eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont lewego dopływu rowu Główny Maniowski. Dopływ rowu Główny Maniowski (rów k/Gumuły) - gmina Szczucin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Szczucin: Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont lewego dopływu rowu Główny Maniowski. Dopływ rowu Główny Maniowski (rów k/Gumuły) - gmina Szczucin
Numer ogłoszenia: 118206 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczucin , ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436278, faks (014) 643 64 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont lewego dopływu rowu Główny Maniowski. Dopływ rowu Główny Maniowski (rów k/Gumuły) - gmina Szczucin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje uproszczony projekt techniczny odbudowy urządzenia wodnego (rowu) - o nazwie k/Gumuły zlokalizowanego na działce położonej w msc. Maniów - Gmina Szczucin. Opracowaniem objęto uszkodzony w wyniku powodzi okresu maj - czerwiec 2010 r. odcinek o długości 540 m. Odbudowa przedmiotowego urządzenia wodnego - na odcinku od km. 0+000 do 0+540 planowana jest do wykonania w ramach usuwania skutków powodzi. Początek projektowanego odcinka rowu przewidzianego do odbudowy założono przy ujściu rowu k/Gumuły, do odbiornika jakim jest rów o nazwie Główny Maniowski, w msc. Maniów. Koniec projektowanego odcinka rowu położony jest na terenie msc. Maniów - dz. ewid. nr 266. Powyżej granicy robót przedmiotowy rów przechodzi w rów o małej głębokości, do którego spływają wody z istniejących terenów położonych powyżej. Ewentualna odbudowa pozostałego odcinka rowu tj. powyżej km 0+ 540 nie jest przedmiotem niniejszego opracowania. Przy projektowaniu odbudowy urządzenia wodnego brano pod uwagę ustalenia dokonane z Inwestorem tj. konieczność zaprojektowania ubezpieczeń dna i skarp rowu, które będą w przyszłości zapobiegać ewentualnym deformacjom przekroju poprzecznego oraz podłużnego rowu, konieczność odbudowy zniszczonych urządzeń infrastruktury drogowej, możliwości terenowe (szerokość istniejącego terenu, który można przeznaczyć na odbudowę urządzenia wodnego) oraz ukształtowanie terenu zlewni rowu. Ze względu na uzyskane zgody właścicieli gruntów przyległych do odbudowywanego odcinka rowu oraz z uwagi na istniejące zagospodarowanie gruntów przylegających do rowu od jego prawej strony (sady owocowe z ogrodzeniami) planowane jest wykonanie robót przy dostępie (dojazd i przemieszczanie się sprzętu budowlanego) tylko z jednej - lewej strony rowu. Dodatkowo z uwagi na uzyskane zgody poszczególnych właścicieli gruntów przylegających do rowu pas roboczy zostaje ograniczony do szerokości 5 do 6 m. Oś urządzenia wodnego - k/Gumuły w planie składa się z odcinków prostych, łuków kołowych oraz załomów. Geometrię trasy rowu zaprojektowano w dostosowaniu do dotychczasowego przebiegu trasu rowu za wyjątkiem końcowego odcinka przewidzianego do odbudowy (w km. 0+440 do 0+540), gdzie z uwagi na brak zgody na usuniecie wszystkich drzew rosnących przy górnej części skarpy rowu należy dokonać przesunięcia osi rowu w kierunku jego istniejącej lewej skarpy. Geometrię trasy rowu przy robotach budowano - montażowych związanych z odbudową należy wyznaczać w oparciu o istniejącą trasę rowu dodatkowo posiłkując się zamieszczonym planem sytuacyjnym w skali 1: 2 000. Przewiduje się całkowitą odbudowę dna i skarp rowu. Szerokość dna rowu zaprojektowana została w nawiązaniu do szerokości dna sprzed powodzi i wynosić będzie: na całej długości odcinka tj. od km 0+000 do km. 0+540 (przepust w drodze zapewniającej dojazd do pół uprawnych) - szerokość 0,50 m Nachylenie skarp rowu projektowane jest zgodne z nachyleniem jakie było przed zniszczeniami powodziowymi tj. jako zbliżone do 1 : 1,5. Zaprojektowany spadek dna rowu na całej jego długości wynosi 0,4 promil. Przy projektowaniu spadku dna rowu kierowano się rzędnymi dna budowli (przepustów) w szczególności ich rzędnymi jakie posiadały przed powodzią, a których rzędne posadowienia można było odtworzyć. Przy doborze rodzaju ubezpieczenia dna i skarp rowu kierowano się dostępnością (występowaniem w prefabrykacji) poszczególnych rodzajów prefabrykatów stosowanych w budownictwie drogowym i wodno-melioracyjnym oraz możliwością wykonania przekroju rowu gwarantującego zachowanie stabilności dna i skarp odbudowywanego rowu. Z uwagi na trasę rowu przebiegającą odcinkowo przez działki posiadające ogrodzenia z obydwóch stron a co za tym idzie brak możliwości nadania właściwego nachylenia skarp rowu przy odpowiadającej głębokości dopuszcza się odcinkowe ukształtowanie skarp rowu o nachyleniu nieznacznie większym niż 1 : 1,5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie technicznym, który jest integralną częścią dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu Wykonawca powinien wykazać, że: W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane) co najmniej dwa zamówienia związane z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub konserwacją urządzeń melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2005 Nr 239 poz. 2019 z późn. zm.) