eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przebudowa wiaduktu tramwajowego w ciągu ulicy Kopcińskiego nad torami kolejowymi i ulicą Tuwima w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-06

POZYCJA 11840

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: przebudowa wiaduktu tramwajowego w ciągu ulicy Kopcińskiego nad torami kolejowymi i ulicą Tuwima w Łodzi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Katarzyna Grządziel, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 6384958, e-mail: k.grzadziel@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa wiaduktu tramwajowego w ciągu ulicy Kopcińskiego nad torami kolejowymi i ulicą Tuwima w Łodzi 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont konstrukcji wiaduktu, - przebudowę torów tramwajowych na wiadukcie i dojazdach do niego (wraz z przebudową przystanków), - przebudowę odwodnienia wiaduktu i torów tramwajowych, - przebudowę oświetlenia, - przebudowę sieci trakcyjnej tramwajowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź, ul. Kopcińskiego nad torami kolejowymi i ul. Tuwima. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.20 - Wiadukty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.20 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów Oryginalny kod CPV: 45.23.41.16 - Budowa torów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.16 - Budowa torów Oryginalny kod CPV: 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) remont konstrukcja wiaduktu, b) przebudowę torów tramwajowych na wiadukcie i dojazdach do niego (wraz z przebudową przystanków), c) przebudowę odwodnienia wiaduktu i torów tramwajowych, w tym: - drenaż torów, - odprowadzenie wód opadowych z korytek i wpustów odwadniających tory, - odprowadzenie wód z korytek zewnętrznych odwadniających przyczółki wiaduktu, - odprowadzenie wód z wpustów mostowych wiaduktu z włączeniem do istniejącego układu kanalizacji, d) przebudowę oświetlenia ulicy Kopcińskiego na wiadukcie tramwajowym nad ulicą Tuwima i torami PKP, e) przebudowę sieci trakcyjnej tramwajowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: etap I do 31.10.2006; etap II do 31.07.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 75 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki formalne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne Udział w postępowaniu mogą brać wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi wykazać, że: 1. Posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 750 000 PLN. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunek określony w pkt 1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. Polisę musi posiadać każdy z wykonawców na łączną wartość określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia: co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika robót winna posiadać - wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika robót winna posiadać - wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane - uprawnienia budowlane w specjalności mostowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika robót winna posiadać - wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika robót winna posiadać - wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie + zaświadczenie kwalifikacyjne Stowarzyszenia Elektryków Polskich SEP D do 1 kV oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ww. wymagania. 2.3. Potencjał techniczny 1. Wykonawca winien posiadać, co najmniej wyszczególnione w tabeli poniżej sprawne urządzenia i sprzęt niezbędny dla wykonania przedmiotu zamówienia: Lp. / Nazwa sprzętu / Wymagana liczba jednostek 1 / Spycharki / 2 2 / Koparki / 2 3 / Żurawie samochodowe / 2 4 / Samochód z platformą i podnośnikiem / 1 5 / Urządzenie przeciskowe / 1 2. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.4. Doświadczenie wykonawcy 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN w ramach jednego, dwóch lub trzech zamówień, oraz że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Warunek wymieniony w pkt 1 powyżej musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. B. NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYKONAWCY WINNI PRZEDŁOŻYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki formalne ubiegania się o zamówienie 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy zgodnie z Formularzem Nr 2. Oświadczenie to musi złożyć każdy wykonawca lub wykonawca-pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy zgodnie z Formularzem Nr 3. Oświadczenie to muszą złożyć także wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki ekonomiczne i techniczne ubiegania się o zamówienie. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.1 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości wymaganej w SIWZ. (Uwaga: powyższe dokumenty powinny potwierdzać dokonanie opłaty składki). 2.2. Potencjał kadrowy - informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2.1. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Formularzem Nr 4. 2.3. Potencjał techniczny wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakie posiada wykonawca wypełniony Formularz Nr 5. 2.4. Doświadczenie zawodowe - Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: 2.4.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wypełniony Formularz Nr 6. 2.4.2. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.04.2006, cena - 134,20 zł brutto z podatkiem VAT 22%. Warunki i sposób płatności Opłatę za materiały należy wpłacać na rachunek zamawiającego w GETIN Banku w Łodzi Nr konta 13 1520 0008 0003 6201 2000 0003. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2006, godzina 11:00, w siedzibie zamawiającego, pokój 308.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.