eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych z 48 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Koszalin: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych z 48 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 118128 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. , pl. Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3462030, faks 094 3465781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbskoszalin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych z 48 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, każdy z 16 mieszkaniami na wynajem oraz infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynków na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (działka 9/137 obręb 12 m. Koszalina). Charakterystyka obiektów: 1. Charakterystyka ogólna Budynek 17 Metoda realizacji tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona Typ budynku budynek 1- klatkowy Liczba kondygnacji nadziemnych 4 Podpiwniczenie 100% Ilość mieszkań 16 Dane ogólne: - kubatura budynku - 4.903,01 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 320,03 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 840,51 m2 - powierzchnia całkowita - 1.600,15 m2 - powierzchnia netto budynku - 1.197,88 m2 - powierzchnia komunikacji i klatek schodowych - 186,07 m2 - powierzchnia lokali mieszkalnych - 840,51 m2 - powierzchnia pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych (komórki lokatorskie) - 132,04 m2 - powierzchnia lokali usługowo-handlowych 0 m2 - powierzchnia gospodarcza i pomocnicza 39,26 m2 Struktura i powierzchnie mieszkań . 2 -pokojowe (małe) - łącznie 397,48 m2, 8szt o powierzchni od 49,64 m2 do 49,70 m2 . 2 -pokojowe (duże ) - łącznie 443,03 m2, 8szt o powierzchni od 55,22 m2 do 55,64 m2 Razem: 16 mieszkań o łącznej powierzchni 840,51 m2 Budynek 18 Metoda realizacji tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona Typ budynku budynek 1- klatkowy Liczba kondygnacji nadziemnych 4 Podpiwniczenie 100% Ilość mieszkań 16 Dane ogólne: - kubatura budynku - 4.975,83 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 323,33 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 896,98 m2 - powierzchnia całkowita - 1.616,65 m2 - powierzchnia netto budynku - 1.280,82 m2 - powierzchnia komunikacji i klatek schodowych - 207,80 m2 - powierzchnia lokali mieszkalnych - 896,98 m2 - powierzchnia pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych (komórki lokatorskie) - 137,99 m2 - powierzchnia lokali usługowo-handlowych - 0 m2 - powierzchnia gospodarcza i pomocnicza - 38,05 m2 Struktura i powierzchnie mieszkań . 2 -pokojowe (małe) - łącznie 399,58 m2, 8szt o powierzchni od 48,65 m2 do 51,24 m2 . 2 -pokojowe (duże ) - łącznie 218,32 m2, 4szt o powierzchni od 54,48 m2 do 54,75 m2 . 3 -pokojowe - łącznie 279,08 m2, 4szt o powierzchni od 69,72 m2 do 69,82 m2 Razem: 16 mieszkań o łącznej powierzchni 896,98 m2 Budynek 19 Metoda realizacji tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona Typ budynku budynek 1- klatkowy Liczba kondygnacji nadziemnych 4 Podpiwniczenie 100% Ilość mieszkań 16 Dane ogólne: - kubatura budynku - 4.990,42 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 329,40 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 917,34 m2 - powierzchnia całkowita - 1.647,00 m2 - powierzchnia netto budynku - 1.306,39 m2 - powierzchnia komunikacji i klatek schodowych - 209,35 m2 - powierzchnia lokali mieszkalnych - 917,34 m2 - powierzchnia pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych (komórki lokatorskie) - 141,89 m2 - powierzchnia lokali usługowo-handlowych - 0 m2 - powierzchnia gospodarcza i pomocnicza - 37,81 m2 Struktura i powierzchnie mieszkań . 2 -pokojowe (małe) - łącznie 204,54 m2, 4szt o powierzchni od 51,06 m2 do 51,20 m2 . 2 -pokojowe (duże ) - łącznie 433,72 m2, 8szt o powierzchni od 53,75 m2 do 54,75 m2 . 3 -pokojowe - łącznie 279,08 m2, 4szt o powierzchni od 69,72 m2 do 69,82 m2 Razem: 16 mieszkań o łącznej powierzchni 917,34 m2 2. Wyposażenie budynków w instalacje . Instalacje wody zimnej . Instalacje wody ciepłej i cyrkulacji oraz centralnego ogrzewania . Instalacja kanalizacji sanitarnej . Instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, w piwnicy inst. oświetlenia 24V . Instalacja wentylacji grawitacyjnej . Instalacja odgromowa . Instalacja telefoniczna . Instalacja telewizyjna - sieć kablowa . Domofon - z instalacją zdalnego otwierania drzwi wejściowych 3. Wyposażenie mieszkań . kuchnia - kuchenki elektryczne (zasilanie trójfazowe), zlewozmywaki emaliowane dwukomorowe z baterią na ciepłą i zimną wodę . łazienki - wanny stalowe emaliowane z bateriami z natryskiem, umywalki z bateriami . wc - muszle klozetowe typu compakt 4. Pozostałe elementy wyposażenia budynków . urządzenie dla niepełnosprawnych - schodołaz . numery administracyjne przy wejściu do klatki . numery administracyjne podświetlane nad wejściem do klatki . skrzynki na listy . numery na drzwiach mieszkań . numery piwnic . haczyki do sznurków w pomieszczeniach suszarni (16 szt na 1 suszarnię) . odboje drzwiowe . wycieraczki stalowe przed wejściem do budynku . uchwyty do flag . tablice informacyjne na klatkach schodowych (korkowe) 5. Opisy architektoniczne - budowlane . zgodnie z projektem budowlanym i budowlano - wykonawczym budynku nr 17, 18, 19 6. Sieci i przyłącza . sieć wodociągowa i przyłącze dz.9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103) sieć