eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla gminy Batorz - obręb Batorz Pierwszy w ilości 1832 działek o łącznej powierzchni 795 ha i około 1000 budynków .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Janów Lubelski: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla gminy Batorz - obręb Batorz Pierwszy w ilości 1832 działek o łącznej powierzchni 795 ha i około 1000 budynków .
Numer ogłoszenia: 118235 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, fax 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla gminy Batorz - obręb Batorz Pierwszy w ilości 1832 działek o łącznej powierzchni 795 ha i około 1000 budynków ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I 1) Analiza istniejących dokumentów geodezyjnych i kartograficznych. 2) Uzgodnienie, ustalenie i pomiar granic obrębu - po uprzednim uzupełnieniu stabilizacji granic obrębu. 3) Ustalenie przebiegu granic i pomiar punktów załamania linii granicznych działek ewidencyjnych dla całego obrębu wraz ze szczegółami stanowiącymi treść numerycznej mapy ewidencyjnej, które nie występują w treści mapy sytuacyjno-wysokościowej. 4) Ustalenie stanów prawnych działek w tym badanie Ksiąg Wieczystych. 5) Porównanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z terenem oraz pomiar uzupełniający szczegółów stanowiących treść mapy ewidencyjnej i aktualizacja (łącznie z usunięciem nieistniejącej treści) mapy sytuacyjno-wysokościowej. Etap II 1) Obliczenie powierzchni: działek, użytków i klas. 2) Aktualizacja danych podmiotowych i przedmiotowych części opisowej ewidencji gruntów. 3) Naniesienie na odpowiednie warstwy i podwarstwy uzbrojenia terenu oraz utworzenie obiektów dla każdego rodzaju sieci. 4) Naniesienie na odpowiednie warstwy i podwarstwy brakujących budynków (rozróżnić ognioodporne i nieognioodporne) na podstawie istniejącej dokumentacji geodezyjnej spełniającej wymogi dokładnościowe. 5) Naniesienie rzeźby terenu i wektoryzacja pozostałej części mapy zasadniczej. 6) Mapę opracować w programie EWMAPA7, redakcję mapy opracować dla skali 1:500. 7) Utworzenie zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. z możliwością integracji danych opisowych w programie EGBV Win z mapą numeryczną w programie EWMAPA. 8) Wyłożenie do wglądu zainteresowanym, po uprzednim zawiadomieniu o terminie wyłożenia, projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz operatu klasyfikacyjnego i sporządzenie protokołu z wyłożenia. 9) Wprowadzenie zmian wynikających z uzasadnionych uwag i zastrzeżeń zgłoszonych przez zainteresowanych przy okazaniu projektu oraz pisemne zajęcie stanowiska odnośnie uwag i zastrzeżeń nieuwzględnionych. 10) Zaktualizowanie i sporządzenie matryc map ewidencyjnych w skali 1:5000, a w terenach zabudowanych dodatkowo wyniesienia w skali 1:1000 oraz zarysów pomiarowych. 11) Uruchomienie systemu informatycznego obsługującego bazy danych. 12) Sporządzenie map przeglądowych w układzie 1965/1 i 2000-7. 13) Wydruk sekcji mapy 1:500. 14) Skompletowanie operatu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.83.16.00 - Usługi w zakresie klasyfikowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.56.00.00 - Usługi w zakresie klasyfikowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 7. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt 8. 3. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9. 4. posiadają osobę kierującą pracownikami uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określonych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 10. 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007) min. 2 prace geodezyjne o podobnym charakterze i zakresie jak stanowi przedmiot zamówienia, tj. wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i o wartości nie mniejszej niż składana oferta (każda z wymaganych prac), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt.11. 6. Wykonawca musi posiada w swoim zespole osobę z uprawnieniami do wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 12. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 1; 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10. dokument potwierdzający uprawnienia osoby przewidzianej na kierownika zespołu do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie wykonania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 2005-2007 min. 2 prac o podobnym charakterze i zakresie jak stanowi przedmiot zamówienia, tj. wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków i o wartości nie mniejszej niż składana oferta (każda z prac), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, potwierdzony stosownymi dokumentami (np. referencje), że usługi te wykonane zostały z należytą stara nnością. 12. dokument potwierdzający uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych w terminach określonych w pkt 13. W celu potwierdzenia spełnienie warunków wymaganych od podmiotów składających ofertę wspólną, zawartych w pkt 1, 2 i 3. (warunki o charakterze osobistym) muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Natomiast warunki określone w pkt.4, 5 i 6 - winny być spełnione łącznie przez składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, pok. Nr 46 23-300 Janów Lubelski.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, pok. Nr 46 23-300 Janów Lubelski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.