eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie wymiany dachu oraz modernizacji budynku stodoły - hali na potrzeby RGD Swadzim, gospodarstwo Złotniki, ul. Słoneczna 1, 62-002 Suchy Las

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Poznań: wykonanie wymiany dachu oraz modernizacji budynku stodoły - hali na potrzeby RGD Swadzim, gospodarstwo Złotniki, ul. Słoneczna 1, 62-002 Suchy Las
Numer ogłoszenia: 118032 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82984 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wymiany dachu oraz modernizacji budynku stodoły - hali na potrzeby RGD Swadzim, gospodarstwo Złotniki, ul. Słoneczna 1, 62-002 Suchy Las.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku stodoły wraz z wymianą dachu w RGD Swadzim, gospodarstwo w Złotnikach przy ul. Słonecznej 1, 62-002 Suchy Las. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji projektowej pod nazwą Dokumentacja Techniczna wymiany dachu oraz modernizacji stodoły na potrzeby RGD w Złotnikach, SIWZ, Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót wraz z opisem i przedmiarem robót do wykonania w ślepej formie. Uwaga: Załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy-informacyjny, nie stanowi on podstawy wyliczenia ceny oferty. Podstawowe dane budynku. Budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy - 1013,61 m2 Powierzchnia użytkowa - 861,98 m2 Kubatura - 7.257 m3 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Projekt techniczny wymiany dachu oraz modernizacji budynku stodoły w RGD Złotniki, 2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, 3. Opis i przedmiar robót do wykonania w ślepej formie jako materiał pomocniczy w celu wyliczenia ceny oferty. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 1 egzemplarzu. Na każdym dokumencie, np. certyfikacie, ateście p.poż itp. musi być oświadczenie kierownika budowy, że dany materiał lub towar został wbudowany na danej budowie(podać miejsce i nazwę budowy). Jeśli np.; atesty lub certyfikat będą w formie kserokopii, kierownik budowy musi podpisać za zgodność z oryginałem. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej i papierowej drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniając wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku na placu budowy i w jego otoczeniu. 4. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: a) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie i oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków, b) Harmonogram wykonania prac c) Dowód wniesienia zabezpieczenia wykonania prac. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy także: 1. Wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową i utylizacyjną - utrzymanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania budowy, 2. Urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4. Płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. Dozorowanie budowy, pozostawienie dróg dojazdowych w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy, 6. Stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych, 7. Ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót, 8. Wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania. Zakres robót: W ramach modernizacji objętej niniejszym zamówieniem należy wykonać następujące roboty: wykonanie nowego dachu wraz z montażem opierzeń, rynien, rur spustowych z uzupełnieniem ścianki kolankowej, wymianą istniejących okien stalowych na okna PCV wraz z zamontowaniem w oknach nawiewów wentylacyjnych grawitacyjnych, montaż instalacji oświetleniowej wewnątrz i na zewnątrz plus montaż trzech wentylatorów WD-25 (wersja p.wybuchwa), montaż instalacji odgromowej, przebudowa rozdzielni elektrycznej wraz z zamontowaniem wyłącznika pożarowego, montaż drabiny stalowej na dach, wymianę drzwi bocznych wraz z zamontowaniem dwuspadowego daszku wejściowego, wysięg 1,50m, montaż daszków zabezpieczających drzwi przesuwne w szczytach budynku (jednospadowe o wysięgu 1,50m), wykonanie nowej opaski betonowej, naprawa i uzupełnienie podjazdów zewnętrznych w szczytach i do drzwi bocznych. Na całości elewacji należy wykonać uzupełnienie ubytków tynku i całość pokryć siatką z dwuwarstwową wyprawą klejową, malowanie farbami elewacyjnymi silikonowymi. Uwaga: 1. Zamawiający wymaga aby powierzchnia drugiej warstwy wyprawy klejowej była równa i przeszlifowana tak, żeby po malowaniu nie było widać nierówności powierzchni ścian. 2. Zgodnie z projektem nową konstrukcję dachową należy przekryć płytą OSB gr 22 mm. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca łączenia płyt OSB o wymiarach 125 cm x 250 cm wykonywał w osiach dźwigarów. W związku z tym należy rozmierzyć ułożenie dźwigarów w taki sposób, aby ten warunek dochować, chyba że Wykonawca zaakceptuje ponadnormatywne ubytki płyt OSB. Zaprojektowane dźwigary należy rozmieścić zgodnie z projektem lub gęściej tj; pod wymiar płyt OSB. Płyty OSB należy łączyć z dźwigarami zaprojektowanymi wkrętami, zachowując w każdej warstwie przesunięcia płyt względem siebie o ? płyty. 3. Papę należy ułożyć zgodnie z projektem w systemie dwuwarstwowym. Warstwa podkładowa grubości 3 mm mocowana mechanicznie na gwoździe papowe. Papa nawierzchniowa grubości 4,4 mm zgrzewana. 4. Zamawiający informuje wykonawców, że zakres robót określonych w dokumentacji technicznej dotyczącej demontażu istniejącej konstrukcji dachowej, demontażu instalacji elektrycznej oświetleniowej i odgromowej został już wykonany i nie należy ujmować ich w wycenie ofertowej. Wymagania dotyczące robót: 1. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i p.poż. dla tego rodzaju robót budowlanych. 2. Przy wykonywaniu robót należy stawać materiały, wyroby i elementy raz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikat i atesty. 3. Użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń użyte w przedmiarach i projekcie czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 4. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami przekazanej Wykonawcy dokumentacji technicznej określającej przedmiot zamówienia. Informacja o podwykonawcach. 1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. 2. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.21.32.41 - Roboty budowlane w zakresie stodół 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano-Remontowe ARBUD Sp.c. Roman Wiśniewski, Andrzej Wiśniewski, Ewa Wiśniewska, Monika Kocięcka, ul. Broniewskiego 7, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 426229,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 407928,69

  • Oferta z najniższą ceną: 407928,69 / Oferta z najwyższą ceną: 536149,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.