PE 125x7,4 od punktu WO6 do punktu W10 dł 111,51 m sieć PE 125x7,4 od punktu WO9 do punktu W15 dł 23,15 m sieć PE 90x5,4 od punktu W15 do punktu W17 dł 7,81 m sieć PE 90x5,4 od punktu W10 do punktu W14 dł 2,01 m przyłącze PE 63x5,8 od punktu W10 do punktu W13 dł 11,23 m przyłącze PE 63x5,8 od punktu W08 do punktu W20 dł 13,95 m przyłącze PE 63x5,8 od punktu W15 do punktu W18 dł 3,00 m hydranty nadziemne 2 szt. . sieć sanitarna i przykanaliki dz. 9/101, 9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103) sieć PCV 200 od studni S001 do studni S004 dł. 42,64 m i studnie S002, S003, S004 sieć PCV 160 od studni S004 do studni S017 dł. 239,63 m i studnie S005, S006, S006a, S007, S007a, S008, S009, S010, S011, S012, S013, S014, S015, S016, S017 sieć PCV 160 od studni S014 do studni S020 dł. 10,41 m i studnia S020 sieć PCV 160 od studni S097 do studni S101 dł. 44,74 m i studnie S098, S099, S100, S101 sieć PCV 160 od studni S098 do studni S105 dł. 37,03 m i studnie S104, S105 przykanaliki PCV 160 . sieć deszczowa i przyłącza dz. 9/101 sieć PCV 200 od studni D003 do studni D134 dł. 61,97 m i studnie D003, D132, D133, D134 sieć PCV 160 od studni D134 do wpustu ulicznego D135 dł. 17,15 m sieć PCV 160 od studni D134 do wpustu ulicznego D136 dł. 4,13 m i wpust uliczny D136 . sieć deszczowa i przyłącza dz. 9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103) sieć PCV 200 od studni D023 do studni D201 dł. 55,11 m i studnie D024, D032, D033, D201 sieć PCV 160 od studni D020 do studni D057 dł. 21,13 m i studnie D056, D057 sieć PCV 160 od studni D023 do studni D048 dł. 21,14 m i studnie D047 i D048 sieć PCV 160 od studni D024 do studni D027 dł. 23,80 m i studnie D025, D026 i D027 sieć PCV 160 od studni D033 do studni D034 dł. 10,10 m i studnia D034 sieć PCV 160 od studni D201 do studni D205 dł. 40,30 m i studnie D202, D203, D204, i D205 sieć PCV 160 od studni D201 do studni D213 dł. 16,43 m i studnie D212 i D213 przyłącza PCV 160 . oświetlenie zewnętrzne dz. 9/101 linia kablowa od punktu E9 (lampy L4/4) do punktu E17 (lampy L4/13) dł. 59 m i 1 słup oświetleniowy (stalowy parkowy) . oświetlenie zewnętrzne dz. 9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103) linia kablowa od punktu włączenia nr 3 do punktu E36 (lampy L3/4) dł. 91m i 4 słupy oświetleniowe (stalowe parkowe) linia kablowa od punktu E51 do punktu E75 (lampy L6) dł. 170 m i 6 słupów oświetleniowych (stalowych parkowych) linia kablowa od punktu E54 (lampy L1) do punktu E65 (lampy L9) dł. 64 m i 3 słupy oświetleniowe (stalowe parkowe) linia kablowa od punktu E57 (lampy L7) do punktu E60 (lampy L11) dł. 41 m i 2 słupy oświetleniowe (stalowe parkowe) linia kablowa od punktu E38 (lampy L2/1) do punktu E41 (lampy L2/8) dł. 48 m i 2 słupy oświetleniowe (stalowe parkowe) linia kablowa od punktu E42 (lampy L2/2) do punktu E47 (lampy L2/6) dł. 95 m i 4 słupy oświetleniowe (stalowe parkowe) 7. Roboty drogowe . ciągi piesze, ciągi piesze wzmocnione na dz.9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103) . parking z 18 miejscami postojowymi, jezdnią manewrową oraz wjazdem z ul. Holenderskiej, wydzielonymi z zaprojektowanego parkingu na dz. 9/101 (wydzielenie zlokalizowane jest w części płn-wsch działki 9/101, przy granicy z działką 9/102) 8. Zieleń i mała architektura . zieleń na dz. 9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103) . elementy małej architektury dz.9/137 (w dokumentacji projektowej działka nr 9/103).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Koszalińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z o.o. nr 46 1020 2791 0000 7002 0077 4216 z dopiskiem: Wadium - budowa mieszkań osiedle Unii Europejskiej w Koszalinie etap II zadanie C 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Koszalińskiego TBS Sp. z o.o. pokój nr 110, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści gwarancji lub poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, a także miejsce i termin zwrotu gwarancji/poręczenia. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 11. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-5 Prawa Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . zrealizował roboty budowlane, w ramach których wybudował przynajmniej 70 mieszkań w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert w systemie generalnego wykonawstwa (liczy się data zakończenia robót), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje) + protokół odbioru końcowego robót (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . dysponuje lub będzie dysponować: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - kierownikiem robót w specjalności drogowej. (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . łącznym przychodem ze sprzedaży i zrównanej z nimi za trzy lata tj. 2008-2010 nie mniejszym niż 20.000.000 zł (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie - przychód podlega sumowaniu) . osiągnął na koniec 2010 r. wskaźnik płynności bieżącej (aktywa obrotowe ogółem /zobowiązań krótkoterminowych) nie mniejszy niż 1,1 (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów) . jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbskoszalin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 2-3 75-622 Koszalin pokój 03-05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 08:30, miejsce: Plac Wolności 2-3 75-622 Koszalin pokój 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.