To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Stalowa Wola: Zakup wyposażenia biurowego, urządzeń peryferyjnych
oraz oprogramowania.
Wyposażenie administracyjno - biurowe.
Numer ogłoszenia: 11815 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336980 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia biurowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Wyposażenie administracyjno - biurowe..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest wyposażenie administracyjno - biurowe przeznaczone dla Inkubatora Technologicznego w Stalowej Woli. W celu potwierdzenia parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia należy dołączyć do oferty opisy w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego asortymentu będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1). Wszyscy oferenci są obowiązani do dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty oraz wykonanie aranżacji wnętrz wskazanych przez zamawiającego. Wszystkie meble i wyposażenie wchodzące w skład zamówienia winny spełniać wymogi: Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2003 r., poz. 2275). Rozporządzenia Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r). Materiały z których będą wykonane meble muszą posiadać aktualne atesty higieniczne, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach biurowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dla projektu pn. /Od COP-u do innowacji i rozwoju - Inkubator Technologiczny w Stalowej Woli jako narzędzie rozwoju gospodarczego i innowacji Polski Wschodniej/realizowanego w ramach Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej, oś priorytetowa I: Nowoczesna gospodarka, działanie: I.3 Wsparcie Innowacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KFM Krakowska Fabryka Mebli S.C. Grażyna Kostrz, Monika Pieprzyca-Ptasznik, ul. Kościuszki 36, 30-105 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114754,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104555,22
Oferta z najniższą ceną: 104555,22 / Oferta z najwyższą ceną: 138903,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- ..Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla MOSiR oraz PCPN w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych, siedzisk, mebli metalowych dla CBZC
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.