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz złoży załącznik 3 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, a z dokumentów tych będzie wynikało, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane) co najmniej dwa zamówienia związane z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub konserwacją urządzeń melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2005 Nr 239 poz. 2019 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu wykonawca powinien wykazać, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: a) Kierownik Budowy musi posiadać doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o równoważnym charakterze (roboty w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych); b) Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalizacji techniczno-budowlanej: budowle hydrotechniczne lub/i obiekty budowlane melioracji wodnych). Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz złoży załącznik Nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z: - wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, uprawnień zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalizacji techniczno-budowlanej: budowle hydrotechniczne lub/i obiekty budowlane melioracji wodnych); a z dokumentów tych będzie wynikało, że: - Kierownik Budowy posiada doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o równoważnym charakterze (roboty w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych); - Kierownik Budowy posiada uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalizacji techniczno-budowlanej: budowle hydrotechniczne lub/i obiekty budowlane melioracji wodnych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu wykonawca musi udokumentować: 1) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości (łącznie) co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz złoży załącznik Nr 2 - Informacja banku - wraz z informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a z dokumentów tych będzie wynikało, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości (łącznie) co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). UWAGA: Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz złoży opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami i dokumentami: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom; g) Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu; 2. Załącznik Nr 2 - Informacja banku - wraz z informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Załącznik Nr 3 - Informacje na temat doświadczenia - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 4. Załącznik Nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z: - wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, uprawnień zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalizacji techniczno-budowlanej: budowle hydrotechniczne lub/i obiekty budowlane melioracji wodnych); 5. Załącznik Nr 5 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom; 6. Załącznik Nr 6 - Cena oferty; 7. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem następujących przypadków: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu rzeczowego, a w związku z tym zmniejszenie kwoty wynagrodzenia w oparciu o kalkulację kosztów wynikającą z kosztorysu ofertowego; b) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień z zainteresowanymi właścicielami działek, na których realizowany jest przedmiot zamówienia lub innymi instytucjami występującymi w toku procesu inwestycyjnego, a których dokonania nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji; c) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego w przypadku zaistnienia warunków pogodowych uniemożliwiających terminowe zrealizowanie zamówienia; (w szczególności Zamawiający będzie uważał, że warunki takie zaistniały, gdy wystąpią opady atmosferyczne o dużym natężeniu, których następstwem będzie wezbranie powodziowe). d) dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże się spełnieniem warunków w zakresie nie mniejszym niż podwykonawca dotychczasowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, to jest Urząd Miasta i Gminy Szczucin, 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, to jest Urząd Miasta i Gminy Szczucin, 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3, pokój nr 4 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.