eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Budowa boiska o nawierzchni z trawy naturalnej przy Szkole Podstawowej w Wilamowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Uniejów: Budowa boiska o nawierzchni z trawy naturalnej przy Szkole Podstawowej w Wilamowie
Numer ogłoszenia: 118807 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84699 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska o nawierzchni z trawy naturalnej przy Szkole Podstawowej w Wilamowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa boiska o nawierzchni z trawy naturalnej przy Szkole Podstawowej w Wilamowie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wybudować boisko do piłki nożnej o wymiarach 60,0 x 35,0 m z opaską szerokości 2,0 m o nawierzchni z trawy naturalnej obramowanego obrzeżem betonowym. Na boisku do piłki nożnej należy wyznaczyć pole gry do piłki siatkowej o wymiarach 18,0 x 9,0 m. Zakres prac obejmuje: 1. Zdjęcie humusu; 2. Niwelacja terenu w celu przygotowania działki pod boisko - rzędna 100,75; 3. Wykonanie warstwy kruszywa wodoprzepuszczalnego gr. 25 cm; 4. Montaż bramek; 5. Ułożenie warstwy humusu gr. 20 cm, (przewidzieć konieczność dodatkowego dowiezienia humusu; 6. Przygotowanie powierzchni pod wykonanie płyty boiska; 7. Wykonanie siewu trawy; 8. Montaż piłkochwytów; 9. Odpowiednia pielęgnacja płyty boiska z trawy naturalnej; 10. Wykonanie ogrodzenia wraz z dwoma bramami i furtką; 11. Wykonanie linii boiskowych z kredy (po właściwym zakorzenieniu trawy); 12. Zakup i montaż słupków do piłki siatkowej wraz z dostarczeniem siatki; 13. Zakup i montaż stojaka z tablicą do koszykówki, jednosłupowy, teren utwardzony; 12. Zakup i montaż ławek i koszy; 13. Wykonanie kompostownika; 14.Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz nawodnienia boiska. Wykonawca zobowiązany jest po wysianiu trawy zapewnić jej pielęgnację (podlewanie, ewentualne nawożenie, pielenie) niezbędną do jej prawidłowego wzrostu oraz wykonać jej pierwsze koszenie przed zgłoszeniem robót do odbioru. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć kosiarkę samojezdną (traktorek) oraz wózek do malowania linii. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać wytyczne do pielęgnacji trawy oraz przeprowadzić szkolenie wskazanego pracownika w zakresie pielęgnacji trawy, użytkowania i konserwacji urządzeń oraz sprzętu wraz z przekazaniem informacji również w wersji papierowej użytkownikowi oraz Zamawiającemu. Boisko powinno zostać obsiane mieszanką traw przeznaczoną do stosowania na boiskach sportowych, odporną na deptanie i uszkodzenia mechaniczne. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać szczegółowe informacje dotyczące zastosowanej mieszanki traw Zamawiającemu oraz osobie odpowiedzialnej za użytkowanie obiektu. W trakcie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność w celu uniknięcia uszkodzenia istniejącej infrastruktury, tj. sieci wodociągowej, oczyszczalni ścieków Nebraska. W przypadku uszkodzenia którejkolwiek z sieci lub jakiegokolwiek urządzenia, znajdujących się na terenie realizowanych robót budowlanych, wykonawca zobowiązany będzie naprawić ją na swój koszt. W związku z realizacją robót na terenie Szkoły Podstawowej w Wilamowie Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób nieuprawnionych oraz zachować ostrożność podczas przemieszczania urządzeń technicznych, pojazdów i osób. Wykonawca będzie przeprowadzał prace budowlane zapewniając bezpieczeństwo osób użytkujących i przebywających na terenie Szkoły. Wykonawca zobowiązany będzie prawidłowo zabezpieczyć i oznakować teren robót (budowy). Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. Uwaga! Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą wraz z zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym inwentaryzacją geodezyjną. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Zamawiający wystąpił o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 34.92.82.00 - Ogrodzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o. o., ul. Komunalna 8, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241398,69

  • Oferta z najniższą ceną: 235273,15 / Oferta z najwyższą ceną: 313924,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.