eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Mikołów: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
Numer ogłoszenia: 118983 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II Część 1. Kompleksowe usługi zapewniające catering podczas konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II; Część 2. Usługi przewozowe uczestników konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II; Część 3. Dostawa nowego sprzętu multimedialnego typu tablet stanowiącego nagrody dla uczestników projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II; Część 4. Wykonanie projektów, druk oraz dostarczenie dyplomów dla uczestników projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5, 60.11.40.00-1, 30.17.20.00-4, 30.20.00.00-1, 30.21.32.00-7, 79.82.25.00-7, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 2 zamówienia: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadanie zezwolenia, o którym mowa w ustawie z 06.09.2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe usługi zapewniające catering podczas konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 1 zamówienia są kompleksowe usługi zapewniające catering podczas konferencji dla 250 osób (poczęstunek gości przewidziany na zakończenie konferencji -przewidywany czas trwania konferencji: od godz. 9.00 do 13.00) Zamówienie obejmuje: - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę przerwy kawowej przewidzianej na zakończenie konferencji, jednak catering ma być dostępny dla gości od rozpoczęcia do zakończenia spotkania: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe, kanapki dekoracyjne (mix: chleb pszenny, razowy, masło, ser, szynka, salami, łosoś wędzony, jajko, warzywa i owoce- 3 kanapki / osoba). W razie potrzeby na bieżąco należy uzupełniać serwowane napoje i ciasteczka. Odpowiednio do liczby osób Wykonawca zapewni: - zastawę stołową ceramiczną i/lub szklaną, sztućce metalowe (filiżanki + talerzyki pod filiżanki, literatki, szklanki do soków, talerze deserowe, łyżeczki) - dekorację bufetu (obrusy bawełniane lub jednorazowe, materiały dekoracyjne do przykrycia bufetu, transport (dostawa i odbiór naczyń po cateringu), - obsługę kelnerską (oddelegowanie odpowiedniej liczby osób, które przygotują catering, uzupełnią napoje i pożywienie oraz posprzątają w trakcie i po spotkaniu). Przy określaniu kosztów usługi należy przyjąć następujące parytety: - kawa - min.0,5 filiżanka/osoba, - herbata- min. 0,5 filiżanki/osoba, - cukier- min. 2 łyżeczki/osoba, - cytryna- min. 0,5 plasterka/osoba - mleczko do kawy- min. 1 x 15g/osoba - kruche ciasteczka- 2 ciasteczka/osoba, - paluszki- min. 1 paczka 200g/ 25 osób, - woda mineralna- min. 200 ml/osoba - soki owocowe- min. 150 ml/osoba, zawartość soku z owoców min. 75%, - kanapka dekoracyjna- waga netto min. 45 g, 3 sztuki /osoba - obsługa kelnerska- min. 1 kelner/ 125 osób uczestniczących w spotkaniu. Usługa cateringowa będzie odbywać się na terenie Gminy Mikołów w pomieszczeniu zamkniętym będącym własnością Zamawiającego. Miejsce i adres: Hala Sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. ul. Bandurskiego 1a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów i kar umownych. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2014r. O miejscu i dokładnym terminie usługi Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie 5 dni przed datą konferencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi przewozowe uczestników konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem 2 części zamówienia są usługi przewozowe autokarem/autokarami/busami (o liczbie miejsc siedzących łącznie min. 60) uczestników konferencji podsumowującej projekt Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II. W ramach zamówienia przewidziano: a) 1 przejazd łącznie 60 osób tam i z powrotem z Gimnazjum nr 3, ul Gliwicka 299, 43-190 Mikołów - Borowa Wieś do miejsca konferencji tj. Hala Sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1a, 43-190 Mikołów oraz droga powrotna z miejsca konferencji tj. Hala Sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1a, 43-190 Mikołów do Gimnazjum nr 3, ul Gliwicka 299, 43-190 Mikołów - Borowa Wieś; b) 1 przejazd łącznie 60 osób tam i z powrotem z Gimnazjum nr 4, ul. Szkolna 1, 43-196 Mikołów Bujaków do miejsca konferencji tj. Hala Sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1a, 43-190 Mikołów oraz droga powrotna z miejsca konferencji tj. Hala Sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1a, 43-190 Mikołów do Gimnazjum nr 4, ul. Szkolna 1, 43-196 Mikołów Bujaków. O miejscu, trasie i dokładnym terminie usługi, Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie 5 dni przed datą konferencji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia większej liczby kursów tam i z powrotem w dniu spotkania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1, 30.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nowego sprzętu multimedialnego typu tablet stanowiącego nagrody dla uczestników projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowego sprzętu multimedialnego typu tablet (ilość sztuk: 70) stanowiącego nagrody dla uczestników projektu Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II. Tablet o parametrach nie gorszych niż: 1) Procesor: częstotliwość traktowania minimum 1 GHz, 2) Pamięć RAM: minimum 512 MB 3) Pamięć wbudowana: minimum 4 GB 4) Ekran dotykowy, przekątna ekranu nie mniejszy niż 7 cali, o rozdzielczości min. 800 x 480 pikseli 5) Czytnik kart pamięci: microSD, SD, SDHC (do wyboru jeden z wymienionych) 6) Komunikacja bezprzewodowa: Wi-Fi 802.11b/g/n 7) Czas pracy na baterii: minimum 3 godziny 8) System operacyjny 9) Wbudowana kamera: min. 0.3 Mpx 10) Waga: max. 800 g 11) Minimalny zawartość zestawu: tablet, etui zabezpieczające urządzenie przed zniszczeniem, ładowarka sieciowa, kabel USB 12) Gwarancja: minimum 12 miesięcy Termin dostawy: do dnia 23.06.2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektów, druk oraz dostarczenie dyplomów dla uczestników projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów, druk oraz dostarczenie 409 sztuk imiennych dyplomów dla uczestników projektu. Wydruk dyplomów w kolorze, w formie papierowej, format A4, arkusz gładki matt w gramaturze 250g/m2. Na dyplomach powinien znajdować się obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowej Strategii Spójności oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także hasło Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek - najlepsza inwestycja. Dodatkowo na dyplomie powinien widnieć tytuł projektu tj. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II. Zamieszczone loga powinny być w tej samej wielkości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaakceptowania powyższego wzoru przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia. Dane niezbędne do wykonania zamówienia, tj. imię i nazwisko uczestnika, nazwa projektu, logotypy Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo określenia wielkości obszaru nadruku na dyplomach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaakceptowania powyższego wzoru przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia. Termin realizacji zamówienia: do dnia 10.07.2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.