eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka › Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Kobylanka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Kobylanka: Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Kobylanka
Numer ogłoszenia: 118107 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka , ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, faks 0 91 57 88 520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Kobylanka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest realizacja usługi pod nazwą: Dowożenie uczniów w dni nauki szkolnej z terenu gminy Kobylanka do szkół w Kobylance, Kunowie i Zespole Szkół Publicznych w Reptowie od dnia 01.09.2009 r. do 30.06.2012 r. 2. Zamówienie obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylance, Kunowie i Zespole Szkół Publicznych w Reptowie w dni nauki szkolnej na dwóch trasach dowozu i odwozu, przy pomocy dwóch autobusów. Każdy autobus powinien posiadać co najmniej 46 miejsc siedzących. 3. Szacunkowa dzienna długość dwóch tras dowozu wynosi 180 km. Faktyczna długość tras będzie precyzowana w ciągu roku szkolnego i może różnić się od długości szacunkowej, przyjmowanej do ofert, do 15 %. 5. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku awarii autobusu, niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na własny koszt. 6. Rozkład jazdy dowozów szkolnych dostarczy Zamawiający z początkiem każdego roku szkolnego, w latach 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w czasie roku szkolnego; o zmianie poinformuje Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem. Przystanki wskaże Zamawiający. 7. Długości tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 8. Warunki bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania zapewnia Zamawiający w ramach obowiązkowego zapewnienia opieki. 9. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy będzie następowała w formie przelewu na podstawie comiesięcznych faktur oraz wykazu przejechanych kilometrów, wystawionych przez Wykonawcę w ostatnim dniu miesiąca, w którym wykonywany był dowóz. 10. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia w terminie 14 dni , licząc od daty doręczenia faktury wraz z wykazem przejechanych kilometrów. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłaty wynagrodzenia za dany miesiąc w przypadku, gdy wykaz, o którym mowa w ust. 3, nie zostanie doręczony lub będzie budził uzasadnione wątpliwości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie oświadczeń przez oferentów stwierdzające, że oferent: a) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także osoby zdolne do wykonywania danego zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy o zamówieniach publicznych, e) zapoznał się z przedmiotem zamówienia, zna SIWZ i nie wnosi zastrzeżeń. f) Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( lub w okresie krótszym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) wykonał co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki, a w przypadku konsorcjum - umowa konsorcjum lub list intencyjny), c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) zezwolenie lub licencja uprawniająca do wykonywania transportu drogowego osób, g) wykaz wykonanych ostatnich 3 lat usług dotyczących dowozów szkolnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylanka, ul. szkolna 12, 73-108 Kobylanka, pokój nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.