eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński przy ul. Ceglanej 11 w Stargardzie Szczecińskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Stargard Szczeciński: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński przy ul. Ceglanej 11 w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 118050 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5783884.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński przy ul. Ceglanej 11 w Stargardzie Szczecińskim..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okna wykonane z PCV, 5 komorowe, kolor biały, okucia obwiedniowe uchylno rozwieralne z mikrorozszczelnieniem, dodatkowo górnej części każdego skrzydła należy wyciąć uszczelkę dł. 25 cm celem zapewnienia stałego dopływu powietrza, w ościeżnicy okna należy zamontować nawietrzak typu Klima, szklenie - współczynnik przenikania ciepła dla szyb K 1,1 W Wymiary okien 2420 x 2120 - 15 szt. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: demontaż starych okien - I p. 15 szt dostawa i montaż nowych okien z PCV - jw, wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynk. na parapety z blachy stalowej w kolorze brązowym z zakończeniami, uzupełnienie tynku w ościeżach. wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej. Wymiary poglądowe oraz typ stolarki zawiera szkic nr 1 stanowiący załącznik do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, 6) zaakceptują istotne postanowienia umowy, Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) złożenie oferty uwzględniającej wszystkie zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwie podpisanej, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie, 3) udzielenie na przedmiot zamówienia gwarancji w wymiarze minimum 36 miesięcy, 4) zaakceptowanie terminu płatności faktur w terminie 21 dni od daty złożenia faktury zamawiającemu, 5) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Termin ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi być dłuższy o jeden miesiąc od terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 6) wykonanie przedmiotu zamówienia siłami własnymi bez udziału podwykonawców, 7) wykazanie wykonania przynajmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy (zgodny w treści z załączonym do niniejszej specyfikacji) z załączoną kalkulacją cenową wg wzoru A. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, ,które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1. 8) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: 1) informację o firmie oraz na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności - załącznik Nr 3 - INFORMACJA O FIRMIE, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik Nr 4 - WYPOSAŻENIE TECHNICZNE, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 5 - POTENCJAŁ KADROWY, do załącznika należy dołączyć (dopiąć) kserokopie dokumentów ( uprawnień, dyplomów itp.) potwierdzających przygotowanie kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności, tylko tych robót, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 6. 5) wypełniony projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Informacja o wysokości obrotów i dochodów (za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - załącznik nr 8 OŚWIADCZENIE FINANSOWE, 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć odpowiedni dokument). Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów (konsorcjum, spółka cywilna) oferta musi spełniać następujące warunki: 1) Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i okres gwarancji. 2) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego. 3) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - upoważnienie to należy dołączyć do oferty. 4) Przedstawiciel / partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontaktu - do oferty należy dołączyć oświadczenie każdego z partnerów upoważniające partnera wiodącego do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. 5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1)) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2) każdy partner z osobna zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w Rozdziale VII ust. 1, pkt 2, 4, 5, 6, 8 Partner wiodący zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 - 8, ust. 2 pkt 1 - 6, ust. 3 pkt 1 i 2 ( wykaz zrealizowanych robót wg załącznika Nr 6 może stanowić zbiorcze zestawienie wykonanych robót przez każdego z wykonawców z osobna). Wszystkie dokumenty łącznie tworzą ofertę partnera wiodącego. Oferta oraz wszystkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11, ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2003r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te w celu zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu oznaczonego przez oferenta - Część niejawna oferty - tajemnice przedsiębiorstwa.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. Nr 6.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard Szczeciński pok. Nr 6.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.