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, z których co najmniej jedna była wykonywana w czynnym obiekcie użyteczności publicznej tj. w obiekcie, którego definicja określona jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe - przy czym wartość jednej z tych robót nie może być mniejsza niż 1.000.000 PLN brutto, a drugiej nie mniejsza niż 400.000 PLN brutto oraz potwierdzi, że wskazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, robot budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1. posiadającymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, posiadająca co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika robót budowlanych, b)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - minimum 1 osoba, posiadająca 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych, albo inne uprawnienia, umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, 2. co najmniej 3 osobami, w tym: a)1 osobą posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie przy wykonywaniu robót malarskich i tynkarskich, b)1 osobą posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie przy wykonywaniu robót posadzkarskich, c)1 osobą posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie przy wykonywaniu robót dekarskich.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 400.000 PLN, b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 250.000 PLN W przypadku Wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia zostanie oceniona przez Zamawiającego w aspekcie spełniania przez Wykonawcę warunku opisanego w sekcji III.3.2), oraz w odniesieniu do jego rzetelności, rozumianej w szczególności jako solidne i sumienne wywiązanie się Wykonawcy z uprzednio zaciągniętych zobowiązań w ramach profesjonalnej realizacji zleconych mu robót budowlanych, potwierdzonej dokumentami. Wykonawca wykaże zdolność do wykonywania zamówienia jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)wykonał roboty budowlane określone w sekcji III.3.2) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone, b)najważniejsze roboty budowlane*) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone, c)żadnych z najważniejszych robót budowlanych nie wykonał lub wykonał w sposób nienależyty, oraz niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej i nie zostały prawidłowo ukończone. *) Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty ogólnobudowlane o najwyższych wartościach, w ilości maksymalnie 10 robót wykonanych przez Wykonawcę, a jeśli wykonanych było mniej - to wszystkie. W celu dokonania weryfikacji zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w Wykazie robót budowlanych Wykonawca wykaże w sposób jednoznaczny (np. poprzez wyodrębnienie): -roboty budowlane wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dla potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w sekcji III.3.2), -najważniejsze roboty budowlane, które Wykonawca wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, -najważniejsze roboty budowlane, które Wykonawca nie wykonał lub wykonał w sposób nienależyty oraz niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej i nie zostały prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany takie zostały przewidziane w projekcie umowy ramowej, stanowiącej załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych ul.Świetokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21 - Kancelaria NBP.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będa brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego przedmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym pkt. III.4.2 tired 1 i tired 2. 2) ZamówieKomplet SIWZ w cenie brutto 47,08 zł zostanie wydany/przesłany na pisemny wniosek Wykonawcy i po dokonaniu wpłaty na rachunek 87 1010 0000 0000 1323 9600 0000.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.