Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Tarnowskie Góry: Wykonywanie usług autobusowego publicznego transportu zbiorowego na liniach nr: 740, 741, 742, 743
Numer ogłoszenia: 118970 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej , ul. Janasa 9, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 38465-83, faks 032 38466-28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług autobusowego publicznego transportu zbiorowego na liniach nr: 740, 741, 742, 743.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry linii nr 740, 741: linia 740 relacji: Boruszowice - Strzybnica - Sowice - Tarnowskie Góry - Stare Tarnowice; linia 741 relacji: Strzybnica - Zbrosławice - Tarnowskie Góry - Stare Tarnowice; rozkłady jazdy obowiązują w dni robocze; liczba wozów łącznie - 3. (tabor typu M tj. minibusy powyżej 19 miejsc; przynajmniej jeden z pojazdów musi być wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich lub windę). ----------------------- Parametry linii nr 742: relacja: Tworóg - Nowa Wieś (Brynek) - Boruszowice - Mikołeska liczba wozów: 1 (tabor typu M; minibus powyżej 19 miejsc); rozkład jazdy obowiązuje w dni robocze, soboty, niedziele i święta . ----------------------- Parametry linii nr 743: relacja: Świniowice - Tworóg - Nowa Wieś (Brynek) - Boruszowice - Mikołeska; liczba wozów: 1 (tabor typu M; minibus powyżej 19 miejsc); rozkład jazdy obowiązuje w dni nauki szkolnej. ----------------------- Przewidywana całkowita praca eksploatacyjna w okresie 15 miesięcy na wszystkich liniach objętych przedmiotem zamówienia (okres realizacji umowy) wynosi 243 872,2 wkm..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy, którzy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r., nr 125, poz 874 z póź. zm.),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi w zakresie przewozów regularnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponowali pojazdami spełniającymi następujące warunki: - tabor typu M - pojemność powyżej 19 osób - 5 pojazdów (w tym jeden wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich lub windę) - rok produkcji - nie starsze niż z 2006 r. - wyposażone w kasowniki elektroniczne o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania w ilości 2 sztuki (w minibusach 742 i 743), - wyposażone w łączność telefoniczną lub radiową pomiędzy kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy, mającym łączność z policją i pogotowiem ratunkowym oraz łączność telefoniczną z Zamawiającym, - wyposażone w gniazdo sieci 12 lub 24V * (* - wymagane do podłączenia urządzenia GPS - smartfonu, działającego w systemie Dynamicznej Informacji Pasażerskiej MZKP. Urządzenie Zamawiający przekaże Wykonawcy do zamontowania w pojeździe na podstawie umowy użyczenia. Wykonawca ponosi łączny koszt użytkowania urządzeń w wysokości 218,00 zł netto / miesiąc z tytułu licencji oraz gromadzenia i udostępniania danych)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa, a w przypadki jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 100 tys. zł. (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru autobusowego przeznaczonego do realizacji zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzkp.akcessnet.net/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej,
Ul. Janasa 9,
42-612 Tarnowskie Góry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej, Ul. Janasa 9, 42-612 Tarnowskie Góry (pokój nr 9).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
- "Budowa układu drogowego w ciągu ulic Królowej Jadwigi i Kazimierza Jagiellończyka w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Zawoja w roku szkolnym 2024/2025"
- " Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., wraz z opieką"
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. w oparciu o bilety miesięczne
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Prostki do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rożyńsku Wielkim oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie w roku szkolnym 2024/2025
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.