Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Warszawa: Usługa polegająca na Stworzeniu bazy danych dla osób niepełnosprawnych prezentującej rezultaty PIW EQUAL
Numer ogłoszenia: 118658 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 4509844, fax 022 6227565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na Stworzeniu bazy danych dla osób niepełnosprawnych prezentującej rezultaty PIW EQUAL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na Stworzeniu bazy danych dla osób niepełnosprawnych prezentującej rezultaty PIW EQUAL
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.30.00 - Usługi programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.30.00 - Usługi programowania Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy dysponują: a) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada następujące kwalifikacje: - jest artystą grafikiem; - posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów graficznych mających zastosowanie w aplikacjach baz danych służących osobom niepełnosprawnym; b) dysponują co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje: - są informatykami - w tym jedna jest programistą; - posiadają (każda z tych osób) doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch podobnych do przedmiotu zamówienia usług. Jako usługi podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie usługę polegającą na stworzeniu aplikacji prezentującej bazę danych funkcjonującej w postaci stron WWW lub w formie odpowiedniej do rozpowszechniana na płytach CD;. 3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi, których przedmiotem było stworzenie bazy danych funkcjonującej w postaci strony WWW lub w postaci bazy w formie odpowiedniej do rozpowszechniana na płytach CD przeznaczonych do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Do niniejszego wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wiedzy w zakresie w pkt 2 opisu warunków udziału w postępowaniu potwierdzone ich życiorysami zawodowymi; 4. Wykaz wykonania minimum 2 usług w zakresie określonym w 3 opisu warunków udziału w postępowaniu z podaniem ich wartości, przedmiotu, nazwy programu, z którego były finansowane i dat wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług; 5. Proponowany Harmonogram realizacji zamówienia; 6. Szkic projektu bazy danych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Harmonogram realizacji zamówienia - 40
- 3. Szkic projektu bazy danych - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: recepcja główna Fundacji Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji Projektu Uzupełniającego Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL Upowszechnianie rezultatów PIW EQUAL wspierających kształcenie przez całe życie i środków z budżetu RP.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
- Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów ewidencyjnych Miasta Nowa Sól
- Zakup usługi dostępu do internetowej bazy polskich i zagranicznych przedsiębiorstw na okres 24 miesięcy
- Usługa aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonych, dla wybranego obszaru województwa świętokrzyskiego
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.