eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Sukcesywny zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (leków) dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiueki Zdrowotnej w Kole

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Koło: Sukcesywny zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (leków) dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiueki Zdrowotnej w Kole
Numer ogłoszenia: 118428 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (leków) dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiueki Zdrowotnej w Kole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (leków) dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiueki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - Mleko dla dzieci, Pakietnr 2 - Opakowania apteczne, Pakiet nr 3 - Formalina buforowana, Pakiet nr 4 Leki, Pakiet nr 5 - Leki, Pakiet nr 6 - Leki, Pakiet nr 7 - Leki, Pakiet nr 8 - Opatrunki i włóknina do sterylizacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.79.20.00-8, 33.14.11.10-4, 15.51.17.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dikumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dikumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dikumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dikumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dikumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty wskazujące na dopuszczenie wyrobu do obrotu w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikaty CE - w przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 20045 roku o wyrobach medycznych, lub stosowne oświadczenie wykonawcy, pozwolenie na dopuszczanie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Ministra Zdrowia - w przypadku produktu leczniczego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne, lub stosowane oświadczenie wykonawcy, dokumenty wskazujące na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oferowanego produktu bójczego - w przypadku produktów bójczych, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych, lub stosowne oświadczenie wykonawcy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.kolo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-600 Koło, ul.Poniatowskiego 25,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 11:00, miejsce: 62-600 Koło, ul. Poniatwoskiego 25, pok nr 10 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Mleko dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Opakowania apteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania apteczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Formalina buforowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formalina buforowana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki ogólnego stosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki ogólnego stosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki ogólnego stosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki ogólnego stosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Opatrunki i włóknina do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki i włóknina do sterylizacj.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.