Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Grodzisko Dolne: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci w roku szkolnym 2007/2008 do: Szkoły Podstawowej w Grodzisku Dolnym, Szkoły Podstawowej w Grodzisku Górnym, Gimnazjum w Grodzisku Dolnym i Gimnazjum w Grodzisku Górnym.
Numer ogłoszenia: 118463 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisko Dolne, 37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie, tel. 017 24-36-003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci w roku szkolnym 2007/2008 do: Szkoły Podstawowej w Grodzisku Dolnym, Szkoły Podstawowej w Grodzisku Górnym, Gimnazjum w Grodzisku Dolnym i Gimnazjum w Grodzisku Górnym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci w roku szkolnym 2007/2008 do: Szkoły Podstawowej w Grodzisku Dolnym, Szkoły Podstawowej w Grodzisku Górnym, Gimnazjum w Grodzisku Dolnym i Gimnazjum w Grodzisku Górnym. Pod pojęciem (dowożenie) należy rozumieć przywóz dzieci do szkół i ich odwiezienie po zakończonych zajęciach. Dowożenie prowadzone będzie w dniach nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2007/2008. Łączna liczba dowożonych dzieci - 353
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł). Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Leżajsk O/Grodzisko Dolne 64 9187 1024 2003 2000 1270 0001.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. posiadają sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia (własny, wynajęty lub dzierżawiony) tj.: minimum cztery autobusy, każdy musi umożliwiać przewiezienie conajmniej 50 osób (bez kierowcy) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja w zależności od zakresu działalności wykonawcy. 3. Wykaz autobusów, które Wykonawca zamierza przeznaczyć do realizacji zamówienia oraz kopie umów dzierżawy, najmu potwierdzających możliwość dysponowania autobusami na czas realizacji zamówienia (w przypadku gdy sprzęt nie jest własnością Wykonawcy). Kopie umów nie są wymagane w przypadku gdy podmioty występują wspólnie. Wykaz autobusów musi obejmować co najmniej ilość wymienioną w pkt. 5 ust. 1e niniejszej specyfikacji oraz zawierać informację o podstawowych parametrach (w szczególności ilość miejsc siedzących i stojących), rok produkcji, a także tytuł prawny do sprzętu. 4. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie (kierowców) wraz z kopiami ich uprawnień do kierowania pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziskodolne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grodzisko Dolne 37-306 Grodzisko Dolne 125A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grodzisko Dolne pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GRODZISKO DOLNE
więcej: przetargi GRODZISKO DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.